Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää oma hammaslääkäri

Vierailija
24.06.2017 |

Mua ärsyttää että menin valitsemaan tämän yksityisen hammaslääkärin. Ottivat kuvat yms ja on erittäin pätevä itse hoitotoimenpiteissä pakkaukset yms.

Pointti on että kun vihdoin teen näille hampaille jotain niin haluan ne samalla esteettisesti näteiksi. Missään vaiheessa ei ole tehty mitään hoitosuunnitelmaa tai kysytty mitä haluan tai paljonko maksaa. Rahasta ei ole kiinni edes sehän se onkin.

Onko kaikki tämmöisiä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se hammaslääkäri mikään selvänäkijä ole. Etkö kirjannut anamneesiin toiveitasi? Siinä on yleensä sellainen kohta, että miksi hakeuduit hammashoitoon.

Vierailija
2/4 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aloitetaan tarkastuksesta, otetaan mahdolliset kuvat ja sen jälkeen tehdään hoitosuunnitelma sekä kustannusarvio. Sen lisäksi asiakkaan toiveet otetaan huomioon, jos hän haluaa esim. valkaisun tai jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saa hammaslääkärin vastaanotolla suutasi auki. Jos joku asia mietityttää kysy. Jos haluat jotain esim. valkaisua jne... kerro. Ei hammaslääkäri ole selvänäkijä ja tiedä mitä haluat.

No itse olen aina kyllä saanut eka käyntikerralla hinta-arvion tulevasta hoidosta on kerrottu vaihtoehdoista esim paikkamateriaaleista niiden hinnoista kestävyydestä hinnoista jne... Mutta jos lääkäri ei olis kertonut itse. Olisin kyllä osannut kysyä.

Vierailija
4/4 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan se hyvä ottaa asia ihan itse puheeksi? Hammaslääkäri saattaa olettaa, että haluat tehtävän vain terveyden kannalta välttämättömät toimenpiteet, ellet itse tuo esiin että haluat hampaista myös esteettisesti kauniit, rahasta viis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä