Tympeä mies
Oon tapaillut jonkin aikaa miestä ,joka on 35-vuotias. Itse olen melkein 30- vuotias nainen. Miehessä ihmetyttää luonne,nimittäin hän on usein jotenkin ärtynyt tai vihainen. Jos esimerkiksi kysyn "mitä kuuluu"hän saattaa vastata " no mitä pitäisi kuulua" ja nyrpistää tyyliin nokkaansa samalla. Tai ylipäätään oli asiasta kuin asiasta kysymys,niin vastaus alkaa aina samalla "mitä pitäisi ". Mistähän tuollainen vastaileminen nenän nyrpistely ja kulmat kurtussa meininki voisi johtua?En uskalla enää kysyä edes mitään. Hän on välillä muutoinkin hieman tyly minua kohtaan.
Teenkö jotain väärin ? Miksi hän on minulle tuollainen? Tulee paha mieli..
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat vähän yksinkertaiselta ja helpolta uhrilta narsistille. Ota hatkat.
...ota hatkat..Lomalla viimeinkin...voit ottaa iisimmin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaiselta? Mites se menikään.. Se joka toista mollaa saa itse sen leiman..kyllä tää sun teksti kertoo kuka tässä se yksinkertainen on. Kukaan fiksu ihminen ei hauku toista ihmistä missään tilanteessa. Jos olisin yksinkertainen niin tuskin edes huomaisin koko asiaa saati että olisin lähtemässä. Kato sinne peiliin ja mieti mitä sanot ennen kun kirjoitat. Näytit todellisen luonteesi. Sellaisen jota ei kukaan täällö arvosta!
No mä ainakin arvostan. Ruma sana sanotaan niin kuin se on, ja kommentoija taisi muutenkin osua arkaan paikkaasi kun kerran sai tuollaisen reaktion sinusta noin pienellä kommentilla.
Vierailija kirjoitti:
Piti kirjoittaa että kaikki muutoin hyvin . Eli kaikki muut kohdallaan paitsi tuo luonne.
Muuten hänessä on kaikki tosi hyvin, mutta luonne päin v*ttua. Kuulostaa helmeltä.
Oliko mies jo heti alussa tuollainen tympeä? Ja jos ei, niin mikä on muuttunut? Kuulostaa oudolta, jos kyseessä on tuore suhde, ellei sitten tosiaan ole miehen puolelta jännittyneisyyttä. Älä välitä näistä ilkeilijöistä täällä.
Urpona vaan ei Orpona kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes tapailet häntä? :O
Koska hänessä on muutoinkin kaikki kohdallaan ja haluan katsoa onko se vain jännitystä vai ilkeää luonnetta .
Anteeksi, mutta en kyllä nyt ymmärrä yhtään. Miten miehessä voi olla kaikki kohdallaan? Muuten tosi hyvä mies, mutta vittumainen? Minulle parisuhteessa on tärkeintä toistensa kunnioittaminen, hyvä keskusteluyhteys, huumori ja se, että viihdytään hyvin yhdessä. Noista asioista mikään ei täyty, jos toinen on täysi mulkku.
Piti kirjoittaa että kaikki muutoin hyvin . Eli kaikki muut kohdallaan paitsi tuo luonne.
En oikein ymmärrä. Jos et ole liikkeellä ulkonäön, rahan, vallan tai seksin perässä niin mitä muuta enää jäljelle jää kuin luonne? Miten miehessä voi olla kaikki muutoin hyvin mutta luonne väärä? Luonne ja persoonallisuushan on juuri ne asiat asia, jotka erottaa kyseisen miehen kaikista muista maailman miehistä.
Luonne ei ole sellainen ominaisuus, että se olisi seurustelukumppanin toimin muutettavissa. Tämä mies on joko viallinen muuten vaan tai sitten käyttää netin ohjesivuilta saamaansa neuvoa tylyttää naista keinona tehdä itsestään mielenkiintoinen. Molemmissa tapauksissa kehottaisin välttämään häntä eli joko kusipää muuten vaan tai sitten manipulointia harrastava.
Oon kuukauden tuntenut miehen eli en voi sanoa,että on kusipää.
Kuka on väittänyt,että olisin rahan perässä tms. ? Haloo..järki käteen. Jos et nyt oikeen ymmärrä,niin pointti oli siinä,että tulin kysymään neuvoja ihmeelliseen käyttäytymiseen . Niinku joku jo kirjoitti,niin kyseessä voi olla jännittäminen. Jotkut voivat käyttäytyä tällaisessa tilanteessa ihan eri tavalla,mitä taas silloin ,kun tuntee ihmisen. Kirjoitin myös,että haluan katsoa,että muuttuuko luonne tuttavuuden myötä ja jos ei niin laitan pelin poikki.
Meillä on samanlaiset kiinnostuksen kohteet ja harrastukset ja jutut osuu yksiin.
Mutta kiva,kun säkin tulit mollaamaan. Haukkukaa nyt muutkin ihmeessä! Olenhan jo ollut yksinkertainen ym. Rahan perässä juoksia.
Nää kommentit osoittaa ihmisten mukavuuden ja ÄO:n täällä.
Heihei !
Eikö teitä oikeasti hävetä ,miten te käyttäydytte Ap: ta kohtaan täällä? Oikeesti..meenkää ny itteenne vähäks aikaa.
Käsittämätöntä ,että AP saa haukkuja täällä heti ensimmäisenä. Käytyäydyttekö te live- elämässäkin toisia ihmisiä kohtaan näin?
Oon välillä lukenut erilaisia aloituksia ja oon todella hämmentynyt siitä,miten täällä kohdellaan ihmisiä . Yhtälailla ne kirjoitukset kun loukkaavat,vaikka ne tuleekin tuntemattomilta . Te ootte kuitenkin aikuisia ihmisiä,niin luulisi,että jonkinlainen itsehillintä ois,ettei ihan kaikkeen roskaa kirjoita,mitä mieleen tulee.
Nyt peiliin kattomaan hei..tää on todella surullista ja lapsellista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaiselta? Mites se menikään.. Se joka toista mollaa saa itse sen leiman..kyllä tää sun teksti kertoo kuka tässä se yksinkertainen on. Kukaan fiksu ihminen ei hauku toista ihmistä missään tilanteessa. Jos olisin yksinkertainen niin tuskin edes huomaisin koko asiaa saati että olisin lähtemässä. Kato sinne peiliin ja mieti mitä sanot ennen kun kirjoitat. Näytit todellisen luonteesi. Sellaisen jota ei kukaan täällö arvosta!
No mä ainakin arvostan. Ruma sana sanotaan niin kuin se on, ja kommentoija taisi muutenkin osua arkaan paikkaasi kun kerran sai tuollaisen reaktion sinusta noin pienellä kommentilla.
Siis millainen ihminen oikeen oot..oksettaa ihan. Miten noin ilkeitä ihmisiä löytyy maan päältä? En oo AP,mutta oon aivan järkyttynyt sun sanoistasi. Sun kannattaa oikeasti hakea ittelles apua. Ei kukaan käyttäydy toisia ihmisiä kohtaan noin. Kuka normaali ihminen haukkuu toisia tai olettaa täysin tuntematonta ihmistä yksinkertaiseksi sillä perusteella,että hän on törmännyt ilkeään ihmiseen elämässä. Ei kukaan!
Vähintään lisääntyvää henkistä väkivaltaa lisää tiedossa ja ehkä muutakin.
Mies vastaa noin Mitäs pitäisi... koska ei näe sinulla olevan oikeutta kysellä häneltä mitään. Ei myöskään varmasti ehdottaa tai toivoa tai pyytää saatika muistuttaa tms. Eli tuo pieni kysymys saa hänet kokemaan, että yrität uhmata ja päällepäsmäröidä ja sinut pitää panna heti ruotuun.
Näin.
Sinua on varoitettu.
Siis vasta kuukauden tuntenut, ja nyt jo noin tyly? Millainen oli ensitapaamisella?
Laita kuvasi, ap, niin me arvioimme ja vastaamme myöskin.
Elise kirjoitti:
Taitaa olla parempi että jätät miehen jos käytös ei muutu
Ei kenenkää luonnetta voi alkaa muuttamaan mieleisekseen. Jos ei natsaa, niin erotkaa.