Espoon ulosajo - 2 nuorta kuoli. Onko siitä tullut enää mitään uutta uutista?
Ihmettelen kun siitä oli niin paljon juttua joka paikassa ja poliisi kertoi odottelevansa verikokeiden tuloksia yms. Ajattelin että siitä olisi uutisoitu jälkeenpäin enemmän, esimerkiksi hautajaisia. Asia on jäänyt vaivaamaan ja mietinkin että ovatkohan jo päässeet haudan lepoon ja onkohan viranomaisten taholta ja omaisten pyynnöstä päätetty ettei asiasta enää puhuta mitään mediassa. Tietääkö kukaan mitään?
Kommentit (57)
Haudan lepoon? Kaksi holtitonta nuorta kuoli, ei ne mitään valtiollisia hautajaisia saaneet töpeksintänsä kunniaksi. Miksi niiden hautajaiset olisi mediatapahtuma?
Vierailija kirjoitti:
Haudan lepoon? Kaksi holtitonta nuorta kuoli, ei ne mitään valtiollisia hautajaisia saaneet töpeksintänsä kunniaksi. Miksi niiden hautajaiset olisi mediatapahtuma?
Jos ap odottelee livestreamiä nettiin hautajaisista?
Rattijuoppojenkin promillet raportoidaan lehtijutuissa. Miksei näiden?
Omaiset eivät varmaan halunneet antaa asialle enempää julkisuutta. Siksi ei uutisoitu enää mitään.
Musta tuntuu että omaiset kieltäneet asiasta uutisoinnin ja esim verikoetulosten kertomisen julkisuuteen. Olis ne muuten kerrottu.
Mikä sen tytön nimi olikaan? Joku Miamaria tms?
No kai ne omaiset jotain yksityisyyttä ansaitsee?
Olis ollu kiva tietää verikoetulokset
Oikeuslääketieteelliset ruumiinavaukset on tehty, kokeet siinä yhteydessä otettu ja todennäköisesti omaiset on saaneet hautausluvat. Ehkä on molemmat jo haudattu hiljaisuudessa. Jos ei polttohautauksista kyse eikun kiertelemään hautausmaita.
Kovasti kosketti tämä onnettomuus. Ikävää, että videot jäävät elämään omaa elämäänsä netissä. Ei ole mukava asia omaisille.
Ovat edelleen kuolleina, joten ei ole uutisoitavaa.
Ei mitään promillemääriä ole kyllä ennenkään missään kerrottu, jos on henkilön nimi tiedossa. Korkeintaan jotain "mies ajoi humalassa" uutisia on voinut olla, missä on ehkä läänin tarkkuudella kerrottu missäpäin Suomea.
Ei enää ole mitään julkista uutisoitavaa asiasta. Loput asiat kuuluu omaisille.
Tiedän kyllä 99% varmasti missä hautausmaalla ovat jos ovat, mutta en todellakaan kerro enkä mene itse edes katsomaan. Jotain rauhaa nyt omaisillekin.
En ole tässä nyt tunkemassa kenenkään haudoille sun muuta. Asia kosketti minua erityisesti, olen vasta parikymppinen ja ajelen kavereiden kanssa jatkuvasti. Tämä oli jotenkin todella pysäyttävää kun joskus on itsekkin tullut mentyä humalaisen kyytiin. (Todella typerää onneks on ollu hyvä tuuri) jotenkin itsekkäästi ajateltuna tulisi hyvä mieli jos kyseiset henkilöt ovat saaneet "rauhan" ja ilmeisesti ovat kun tästä ei ole uutisoitu. Harmin paikka ja ihan sama vaikka oli kuinka huumeissa tai kännissä, se ei oikeuttanut heidän sekoiluaan. Ja onneksi kukaan sivullinen ei loukkaantunut. Tietysti olisi kiva jos kukaan ei olisi loukkaantunut. En tiedä miksi mutta tämä asia vaan sai minut hyvin hiljaiseksi.
..jatkoa edelliseen, ei varmaan mitenkään reilua tulla täältä asiasta kyselemään. Mutta jotenkin vaan niin.. ap
Vaikee arvata hautausmaita. Espoossa ja Klaukkalassa ei varmaan kymmeniä ole. Kukat paljastaa vasta haudatut, tai hiekka haudan päällä ennenkuin laitettu.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään promillemääriä ole kyllä ennenkään missään kerrottu, jos on henkilön nimi tiedossa. Korkeintaan jotain "mies ajoi humalassa" uutisia on voinut olla, missä on ehkä läänin tarkkuudella kerrottu missäpäin Suomea.
Oon mä lukenu promillemääriä uutisista. Niin autoteiltä kuin vesiliikenteestäkin. Ja muista päihteistä on kerrottu myös. Eihän poliisi näiden nimiä oo julkaissut, vaan nää itse.
Vierailija kirjoitti:
Vaikee arvata hautausmaita. Espoossa ja Klaukkalassa ei varmaan kymmeniä ole. Kukat paljastaa vasta haudatut, tai hiekka haudan päällä ennenkuin laitettu.
Ei mua näiden hautapaikat kiinnosta, vaan kännit ja muut päihteet.
Narkkarit kuolee itseaiheutetussa liikenneonnettomuudessa ja ap itkee valtiollisia hautajaisia....
Juuri mietin aikaisemmin päivällä tuota samaa. Kumma kun mitään ei ole kuulunut.