Miten joillakin on niin kapea keskivartalo? Maha ei edes pömpötä.
Miten sellaisen saa?
Olen normaalipainoinen ja kun katson sivusta itseäni peilistä, olen kyllä kapea mutta maha pömpöttää aina. Siinä on kyllä vielä turhaa löysää viime raskauden jäljiltä.
Ihailin toissapäivänä yhtä naista, niiiiin ylväs ryhti, niin kapea keskivartalo. Aivan upea. Hän on yli 40v mutta kuulemma nuorempana potkunyrkkeili.
Voi miten minä saan nuo löysät pois ja ryhdin hyväksi... *huokaus*
Yksi av:n vakikäyttäjä vaan
Kommentit (38)
Lankuttaminen on yksi keino treenata syviä vatsa- ja selkälihaksia. Kun ne on kunnossa ja ryhti kohdallaan niin loput on läskiä, joka lähtee laihduttamalla.
Hoikat ovat hoikkia. Mutta pieni pömppö tulee helposti, siis sellainen ihan pieni ulkonema. En jaksaisi välittää sellaisesta. Tosi kapeana on tosi litteä, mutta saa ihmisessä vähän lihaakin olla.
Vierailija kirjoitti:
Hoikat ovat hoikkia. Mutta pieni pömppö tulee helposti, siis sellainen ihan pieni ulkonema. En jaksaisi välittää sellaisesta. Tosi kapeana on tosi litteä, mutta saa ihmisessä vähän lihaakin olla.
Liha on lihasta. Sinä puhut läskistä, eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sellainen. Sitten tuli lapsi ja takaisin ei sitä enää saa.
Tuli vatsalihasten erkauma. Fysioterapiassa saatiin kuntoutettua se rako "normaaliksi". Mutta ei ole sitä mitä oli ennen lasta, eikä sellaiseksi tulee enää ikinä. Joten liitteäksi ei saa enää, millään.
Tämä. Ei tosiaan jumppa mitään auta ja läskit on jo pois. Mutta pömppö on ja pysyy.
Fyssarin mukaan paremmaksi ei enää saa. Entiselleen ei tule.
Vierailija kirjoitti:
700 Kcal / päivässä eikä yhtään enempää. Vain ns. helpostisulavaa ruoka, ei lainkaan papuja tms.
Tällä vinkillä saat aikaan korkeintaan säästöliekin ja todennäkösesti vielä pömpömmän masun lihakset samalla menettäen.
Syö kaikki hiilarit riisinä niin pääset viskeraalifätistä eroon. Sitten teet joka päivä linkkareita muutaman minuutin niin mahalihakset vetää vatsan sisään.
Ennen olin hoikka, vatsa timmi. Sitten tuli lapsi ja toinen, toisen jälkeen maha ei enää koskaan palautunut... muuten edelleen hoikka mutta näytän raskaana olevalta. Ei huvita enää pukeutua nätisti tai olla ilman paitaa miehenkään edessä kun maha on ruttunen pallo.
Että se siitä sitten. Kohti mummoikää.
Vierailija kirjoitti:
Syö kasviksia ja vihanneksia. Liha muhii ja mätänee vatsalaukussa päiviä ennenkuin hajoaa mutta hedelmät ja vihannekset hajoaa päivässä. Ei jää pömpöttämään.
No ei se mitään muhi ja mätäne :D
Vierailija kirjoitti:
Syö kasviksia ja vihanneksia. Liha muhii ja mätänee vatsalaukussa päiviä ennenkuin hajoaa mutta hedelmät ja vihannekset hajoaa päivässä. Ei jää pömpöttämään.
Ihan älytöntä höpöä, kuten kasvissyöjiltä sopii odottaakin. Mikään ruoka ei ensinnäkään ole vatsalaukussa päiviä, vaan vatsa tyhjenee muutamassa tunnissa. Ja siksi toisekseen, liha ei tietenkään mätäne, vaan on suolistolle jopa helpommin sulatettavaa matskua kuin useimmat vihannekset.
N28 kirjoitti:
Ennen olin hoikka, vatsa timmi. Sitten tuli lapsi ja toinen, toisen jälkeen maha ei enää koskaan palautunut... muuten edelleen hoikka mutta näytän raskaana olevalta. Ei huvita enää pukeutua nätisti tai olla ilman paitaa miehenkään edessä kun maha on ruttunen pallo.
Että se siitä sitten. Kohti mummoikää.
On kahdenlaisia ihmisiä: toiset alistuu, toiset tekevät asialle jotain.
Vierailija kirjoitti:
Pyörtyisit jos tietäisit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liha muhii ja mätänee???? Mitä mä luin juuri. Oikeasti???? Entä kala ja äyriäiset?😵
Kyllä, varsinkin punainen liha. Kala ja äyriäiset hajoaa nopeammin kuin punainen liha tai kana.
Entsyymit hajottavat lihan jo vatsalaukussa. Mikään ei mätäne vielä siinä vaiheessa, koska pH on n. 2. Vihannekset, pavut ja vilja hajotetaan vasta suolistossa, ja siellä se mätäneminen tapahtuu. Sen takia pavut pierettävät mutta liha ei. Kaikki liha ja eläinrasva on paljon köykäisempää matskua suolistolle kuin kuitupitoinen ja mätänevä kasvisruoka.
Se tulee geeneistä.
Mulla on litteä vatsa ja hoikka vyötärö ihan tekemättä mitään. Jos lihon, lihon ensin kaikkialta muualta ja vasta vikana tulee ylimääräistä vyötärölle.
No entä sitten? Lakatkaa tuijottamasta niitä pömppöjänne ja nauttikaa elämästä! Keksikää elämäänne
jotakin mielekästä ja merkityksellistä sisältöä niin pömpöt ovat aivan sivuseikka.
Olen luonnostani mallia X. Tai olin vaihdevuosiin asti. Minun ei sitä ennen tarvinnut miettiä asiaa sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Hoikat taistelee sen eteen, että pysyvät hoikkina! Terveellinen ruokavalio ja treeniä, muuten paino lähtee nousuun.
Monet naiset häpeää pömppöä mutta en usko miesten siitä pahastuvan. Fysiologiset erot enemmän ihastuttaa kuin vihastuttaa.
Kyllä treeni auttaa, kunhan on oikeanlainen treeni.