Minkälainen on hyvä mies?
Minkälainen on hyvä mies? Sellainen joka kelpaa kumppaniksi parisuhteeseen?
Kommentit (96)
Oikeudenmukainen, Jumalaa pelkäävä, kykenevä perheen johtajaksi, laittaa perheen oman hedonisminsa edelle, ei kuluta maksullista seksiä missään muodossa, ottaa miehen paikan perheessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on minulle täydellinen. Hän on lyhyt, komea, hyvin älykäs, ihan tavallisessa akateemisessa työssä, sivistynyt, herkkä, kiltti, puhelias ja avoin. Kykenee huolehtimaan itsestään ja lapsistaan. On huomaavainen ja kiihkeä rakastaja.
Miksi edes mainitset muita kohtia kuin työssäkäynnin? Onhan se nyt ihan selvää, että nuo muut kohdat eivät merkitse sinulle mitään, jos mies ei käy ennen kaikkea töissä tienaamassa rahaa.
Kuka täällä hermoilee noin lujaa työssäkäynnistä ja rahasta?
Joku juuri potkut saanut mies?
Tuo on jo ihan hysteeristä.
Katkeruus vie kalatkin vedestä.
Ei juo eikä tietenkään polta. Lisäksi normaalit itsestäänselvyydet. Koulutus ym.
Fiksu, luotettava, urheilullinen, kunniottaa naisia ei ole kunninkaab mikään kynnysmatto.
Tietenkään ei tatuointeja, mutta se nyt on itsestäänselvyys.
Aikuisen näköinen. Siisti, klassinen. Akateeminen. Käytös kunnossa.
Ai tää on taas tän työssäkäyntihullun ketjuja :D Harmi, aiheesta olisi saanut aikaan oikeasti ihan mielenkiintoisen keskustelun.
Koen puolisoni olevan juuri sellainen. Kiltti, ystävällinen ja huomioonottava, mutta makkarissa taas hyvinkin tuhma, uskollinen ja vastuullinen. Ei halua lapsia, ei juo koskaan humalahakuisesti ja on sopivasti kunnianhimoinen ja sopivasti taas hedonistikin. On utelias ja haluaa oppia ja kokea uutta, pitää elämää seikkailuna ja arvottaa parisuhteen kaiken muun edelle. Hänet on myös tituuleerattu unelmavävyksi ja kunnon mieheksi muidenkin suusta kuin minun :)
Täällä on jollakin työttömällä isoja itsetunto-ongelmia...
Sellainen, joka haluaa fiksun naisen.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin huumorintajuisen, vähän hölmön, luotettavan, rennon, tietty hyvännäköisen ja hyväkroppaisen ja matkustelua rakastavan miehen :)
Veikkaisin, että n. 80% naisista haluaa tuollaisen.
Kunhan käy työssä ja elättää minut. Sitä aloittaja tässä tuntuu hakevan. Eikä muuta usko vaikka rautalangasta vääntää. Hohhoijaa. Useat naiset peräänkuuluttavat työpaikkaa ihan vain siksi, että haluavat vertaisensa työssäkäyvän kumppanin, eivätkä kotona makaavaa pummia.
Ilmeisesti mun vastakohta. Itse oon rauhallinen ja pohdiskeleva matemaattisten aineiden opettaja. En hakeudu huomion keskipisteeseen, mutta osaan keskustella
Mun mies on hauska (välillä hölmö), tosi rakastava, fiksu ja omaa pitkän pinnan. On pitkä, komea ja urheilullinen. Vaikka onkin köyhä opiskelija, niin on silti maailman rakkain! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jonka pelkkä katse vetää jalat spagetiksi. Jonka kosketuksessa on kaikki maailman lämpö, ja sydämessä leimuaa elämän tuli vahvana. Sellainen jolle rakkaus on tekoja. Sellainen jolle rakkaus on sanoja. Sellainen joka ei pelkää poiketa muista omilla ominaisuuksillaan. Ei häpeile, ei peittele. Empaattinen ja suojeleva.
Toisin sanoen, mene töihin tienaamaan rahaa.
Teot voi olla vaikka niskahieronta, siivottu koti ja valmis illallinen. T. eri.
Mutta hyväpalkkainen ja arvostettu ammatti on aina plussaa. Niihin voi kouluttautua kuka tahansa jolla on tarpeeksi kunnianhimoa.
No ei voi, jos on esim sairastunut.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se väärin toivoa että puoliso kantaa oman kortensa kekoon.
M27
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Se taitaa olla työttömyyden pahimpia puolia näin arvauksena. Itsetunto näyttää menevän, ja sitten tulee katkeruus. Siitä on vaikea nousta.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti mun vastakohta. Itse oon rauhallinen ja pohdiskeleva matemaattisten aineiden opettaja. En hakeudu huomion keskipisteeseen, mutta osaan keskustella
Kyllä kuulut vähemmän haluttuihin. Ne on hulluttelevat ja hölmöilevät, mutta luotettavat ja fiksut sekä hyvännäköiset, joista kilpaillaan eniten.
Työtön, päihdeongelmainen, velkaantunut, rikollista taustaa, rasisti, väkivaltainen, köyhä ja epäluotettava. Ai niin ja epäsiisti.
Teot voi olla vaikka niskahieronta, siivottu koti ja valmis illallinen. T. eri.
Mutta hyväpalkkainen ja arvostettu ammatti on aina plussaa. Niihin voi kouluttautua kuka tahansa jolla on tarpeeksi kunnianhimoa.