Järjettömimmät asiat, joita olet kuullut jonkun pakastavan
Tapansa kullakin. Listataan tähän niitä pakastuksia :)
Itse en ymmärrä keitetyn makaaronin (siis pelkän) enkä omenien pakastusta..
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Banaani; muuttuu mustaksi mössöksi.
Porkkanaraaste; tulee vetiseksi ja mauttomaksi.
Joskus olen kuullut äidistä, joka sai synnytyssairaalasta istukan mukaansa ja talletti sen pakastimeen.
Banaani ei muutu "mustaksi mössöksi". Porkkana raaste sopii erittäin hyvin pakastettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuutavani ostaa halvennuksesta päiväysmaitoja sekä piimiä ja pakastaa niitä.
Piimiä?
Halvennuksesta?
Tuutava lienee typo?!
Tuoreita yrttejä voi pakastaa oliiviöljyyn, esim. jääpalakuutio"astiaan". Eli yrtit ensin ja sitten täyttää aina yhden pienen lokeron oliiviöljyllä.
Meilläkin on ollut kissa pakastimessa. Kuoli talvella eikä ollut varaa krematorioon.
Vierailija kirjoitti:
Tuoreita yrttejä voi pakastaa oliiviöljyyn, esim. jääpalakuutio"astiaan". Eli yrtit ensin ja sitten täyttää aina yhden pienen lokeron oliiviöljyllä.
Mikä tässä on järjetöntä?
Vierailija kirjoitti:
Mäkin pakastan farkkuja, mutta puhtaina ja siksi, että saisin tummien housujen hajun pois :)
Ei se haju mihinkään lähde ilman pesua. Aina ei lähde pesussakaan vaikka olisi kuumaa vettä. Been there done that.
Kuollut koiranpentu. Kasvattaja sulatti ja pakasti aina saman pennun, jotta sai vakuutusyhtiöltä korvauksia. Lopulta eläinlääkäri tajusi juonen ja vakuutushuijari jäi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piimiä?
Monikon partitiivi sanasta "piimä" on "piimiä".
Eli tuo on täysin oikein.
:DDD Menehän heti kesän jälkeen suomen kielen kurssille :)
Variksia olen itse pakastellut.
t.noutaja-harrastaja
Vierailija kirjoitti:
Vauvat
Se yksi mammahan tätä harrasti enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Marjojen, joita säilytetään 10 vuotta. Lisää pitää kerätä/ostaa joka vuosi, vaikka käyttö lähse olematonta. Pakastimen täytyttyä, ostetaan uusi pakastin lisätilan saamiseksi.
Tämä kyllä on erikoista. Ex-anopintekeleellä on joku 4 tai 5 arkkupakastinta. Poimin lapsille mustikoita, ja jouduin laittamaan ne sinne pakkaseen. En koskaan ehtinyt saada niitä, koska anopintekelettä niin häiritsi se muutaman litran viemä tila, en tiedä söivätkö itse vai heittivätkö pois.
Appi pakastaa vihtoja. Tekee ne alkukesästä kun lehti on tarpeeksi iso ja pysyy kiinni oksissa. Sitten joulusaunassa saa ihanan tuoksun iholle.
Vaikka oikeastaan ei tuo niin hullua ole.
Meillä on yhdessä pakastimessa mm. 4 supikoiraa, kettu, pari minkkiä ja nyljetty karhun jalka 😂
Vierailija kirjoitti:
Meillä on yhdessä pakastimessa mm. 4 supikoiraa, kettu, pari minkkiä ja nyljetty karhun jalka 😂
Eläintentäyttäjä?
Meillä on ollut kanssa kaikkea sopulista lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Appi pakastaa vihtoja. Tekee ne alkukesästä kun lehti on tarpeeksi iso ja pysyy kiinni oksissa. Sitten joulusaunassa saa ihanan tuoksun iholle.
Vaikka oikeastaan ei tuo niin hullua ole.
No eihän tuossa mitään vikaa. Eikä niiden uusien pottujenkaan pakastamisessa.
Maito ja jugurtti menettää makunsa pakastimessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piimiä?
Eli tuo on täysin oikein.:DDD Menehän heti kesän jälkeen suomen kielen kurssille :)
Ei kannata opettaa viisaampiaan. Yksikön partitiivi on piimää. Monikon partitiivi on piimiä.
Eli tuo on täysin oikein.