Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 41v nainen ja mies ilmoitti kun alettiin seurustelemaan, että ei halua enää lapsia. Nyt kuitenkin odottaa jo kovasti lapsenlapsia.

Vierailija
25.06.2017 |

Sattuu ihan..... hemmetisti. Oltu yhdes 5 vuotta. Luulin että hän ei pidä lapsista. Nyt kun hänen omat lapset entisestä suhteesta on 17 ja 18v, niin alkanut puhua miltei päivittäin, kuinka hän on innoissaan, koska voi olla kohta isoisä. Musta ei halunnut edes äitiä...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hieman provolta, mutta jos tämä ei ole sellainen, ymmärrän kyllä loukkaantumisen. Mies oletettavasti tietää että haluaisit omia lapsia, ja 17-18 -vuotiaiden teinien lisääntyminen lähivuosina on aika epätodennäköistä, joten tulee mieleen, että puheilla on tarkoitus vain vääntää veistä haavassa.

Vierailija
22/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdit vielä lapsen hankkia. Ei 41 ole este.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin sanoa ihan samaa että et ole liian vanha vielä äidiksi, varsinkin jos olet perusterve. Ehkä miehellsi on herännyt joku hoivaamisen tarve. Tartu siihen.

Vierailija
24/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu on tärkeintä suhteessa ja jos et ole onnellinen suhteessasi kannattaa miettiä mitä haluat elämältäsi.

1 Jos hän ei halua ehkäpä haet kumppanin jonka kanssa olet onnellinen ja teette lapsen.

2 Ehkäpä hän myöntyy, valintasi on sinusta ja kumppanistasi kiinni.

3 Hankkidut raskaaksi itse useita eri vaihtoehtoja.

Vierailija
25/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä kertonut hänelle että haluaisit ainakin yhden oman lapsen hänen kanssaan ?

Eikä se välttämättä vieläkään myöhäistä ole mutta nyt rupeaa olemaan jo kiire + valitettavasti kaikki riskit ovat korkeita, mutta jokainen tsäänssi on mahdollisuus ja jos ei koita niin ei voita.

Vierailija
26/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No musta on kyl melkoisen itsekästä, kun itse vain haluaa asioita. Vähät väliä miten mun elämä menee.

Ap.

Jos haluat itse lapsia ja mies ilmoitti suhteen alussa ettei hän halua, niin miksi ihmeessä aloitit suhteen.

Kannattaa erota enenn kuin sinunsta tulee katkera ja kamala mummopuoli.

Vierailija
27/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Eroa

2. Hetimiten yhteys lapsettomuusklinikkaan!

Vierailija
28/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, mutta nyt olisi jo viimeinkin pakko alkaa yrittämään tai hakeutua nopeasti hoitoihin

Vierailija
29/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin. 43-vuotiaaksi saa Kela-korvausta lapsettomuushoidoista, ja senkin jälkeen on vielä kolme vuotta aikaa käydä hoidoissa, jos vain kukkaro kestää - mikäli ei onnista heti nykyisen miehen jättämisen jälkeen niin että löytäisit saman tien uuden miehen, josta olisi isäehdokkaaksi.

Vierailija
30/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kokee, että.se ainoa oikea ydinpethe oli ja meni. Hän ei halua enää perustaa uutta lapsiperhettä. Haluaa sut vaan kumppaniksi, kun ei yksinkään halua olla.

Nyt siitä alkuperäisestä perheestä.alkaa tulla lapsenlapsia. On normaalia, että odottaa niitä.

Vierailija
31/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään näin yli nelikymppisenä enää halua uutta omaa lasta! Sen sijaan lapsenlapsi olisi ihana.

N44

Vierailija
32/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa kannata yhtään tapailla miestä, joka ei halua lapsia, jos niitä itse haluaa. Tosin myöhäistä tämä neuvo nyt.

Presidentin Jennikin on vastaavanlaisessa tilanteessa. Tosin en tiedä, olisiko se halunnut vai ei.

Vierailija
33/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on vielä kymmenisen vuotta aikaa tulla äidiksi.

Jätä se maho ukko ja tee itsellesi iltatähti!

Kaltaisesi lapseton mies odottaa jossain jo sinua ja päätöstäsi lähteä.

mies ei ole maho, hänellä on lapsia.

Ap ei voi tehdä iltatähteä sillä lapsi olisi hänen esikoisensa.

Vierailija
34/34 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on vielä kymmenisen vuotta aikaa tulla äidiksi.

Jätä se maho ukko ja tee itsellesi iltatähti!

Kaltaisesi lapseton mies odottaa jossain jo sinua ja päätöstäsi lähteä.

mies ei ole maho, hänellä on lapsia.

Ap ei voi tehdä iltatähteä sillä lapsi olisi hänen esikoisensa.

Ukko on kuvaannollisesti vanha ja maho, koska hänen lapsentekoaikansa on jo ohi.

Jos nainen saa ainoan lapsensa yli 4-kymppisenä, kyllä se iltatähti on,

vaikka se yli 10 vuotta vanhempi sisarus puuttuisikin.

Minäkin suositan lapsenteosta syrjäytetylle vaimolle lapsenhankintaa.

Mitä todennäköisimmin tämä tarkoittaa lapsettoman, perhettä haluavan miehen hakemista ja

sen edellisen,

perhe-elämään kyllästyneen kehäraakin hylkäämistä.

Yksi vaihtoehto on tietysti keinohedelmöitys.

Myös adoptiolapsi tulee kyseeseen.

Itse suunnittelin tosissani yhden pikku aasialaisen adoptoimista, kunnes sain kuitenkin oman lapsen. Ymmärrän hyvin, että äidillinen, kultivoitunut nainen tahtoo kasvattaa tässä elämässä uuden ihmisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme