Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Enää vajaa puoli vuotta jouluun - joko oletko vakmistautunut?

Vierailija
25.06.2017 |

Katsoimme mökkitontilta joulukuusen valmiiksi. Lisäksi ostin juhannustorilta kuusenkerkkäsiirappia joululahjoiksi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. En ole siirtänyt talvitakkiani naulakosta kaappiin vieläkään. Nyt on jo turhan myöhäistä.

Vierailija
22/26 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan syyskuun-lokakuun vaihteessa. Turha vielä on mitään valmisteluista tehdä ja stressata itseään.. ärsyttää tommonen hössötys...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki, eilen kuuntelin Pentatonixin joululauluja, fiilistelin, ja aloitin joulukorttien tekemisen. Lahjoja mietin jo kovasti koska teen varmaankin itse kaiken. Tonttukoriste minulla istuu lipaston päällä kesät talvet.

Porkkanat kasvaa pihalla että saan sitten porkkanalaatikkoa. Possua en kasvata sentään itse. Kaapit on siivottu jo.

Vierailija
24/26 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsivain kirjoitti:

Aloitan syyskuun-lokakuun vaihteessa. Turha vielä on mitään valmisteluista tehdä ja stressata itseään.. ärsyttää tommonen hössötys...

Ei vaan, nyt kun aloittaa ei tule stressiä missään vaiheessa.  Lokakuulla sulla on jo stressi, usko pois.

Vierailija
25/26 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitsivain kirjoitti:

Ei vaan, nyt kun aloittaa ei tule stressiä missään vaiheessa.  Lokakuulla sulla on jo stressi, usko pois.

Ei ole. Ei ole ollut ennenkään, en osta kuusta, en koristele, teen kyllä suursiivouksen ja laitan ruuat. Ostan myös lahjoja mutta niihin ei mene 100€ enempää, lahjan saavat mies+kissat

Vierailija
26/26 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju! Tykkään kaikista joulunodotusketjuista, nämä on paitsi hauskoja myös hyödyllisiä.