Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on hyvä mies?

Vierailija
26.06.2017 |

Minkälainen on hyvä mies? Sellainen joka kelpaa kumppaniksi parisuhteeseen?

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on jollakin työttömällä isoja itsetunto-ongelmia...

Onhan se väärin toivoa että puoliso kantaa oman kortensa kekoon.

Tukitaso riittää Suomessa mainiosti elämiseen. Ei käy tekosyyksi omille ahneille vaatimukselle, joissa on kyse 100% rahasta.

Kyse on itsekunnioituksesta. Miksi ottaisin itselleni selkärangatonta loiseliötä puolisoksi? Kertoo paljon jos ei ikinä aihe edes mennä töihin.

"sä oot vähä niinku selkärangaton jos sä et alistu porvarin orjaksi suurpääomaan palvelukseen".

Itse pidän tuota lähinnä heikkopäisen lampaan tunnusmerkkinä.

Heikkopäinen lammas elää muiden suojeluksessa eikä selviä ilman. Pää ei kestä edes ajatusta siitä että olisi ihan itse vastuussa itsestään vaan jää mielummin paikalleen makaamaan ja odottaa että joku auttaa. Minusta tällä laumalla on liikaa lampaita ja voisi harventaa niistä joista ei tule ikinä hyötyä.

Vierailija
82/96 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukitaso riittää Suomessa mainiosti elämiseen. Ei käy tekosyyksi omille ahneille vaatimukselle, joissa on kyse 100% rahasta.

Kyse on itsekunnioituksesta. Miksi ottaisin itselleni selkärangatonta loiseliötä puolisoksi? Kertoo paljon jos ei ikinä aihe edes mennä töihin.

"sä oot vähä niinku selkärangaton jos sä et alistu porvarin orjaksi suurpääomaan palvelukseen".

Heikkopäinen lammas elää muiden suojeluksessa eikä selviä ilman. Pää ei kestä edes ajatusta siitä että olisi ihan itse vastuussa itsestään vaan jää mielummin paikalleen makaamaan ja odottaa että joku auttaa. Minusta tällä laumalla on liikaa lampaita ja voisi harventaa niistä joista ei tule ikinä hyötyä.

Itse vastuussa itsestään = alistuu rahan takia ahneen porvarin orjaksi porvarin määrittämille aikatauluille ja tehtäville. Melkoista vastuunottamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kommenttiesi perusteella kaikille täällä on ilmeistä, miksi sinua ei huolita parisuhteeseen. Kannattaa mennä terapiaan juttelemaan asioista, jos toivot tilanteen muuttuvan, ettei sama jatku lopun elämääsi. Voit tehdä itsellesi paremman tulevaisuuden, se on itsestäsi kiinni. Ota alkajaisiksi yhteys terveyskeskukseen.

Apn jatkuva jankutus rahasta vaikuttaa niin materialistiselta että tuskin haluaa yhteiskunnalta varastaa muuta kuin rahaa. Ei terveyspalvelut kelpaa.

En ole ap. Ja yhteiskunta kyllä yrittää pakottaa siihen ja tähän koko ajan, ei se mun syy ole.

Jos vain otat yhteiskunnalta antamatta mitään ikinä takaisin on yhteiskunnalla silloin oikeus sanella sinun elämäsi kulku. Itse siihen oravanpyörään hyppäsit.

Vierailija
84/96 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kommenttiesi perusteella kaikille täällä on ilmeistä, miksi sinua ei huolita parisuhteeseen. Kannattaa mennä terapiaan juttelemaan asioista, jos toivot tilanteen muuttuvan, ettei sama jatku lopun elämääsi. Voit tehdä itsellesi paremman tulevaisuuden, se on itsestäsi kiinni. Ota alkajaisiksi yhteys terveyskeskukseen.

Apn jatkuva jankutus rahasta vaikuttaa niin materialistiselta että tuskin haluaa yhteiskunnalta varastaa muuta kuin rahaa. Ei terveyspalvelut kelpaa.

En ole ap. Ja yhteiskunta kyllä yrittää pakottaa siihen ja tähän koko ajan, ei se mun syy ole.

Itse siihen oravanpyörään hyppäsit.

Eipä ole mitään vaihtoehtoja. Lapsesta asti kaikki yritetään pakottaa porvarin orjiksi suurpääoman palvelukseen. Enkä ole vieläkään saanut vahingokorvauksia yhdeksän vuotta jatkuneesta vapaudenriistosta.

Vierailija
85/96 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vastuussa itsestään = alistuu rahan takia ahneen porvarin orjaksi porvarin määrittämille aikatauluille ja tehtäville. Melkoista vastuunottamista.

Ei ole pakko mennä töihin kunhan ei varasta muilta.

Vierailija
86/96 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse siihen oravanpyörään hyppäsit.

Eipä ole mitään vaihtoehtoja. Lapsesta asti kaikki yritetään pakottaa porvarin orjiksi suurpääoman palvelukseen. Enkä ole vieläkään saanut vahingokorvauksia yhdeksän vuotta jatkuneesta vapaudenriistosta.

En tiedä miten sinun vapauttaisi on riistetty mutta luulen että tässä puhutaan loisista jotka ei aio mennä töihin. Normaali ihminen tietää ettei paikallaan makaamaalla pysy hengissä vaan pitää tehdä jotain itsensä eteen.

Jos palataan siihen millaista kumppania kukakin yleensä etsii niin miten sellainen joka luulee että hänelle pitää kaikki antaa tarjottimella ilman että itse sen eteen tekee mitään olisi hyvä esim perheen perustamisessa? Pitääkö sille jatkuvasti ojentaa kaikki ja pylly pyyhkiä kun se luulee että näin homma toimii?

Vierailija
87/96 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi ikinä ajatella ottavani miestä, jota ei kiinnosta työnteko.

Et tietenlään, koska tuollaisella miehellä on sinun makuusi aivan liian vähän rahaa.

Minulle kelpaa mies joka ei tee töitä kunhan ei elä muiden kustannuksella.

Lasketaanko Kela muuksi kustantajaksi? Ja soppala?

Vierailija
88/96 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

töihin. Normaali ihminen tietää ettei paikallaan makaamaalla pysy hengissä vaan pitää tehdä jotain itsensä eteen.

Nyt on kyse sun ja monien muiden rahanahneudesta. Tämä ei liity mitenkään siihen.

Vierailija
89/96 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa elää yhteiskunnan (ja orjuuden) ulkopuolella on ensin tehtävä lujasti töitä saavuttaakseen edes jonkinlaisen omavaraisuusasteen. Kun olet omavarainen, et tarvitse yhteiskuntaa ja voit halutessasi jättäytyä ulkopuolelle. Siihen asti kuitenkin kun nostellaan tukia, käydään yhteiskunnassa sijaitsevia koulua ja käytetään esim. terveydenhuoltoa ollaan ihan yhtä lampaita kuin kaikki muutkin.

Vierailija
90/96 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi ikinä ajatella ottavani miestä, jota ei kiinnosta työnteko.

Et tietenlään, koska tuollaisella miehellä on sinun makuusi aivan liian vähän rahaa.

Minulle kelpaa mies joka ei tee töitä kunhan ei elä muiden kustannuksella.

Lasketaanko Kela muuksi kustantajaksi? Ja soppala?

Ei tietenkään. Niistä ei saa rahaa tarpeeksi. Sille kyllä laskettaisiin jos saisin sieltä satatonnia kuussa.

Vierailija
91/96 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taas tällainen jankkausketju. Miten te oikeesti jaksatte? Lukekaa niitä vanhoja ketjuja, kaikki on jo sanottu.

Vierailija
92/96 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai taas tällainen jankkausketju. Miten te oikeesti jaksatte? Lukekaa niitä vanhoja ketjuja, kaikki on jo sanottu.

"Kaikki on jo sanottu."

Naurahdin ja totesin, että no vit*tu niinpä! Juuri tuollainen fiilis mulla on ollut tänään. Ei jaksa enää puhua, ei liiemmin kirjoittaa.

Vierailija
93/96 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa elää yhteiskunnan (ja orjuuden) ulkopuolella on ensin tehtävä lujasti töitä saavuttaakseen edes jonkinlaisen omavaraisuusasteen. Kun olet omavarainen, et tarvitse yhteiskuntaa ja voit halutessasi jättäytyä ulkopuolelle. Siihen asti kuitenkin kun nostellaan tukia, käydään yhteiskunnassa sijaitsevia koulua ja käytetään esim. terveydenhuoltoa ollaan ihan yhtä lampaita kuin kaikki muutkin.

Ovat enemmän lampaita kun eivät edes pyri pois oravanpyörästä.

Vierailija
94/96 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

töihin. Normaali ihminen tietää ettei paikallaan makaamaalla pysy hengissä vaan pitää tehdä jotain itsensä eteen.

Nyt on kyse sun ja monien muiden rahanahneudesta. Tämä ei liity mitenkään siihen.

Miten sellainen joka ansaitsee itse elantonsa on ahne? Varas on ahne sehän on selvää.

Vierailija
95/96 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vieläkään ole pakko tehdä töitä tai olla kenenkään orja kunhan ei varasta muilta. Saa vaikka elää metsässä syömässä sen antimia. Itse asiassa tälläinen mies olisi oikein hyvä.

Vierailija
96/96 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vieläkään ole pakko tehdä töitä tai olla kenenkään orja kunhan ei varasta muilta. Saa vaikka elää metsässä syömässä sen antimia. Itse asiassa tälläinen mies olisi oikein hyvä.

Tähän on kyllä tiukat lait, mitkä rajoittaa sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi