Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi kivempi kaupunki; Jyväskylä vai Kuopio? Perustelut!

Vierailija
25.06.2017 |

Aihe otsikossa.

Kumpi kivempi kaupunki; Jyväskylä vai Kuopio? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt Iisalmessa mutta kasvanut nuoruuteni Kuopiossa...Ihana kaupunki nuorena mutta  kun opiskelun takia muutin ensin Ouluun ja asuin siellä neljä vuotta jonka jälkeen muutin takaisin Kuopioon asuttuani 3 kuukautta Kuopiossa  sain työpaikan Jyväskylästä jossa asun tällä hetkellä enkä halua muuttaa takaisin Kuopioon koska täällä Jyväskylässä on helpompi asua ja olla! Olen tyytyväinen täällä!

Vierailija
102/105 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoki 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TURKU 

Vierailija
104/105 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuopiosta pääsee veneellä maailman merille. Jyväskylästä ei. Siksi Kuopio.

Millekäs merille sinä Kuopiosta pääset? Taitaa Saimaalle viimeistään matka pysähtyä. Jyväskylästä pääsee Päijänteelle, eli suunnilleen yhtä kauas merestä tyssää matka molemmista.

Maantiedon tunnit käytynä?! Saimaalta menee ja tulee aluksia merelle ja mereltä jatkuvasti Saimaan kanavan kautta vuodesta 1968 alkaen ja sitä ennen vanhaa kanavaa pitkin.

Ymmärtänyt että aika hiljaista ollut tämän Venäjän hyökkäyksen jälkeen Ukrainaan? EI ole paljon laivoja kulkenut.

Vierailija
105/105 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylä. Kuopiossa nyt 8 v asuneena olen edelleen ihan vittuuntunut näihin ainaisiin mäkiin. Minne meneekään niin tuntuu että on isoa ylämäkeä jokasuuntaan. Liikennekulttuuri on kuin jossain venäjällä, moni ajelee ja käveleekin "minä ensin, minäminäminä"-asenteella. Ihmiset muutenkin vähän oudon nyrpeitä ainakin joensuulaisiin verrattuna. Jyväskylässä käydessä olen miettinyt että sinne voisi hyvin muuttaa.

Jyväskylän keskustakin on mäessä ja ylämäki on lähdit melkein mihin suuntaan tahansa joten ei se vaihtamalla paranisi ainakaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi