Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastukseni katseli minua laajentunein pupillein

Vierailija
24.06.2017 |

Olisiko edes pienenpieni mahdollisuus, että hän tuntisi jotain vetoa minuakin kohtaan? Hänen kanssa on ollut joskus sellaista kevyttä, suloista flirttiä ja olen itse totaalisen rakastunut. Emme voi kuitenkaan tietyistä syistä aloittaa suhdetta. Mitkä muut seikat olisivat voineet aiheuttaa sellaiset pupillit? Hänellä oli myös jotenkin samean tyhjä katse, toisin kuin yleensä. :/

T. Ikävässään riutuva & rakastunut

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä kysymys mutta ap on taas se sama tyttönen naispuolisen psykiatrinsa perässä.

Ap mikset tunnusta tunteitasi? Jos olet niin tehnyt ja hän ei vastannut samoin niin luovuta.

Vierailija
22/29 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta pakko tuumata että pieni maailma aina näillä mammapalstalaisilla, kun oletetaan että yhdet ja samat tyypit vain täällä pyörii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on normaalia laajemmat pupillit kun oon "haltioissani" jostain. Tai kun koen seksuaalista mielihyvää. Ja vastaavasti kun olen todella vihainen tai kun näen inhoamani ihmisen pupillini menevät nuppineulanpään kokoisiksi. Jännä ilmiö, sanoisin.

Vierailija
24/29 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ap vielä uudelleen, vähän lähemppää ihastustasi.

Vierailija
25/29 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pimeelle kuulostaa koko pupillijuttu, kovin olet lähellä tujotellut. Jos hällä oli piilolinssit.

Noh, en mä ollut kovin kaukana ja katselin häntä silmiin.

Vierailija
26/29 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso ap vielä uudelleen, vähän lähemppää ihastustasi.

Mielelläni katselisinkin vaikka kuinka usein, kunhan tilaisuuksia siunaantuisi enemmän. Enpä juurikaan tiedä mitään kiehtovampaa kuin hänet...enkä kyllä halua tietääkään. :)

Vierailija
27/29 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on luonnostaan laajat pupillit (olen nainen), eikä niistä voi päätellä mitään. Myös lääkitys voi aiheuttas lasjentuneita / pieniä pupiöleja. Mutta tutkimuksissa on todettu, että suuripupillisia pidetään viehättävämpinä kuim niitä, joiden pupillit ovat neulanpään kokoiset.

Tapailin miestä, jolla oli aina tosi pienet pupillit, ja tulin siihen tulokseen, ettei tapailu kannata. Hän oli kyllä muutenkin huono ilmaisemaan mahdollisia tunteitaan.

Eli ei tuosta mitään voi päätellä.

Olen zoomaillut sitä mun ihanaa ihastustani useinkin ja havainnut voimakastakin vaihtelua hänen pupilliensa koossa. :) Siis ei hänellä aina ole sellaiset pupillit. Se katse vain oli jännän tyhjä ja "samea" samanaikaisesti ja ne hänen pupillinsa olivat ihan valtavat...jopa siten, että hänen silmänsä näyttivät tosi tummilta kokonaisuudessaan. Hän katsoi jotenkin ohitseni kaukaisuuteen ja itse olin kuin emäntäänsä tai isäntäänsä palvova, kiehnäävä koiranpentu. Itselleni se oli tosi romanttinen ja herkkä tilanne.

T. (Onnettomasti) rakastunut ap

Oletko ihastunut terapeuttiisi tai lääkäriisi? Vai oletko 15vee tai nuorempi?

Vierailija
28/29 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta pakko tuumata että pieni maailma aina näillä mammapalstalaisilla, kun oletetaan että yhdet ja samat tyypit vain täällä pyörii.

Valitettavasti tämän yhden häiriintyneen kyllä tunnistaa kirjoitustyylistä ja keskustelun edetessä viimeistään tarinan yksityiskohdista. Itsekin toivoisi, ettei aina törmäisi samaan säälittävään tapaukseen, mutta aina ko. raukka löytää uuden vinkkelin, jolla haalia itselleen huomiota.

Aika ilkeää raukoitella. Eivätkö nämä palstat ole kirjoittelua varten? Eli mun pitäis vain hypätä "oikeaan elämään", tavata joku tylsä mr. keskinkertaisuus, aloittaa suhde hänen kanssaan ja unohtaa nämä palstat ja kaipailut? Voisin mä tehdä niinkin, mutten halua jotain tylsää keskinkertaisuutta elämääni. Haluaisin sen kaikkein ihanimman sen sijaan. Olen onnellisempi saadessani haaveilla ja elätellä pikkuruista toivonhiventä siitä kaikkein upeimmasta tyypistä sen sijaan.

Vierailija
29/29 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se ollakin. Mitä ajattelit tehdä asialle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä