Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastukseni katseli minua laajentunein pupillein

Vierailija
24.06.2017 |

Olisiko edes pienenpieni mahdollisuus, että hän tuntisi jotain vetoa minuakin kohtaan? Hänen kanssa on ollut joskus sellaista kevyttä, suloista flirttiä ja olen itse totaalisen rakastunut. Emme voi kuitenkaan tietyistä syistä aloittaa suhdetta. Mitkä muut seikat olisivat voineet aiheuttaa sellaiset pupillit? Hänellä oli myös jotenkin samean tyhjä katse, toisin kuin yleensä. :/

T. Ikävässään riutuva & rakastunut

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan oli vetänyt jotain stimuja.

Vierailija
2/29 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajentuneet pupillit viittaavat amfetamiinin käyttöön. Kannattaa kiertää kaukaa.

Vierailija
4/29 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep aineissa.

Vierailija
5/29 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sanoa. Sun pitää vaikka soittaa tai laittaa viestiä hänelle.

Ehkä tykkää tai valoisuus vaikutti pupilleihin.

Vierailija
6/29 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä biologinen syy siinä on että nistitkin saavat naisia mutta hissukat ei?

Vierailija
7/29 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luonnostaan laajat pupillit (olen nainen), eikä niistä voi päätellä mitään. Myös lääkitys voi aiheuttas lasjentuneita / pieniä pupiöleja. Mutta tutkimuksissa on todettu, että suuripupillisia pidetään viehättävämpinä kuim niitä, joiden pupillit ovat neulanpään kokoiset.

Tapailin miestä, jolla oli aina tosi pienet pupillit, ja tulin siihen tulokseen, ettei tapailu kannata. Hän oli kyllä muutenkin huono ilmaisemaan mahdollisia tunteitaan.

Eli ei tuosta mitään voi päätellä.

Vierailija
8/29 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laajentuneet pupillit viittaavat amfetamiinin käyttöön. Kannattaa kiertää kaukaa.

Voi viitata yhtä lailla koksuun, jäähän, mämmiin, aakkosiin tai oikeastaan mihin tahansa stimuloivaan aineeseen. Amfetamiini ei ole ainoa stimulantti.

Vierailija
9/29 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on luonnostaan laajat pupillit (olen nainen), eikä niistä voi päätellä mitään. Myös lääkitys voi aiheuttas lasjentuneita / pieniä pupiöleja. Mutta tutkimuksissa on todettu, että suuripupillisia pidetään viehättävämpinä kuim niitä, joiden pupillit ovat neulanpään kokoiset.

Tapailin miestä, jolla oli aina tosi pienet pupillit, ja tulin siihen tulokseen, ettei tapailu kannata. Hän oli kyllä muutenkin huono ilmaisemaan mahdollisia tunteitaan.

Sori lyöntivirheet. En oo aineissa, mutta kirjotan liikkuvassa autossa.

Vierailija
10/29 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne naisetkin vetää kamaa?

Vierailija
11/29 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aina on mahdollisuus, mutta mitä jos kysyisit häneltä.

Huom. Ei tarvitse olla mikään nisti (koulujen kesälomat prkl saa nämä jonnet rölläämään)

Vierailija
12/29 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan oli vetänyt jotain stimuja.

Hän on todella asiallisen ja raittiin oloinen, fiksu ja todennäköisesti absolutisti, ja noin viisikymppinen. Tuo tilanne tapahtui hänen työpaikallaan. T. Ap

Vierailija
13/29 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori lyöntivirheet. En oo aineissa, mutta kirjotan liikkuvassa autossa.

En usko. Todennäköisesti kirjoitat huumausaineiden vaikutuksen alaisena ja luulet olevasi liikkuvassa autossa, vaikka oletkin nojatuolissa kotonasi.

Vierailija
14/29 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen zoomaillut sitä mun ihanaa ihastustani useinkin ja havainnut voimakastakin vaihtelua hänen pupilliensa koossa. :) Siis ei hänellä aina ole sellaiset pupillit. Se katse vain oli jännän tyhjä ja "samea" samanaikaisesti ja ne hänen pupillinsa olivat ihan valtavat...jopa siten, että hänen silmänsä näyttivät tosi tummilta kokonaisuudessaan. Hän katsoi jotenkin ohitseni kaukaisuuteen ja itse olin kuin emäntäänsä tai isäntäänsä palvova, kiehnäävä koiranpentu. Itselleni se oli tosi romanttinen ja herkkä tilanne.

T. (Onnettomasti) rakastunut ap

Vierailija
15/29 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen zoomaillut sitä mun ihanaa ihastustani useinkin ja havainnut voimakastakin vaihtelua hänen pupilliensa koossa. :) Siis ei hänellä aina ole sellaiset pupillit. Se katse vain oli jännän tyhjä ja "samea" samanaikaisesti ja ne hänen pupillinsa olivat ihan valtavat...jopa siten, että hänen silmänsä näyttivät tosi tummilta kokonaisuudessaan. Hän katsoi jotenkin ohitseni kaukaisuuteen ja itse olin kuin emäntäänsä tai isäntäänsä palvova, kiehnäävä koiranpentu. Itselleni se oli tosi romanttinen ja herkkä tilanne.

T. (Onnettomasti) rakastunut ap

Olet varmaan vielä teini?

Kannattaa kysyä häneltä tai laittaa vaikka tekstari et alaks oleen. Siihen loppuu arvailu.

Vierailija
16/29 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet pupillit voi sitten johtua bentsoista, opioideista tai opiaateista et ei suuret pupillit vielä nistiksi tee. Monet allergialääkkeetiin suurentaa pupilleja.

Vierailija
17/29 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihastuksella oli sama juttu. Aina niin laajat pupillit että silmät näytti tosi tummilta. Vuoden verran jopa luulin että hänellä on ruskeat silmät, kunnes kerran läheltä huomasin että ei ne olekaan kuin sinivihreät, mutta pupillit vain oli ihan valtavat. Totuus oli kuitenkin se ettei hänellä ollutkaan mitään tunteita minua kohtaan. Kai hänellä sitten vain on aina niin laajat pupillit.

Vierailija
18/29 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että nistit tekee aloitteita ja puhuu.

Nainen ei kiinnostu miehestä, joka ei osoita kiinnostusta.

Vierailija
19/29 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ollut vahvasti seksuaalisesti latautunut, kun sinua katseli?

Vierailija
20/29 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pimeelle kuulostaa koko pupillijuttu, kovin olet lähellä tujotellut. Jos hällä oli piilolinssit.