Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joillakin on niin kapea keskivartalo? Maha ei edes pömpötä.

26.06.2017 |

Miten sellaisen saa?
Olen normaalipainoinen ja kun katson sivusta itseäni peilistä, olen kyllä kapea mutta maha pömpöttää aina. Siinä on kyllä vielä turhaa löysää viime raskauden jäljiltä.

Ihailin toissapäivänä yhtä naista, niiiiin ylväs ryhti, niin kapea keskivartalo. Aivan upea. Hän on yli 40v mutta kuulemma nuorempana potkunyrkkeili.

Voi miten minä saan nuo löysät pois ja ryhdin hyväksi... *huokaus*

Yksi av:n vakikäyttäjä vaan

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kapea lantio ja lättäperse. Ei oikein löydy istuvia housuja. Jos muuten OK, niin vyötäröllä 5 cm tyhjää.

Allit roikkuu ryttysinä laihtumisen jälkeen. Lyhythihaista paitaa en enää pidä. Treenaus tuskin auttaisi.

Murheensa kaikilla.

Kyllä treeni auttaa, kunhan on oikeanlainen treeni.

Vierailija
22/38 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankuttaminen on yksi keino treenata syviä vatsa- ja selkälihaksia. Kun ne on kunnossa ja ryhti kohdallaan niin loput on läskiä, joka lähtee laihduttamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikat ovat hoikkia. Mutta pieni pömppö tulee helposti, siis sellainen ihan pieni ulkonema. En jaksaisi välittää sellaisesta. Tosi kapeana on tosi litteä, mutta saa ihmisessä vähän lihaakin olla.

Vierailija
24/38 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikat ovat hoikkia. Mutta pieni pömppö tulee helposti, siis sellainen ihan pieni ulkonema. En jaksaisi välittää sellaisesta. Tosi kapeana on tosi litteä, mutta saa ihmisessä vähän lihaakin olla.

Liha on lihasta. Sinä puhut läskistä, eri asia.

Vierailija
25/38 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sellainen. Sitten tuli lapsi ja takaisin ei sitä enää saa.

Tuli vatsalihasten erkauma. Fysioterapiassa saatiin kuntoutettua se rako "normaaliksi". Mutta ei ole sitä mitä oli ennen lasta, eikä sellaiseksi tulee enää ikinä. Joten liitteäksi ei saa enää, millään.

Tämä. Ei tosiaan jumppa mitään auta ja läskit on jo pois. Mutta pömppö on ja pysyy.

Fyssarin mukaan paremmaksi ei enää saa. Entiselleen ei tule.

Vierailija
26/38 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

700 Kcal / päivässä eikä yhtään enempää. Vain ns. helpostisulavaa ruoka, ei lainkaan papuja tms.

Tällä vinkillä saat aikaan korkeintaan säästöliekin ja todennäkösesti vielä pömpömmän masun lihakset samalla menettäen.

Vierailija
27/38 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siideri pois.

Vierailija
28/38 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kaikki hiilarit riisinä niin pääset viskeraalifätistä eroon. Sitten teet joka päivä linkkareita muutaman minuutin niin mahalihakset vetää vatsan sisään.

Vierailija
29/38 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin hoikka, vatsa timmi. Sitten tuli lapsi ja toinen, toisen jälkeen maha ei enää koskaan palautunut... muuten edelleen hoikka mutta näytän raskaana olevalta. Ei huvita enää pukeutua nätisti tai olla ilman paitaa miehenkään edessä kun maha on ruttunen pallo.

Että se siitä sitten. Kohti mummoikää.

Vierailija
30/38 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö kasviksia ja vihanneksia. Liha muhii ja mätänee vatsalaukussa päiviä ennenkuin hajoaa mutta hedelmät ja vihannekset hajoaa päivässä. Ei jää pömpöttämään.

No ei se mitään muhi ja mätäne :D

Vierailija
31/38 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö kasviksia ja vihanneksia. Liha muhii ja mätänee vatsalaukussa päiviä ennenkuin hajoaa mutta hedelmät ja vihannekset hajoaa päivässä. Ei jää pömpöttämään.

Ihan älytöntä höpöä, kuten kasvissyöjiltä sopii odottaakin. Mikään ruoka ei ensinnäkään ole vatsalaukussa päiviä, vaan vatsa tyhjenee muutamassa tunnissa. Ja siksi toisekseen, liha ei tietenkään mätäne, vaan on suolistolle jopa helpommin sulatettavaa matskua kuin useimmat vihannekset.

Vierailija
32/38 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N28 kirjoitti:

Ennen olin hoikka, vatsa timmi. Sitten tuli lapsi ja toinen, toisen jälkeen maha ei enää koskaan palautunut... muuten edelleen hoikka mutta näytän raskaana olevalta. Ei huvita enää pukeutua nätisti tai olla ilman paitaa miehenkään edessä kun maha on ruttunen pallo.

Että se siitä sitten. Kohti mummoikää.

On kahdenlaisia ihmisiä: toiset alistuu, toiset tekevät asialle jotain.

Vierailija
33/38 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörtyisit jos tietäisit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liha muhii ja mätänee???? Mitä mä luin juuri. Oikeasti???? Entä kala ja äyriäiset?😵

Kyllä, varsinkin punainen liha. Kala ja äyriäiset hajoaa nopeammin kuin punainen liha tai kana.

Entsyymit hajottavat lihan jo vatsalaukussa. Mikään ei mätäne vielä siinä vaiheessa, koska pH on n. 2. Vihannekset, pavut ja vilja hajotetaan vasta suolistossa, ja siellä se mätäneminen tapahtuu. Sen takia pavut pierettävät mutta liha ei. Kaikki liha ja eläinrasva on paljon köykäisempää matskua suolistolle kuin kuitupitoinen ja mätänevä kasvisruoka.

Vierailija
34/38 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee geeneistä.

Mulla on litteä vatsa ja hoikka vyötärö ihan tekemättä mitään. Jos lihon, lihon ensin kaikkialta muualta ja vasta vikana tulee ylimääräistä vyötärölle.

Vierailija
35/38 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä sitten? Lakatkaa tuijottamasta niitä pömppöjänne ja nauttikaa elämästä! Keksikää elämäänne

jotakin mielekästä ja merkityksellistä sisältöä niin pömpöt ovat aivan sivuseikka.

Vierailija
36/38 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonnostani mallia X. Tai olin vaihdevuosiin asti. Minun ei sitä ennen tarvinnut miettiä asiaa sen enempää.

Vierailija
37/38 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikat taistelee sen eteen, että pysyvät hoikkina! Terveellinen ruokavalio ja treeniä, muuten paino lähtee nousuun.

Vierailija
38/38 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset häpeää pömppöä mutta en usko miesten siitä pahastuvan. Fysiologiset erot enemmän ihastuttaa kuin vihastuttaa.