Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 41v nainen ja mies ilmoitti kun alettiin seurustelemaan, että ei halua enää lapsia. Nyt kuitenkin odottaa jo kovasti lapsenlapsia.

Vierailija
25.06.2017 |

Sattuu ihan..... hemmetisti. Oltu yhdes 5 vuotta. Luulin että hän ei pidä lapsista. Nyt kun hänen omat lapset entisestä suhteesta on 17 ja 18v, niin alkanut puhua miltei päivittäin, kuinka hän on innoissaan, koska voi olla kohta isoisä. Musta ei halunnut edes äitiä...

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin..se onkin ihan sama,että onko isä vai isoisä..Huoh tätä tyhmyyttä..

Vierailija
2/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No musta on kyl melkoisen itsekästä, kun itse vain haluaa asioita. Vähät väliä miten mun elämä menee.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jestas sinua. Hän on jo lapset kasvattanut eikä halua lisää lapsia. Lapsenlapset ovat ihan eri asia. 

Toivottavasti et syyllistä miestä siitä, että odottaa innolla lapsenlapsia. Edelleen: omia ja lapsia ja lapsenlapsia ei voi verrata. Hän on jo alkuun sanonut, ettei halua lisää lapsia ja tilanne on edelleen sama, miksi ihmeessä tuosta teet ison asian, tiesit asian alusta asti.

Vierailija
4/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin? Lapset ja lapsenlapset on ihan sama asia vai?

Vierailija
5/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No musta on kyl melkoisen itsekästä, kun itse vain haluaa asioita. Vähät väliä miten mun elämä menee.

Ap.

Mitäs läksit. Olisi kannattanut avata suu silloin suhteen alkuvaiheessa ja tehdä noi lisääntymisasiat selväksi.

Vierailija
6/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vauvani ei tasan ole appivanhempien tai omien vanhempieni vauva! Heillä on ollut oma aikansa hoitaa omat vauvansa, tämä on minun! Isovanhempia he ovat ja se on eri asia vauvalleni kuin minä ja mieheni, me olemme vanhemmat.

Vierailija
7/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on omia lapsia ja sä ajattelet, että hän ei pidä lapsista? 

Vierailija
8/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaihtanut miestä siinä seurustelun alussa. Taitaa olla niin, että olet niin vätys ja lapanen, että et itse halua ottaa vastuuta elämästäsi. Jos olisit halunnut äidiksi, niin olisit valinnut toisen miehen. Tällasia idiootteja... syyllistävät muita aina omista virheistään ja pettymyksistään.

Vierailija
9/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä omissa on niin kamalaa, ja siinä et näkisi kumppaninsa olevan onnellinen? Mies nähnyt vielä omia lapsiaan hyvin vähän, koska erosi kun nämä olivat 1 ja 2v. Yhteys katkesi hyvin nopeasti, et kasvatteneen näitä ei voi sanoa. Nytkin on lähes vuosi mennyt siitä, kun näki näitä viimeksi. Kuullut vain että toisella poikaystävä.

Ap.

Vierailija
10/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit heti sanonut kun aloitte seurustelemaan, että haluat lapsia. Ei nämä asiat ole sellaisia joissa mennään "ajattelin että, oletin, jne" vaan puhutaan suoraan siitä mitä haluaa.

Vierailija
11/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä omissa on niin kamalaa, ja siinä et näkisi kumppaninsa olevan onnellinen? Mies nähnyt vielä omia lapsiaan hyvin vähän, koska erosi kun nämä olivat 1 ja 2v. Yhteys katkesi hyvin nopeasti, et kasvatteneen näitä ei voi sanoa. Nytkin on lähes vuosi mennyt siitä, kun näki näitä viimeksi. Kuullut vain että toisella poikaystävä.

Ap.

Harva mies tai nainen tekemään enempää lapsia kun omat lapset on jo teini-ikäisiä. Olisit tehnyt itse jo aiemmin lapsen.Mitä sä nykyistä kumppaniasi siitä syytät,ettei sulla ole lasta? Sulla on ollut "lastentekoaikaa" n.20 vuotta.Oma vikasi tuo on ettei ole lasta.

Vierailija
12/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma? Mies on ilmoittanut ettei halua kanssasi lapsia. Kyllä jokainen vanhempi iloitsee lapsenlapsista.

Vierailija
13/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää vaan että että itse ei haluta lapsia, mutta oletetaan kuitenkin heti että toinen niitä tekee oman statuksen/edun takia.

Vierailija
14/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Harva mies tai nainen tekemään enempää lapsia kun omat lapset on jo teini-ikäisiä. Olisit tehnyt itse jo aiemmin lapsen.Mitä sä nykyistä kumppaniasi siitä syytät,ettei sulla ole lasta? Sulla on ollut "lastentekoaikaa" n.20 vuotta.Oma vikasi tuo on ettei ole lasta.

Ei löytyny miestä.

Ap.

Vierailija
15/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on vielä kymmenisen vuotta aikaa tulla äidiksi.

Jätä se maho ukko ja tee itsellesi iltatähti!

Kaltaisesi lapseton mies odottaa jossain jo sinua ja päätöstäsi lähteä.

Vierailija
16/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Mitäs läksit. Olisi kannattanut avata suu silloin suhteen alkuvaiheessa ja tehdä noi lisääntymisasiat selväksi.

Ap tiesi alusta asti, että mies ei halua enää lisää lapsia, joten turha nyt on itkeä..

Vierailija
17/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Ei löytyny miestä.

Ap.

News Flash:Lapsen voi saada nykyaikana ILMAN miestä.

Vierailija
18/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Tietenkin olisin tehnyt, jos olis löytyny mies. Ei asiat ole niin yksinkertaisia että on se mies jonka kanssa ne tekee. Sori et et löysin vasta 36 vuotiaana miehen, jonka kanssa olisin ne halunnut. Ei se joka ukko kaupan nurkalla herätä tunteita lisääntymisestä.

Ap.

Vierailija
19/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Ei löytyny miestä.

Ap.

Syytön sun nykyises siihen on.

Vierailija
20/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä kommentteja taas.

Ap varmaan tarkoitti että nyt hänestä tuntuu ulkopuoliselta ja yksinäiseltä kun mies vauhkoaa mahollisesta lapsenlapsesta.

Ikäänkuin että ap on sysätty syrjään ja nyt kummastuttaa että miksi ei ole aiemmin iloinnut omista lapsista samalla tapaa..