Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko ketään muuta alkanu rasittamaan VILLE VALON nariseva valittava lauluääni?
Kommentit (2)
(uskon, että myös tekijöiltä). Sen jälkeen kun Valo löysi tän kilhatun ei ole ollut enää intoa näyttää hyvältä eikä laulaa hyvin. Toisaalta hyvin ymmärrettävää, mutta kun sen jututkin on mennyt ala-arvoisiksi niin käy mielessä, että käyttääköhän se muutakin kun keppanaa..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tulee mieleen michel jackson... samaten se määkivä naislaulaja, kuulostaa ihan lampaalta..