Enää vajaa puoli vuotta jouluun - joko oletko vakmistautunut?
Katsoimme mökkitontilta joulukuusen valmiiksi. Lisäksi ostin juhannustorilta kuusenkerkkäsiirappia joululahjoiksi.
Kommentit (26)
Aloitan syyskuun-lokakuun vaihteessa. Turha vielä on mitään valmisteluista tehdä ja stressata itseään.. ärsyttää tommonen hössötys...
Tottahan toki, eilen kuuntelin Pentatonixin joululauluja, fiilistelin, ja aloitin joulukorttien tekemisen. Lahjoja mietin jo kovasti koska teen varmaankin itse kaiken. Tonttukoriste minulla istuu lipaston päällä kesät talvet.
Porkkanat kasvaa pihalla että saan sitten porkkanalaatikkoa. Possua en kasvata sentään itse. Kaapit on siivottu jo.
Meitsivain kirjoitti:
Aloitan syyskuun-lokakuun vaihteessa. Turha vielä on mitään valmisteluista tehdä ja stressata itseään.. ärsyttää tommonen hössötys...
Ei vaan, nyt kun aloittaa ei tule stressiä missään vaiheessa. Lokakuulla sulla on jo stressi, usko pois.
Vierailija kirjoitti:
Meitsivain kirjoitti:
Ei vaan, nyt kun aloittaa ei tule stressiä missään vaiheessa. Lokakuulla sulla on jo stressi, usko pois.
Ei ole. Ei ole ollut ennenkään, en osta kuusta, en koristele, teen kyllä suursiivouksen ja laitan ruuat. Ostan myös lahjoja mutta niihin ei mene 100€ enempää, lahjan saavat mies+kissat
Ihana ketju! Tykkään kaikista joulunodotusketjuista, nämä on paitsi hauskoja myös hyödyllisiä.
Joo. En ole siirtänyt talvitakkiani naulakosta kaappiin vieläkään. Nyt on jo turhan myöhäistä.