Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tympeä mies

Vierailija
24.06.2017 |

Oon tapaillut jonkin aikaa miestä ,joka on 35-vuotias. Itse olen melkein 30- vuotias nainen. Miehessä ihmetyttää luonne,nimittäin hän on usein jotenkin ärtynyt tai vihainen. Jos esimerkiksi kysyn "mitä kuuluu"hän saattaa vastata " no mitä pitäisi kuulua" ja nyrpistää tyyliin nokkaansa samalla. Tai ylipäätään oli asiasta kuin asiasta kysymys,niin vastaus alkaa aina samalla "mitä pitäisi ". Mistähän tuollainen vastaileminen nenän nyrpistely ja kulmat kurtussa meininki voisi johtua?En uskalla enää kysyä edes mitään. Hän on välillä muutoinkin hieman tyly minua kohtaan.
Teenkö jotain väärin ? Miksi hän on minulle tuollainen? Tulee paha mieli..

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän rakastaa sinua niin paljon.

Vierailija
2/32 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykkistä painetta sisällä. Seesteisemmän miehen kanssa olisi helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hän rakastaa sinua niin paljon.[

Miksi muka rakastunut ihminen käyttäytyisi noin ilkeästi mua kohtaan?

Vierailija
4/32 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska hän rakastaa sinua niin paljon.[

Miksi muka rakastunut ihminen käyttäytyisi noin ilkeästi mua kohtaan?

Hyvä kysymys. Vastaa siihen.

Vierailija
5/32 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psyykkistä painetta sisällä. Seesteisemmän miehen kanssa olisi helpompaa.

Tuo voi pitää hyvinkin paikkaansa. Ehkä hän purkaa jännitystä tuolla kyseisellä tavalla. Oon kyllä sanonut,että minun kanssa ei tarvitse olla jännittynyt ,mutta ehkä hän ei sille mahda mitään. Onhan se jännitys ymmärrettävää tietysti. Hieman hankalaa silti rakentaa mitään syvällistä tuolla keskustelutyylillä.

Vierailija
6/32 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes tapailet häntä? :O

Vierailija
7/32 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla parempi että jätät miehen jos käytös ei muutu

Vierailija
8/32 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hänessä on muutoinkin kaikki kohdallaan ja haluan katsoa onko se vain jännitystä vai ilkeää luonnetta .

Vierailija
9/32 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elise kirjoitti:

Taitaa olla parempi että jätät miehen jos käytös ei muutu

Kyllä. Ajattelin hetken katsoa,mistä on kysymys. Jos tää jatkuu,niin pistän poikki.

Vierailija
10/32 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat vähän yksinkertaiselta ja helpolta uhrilta narsistille. Ota hatkat.

Vierailija
11/32 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että olet löytänyt laajasta joukosta miehen sen tympeän miehen. Pidä kiinni hänestä!

Vierailija
12/32 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hänkö on se ihana ihminen, jonka kanssa haluat elämäsi olla? Mieti nyt! Mikä ihmisiä vaivaa, kun tyytyvät tuollaiseen suhteeseen.

Ei mies muutu. Tuollaista en kyllä katselisi. Kaikista tärkeintä on se, miten sinuun suhtautuu. Muista ominaisuuksista voi sitten tinkiäkin.

Vierailija
13/32 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska hänessä on muutoinkin kaikki kohdallaan ja haluan katsoa onko se vain jännitystä vai ilkeää luonnetta .

Anteeksi, mutta en kyllä nyt ymmärrä yhtään. Miten miehessä voi olla kaikki kohdallaan? Muuten tosi hyvä mies, mutta vittumainen? Minulle parisuhteessa on tärkeintä toistensa kunnioittaminen, hyvä keskusteluyhteys, huumori ja se, että viihdytään hyvin yhdessä. Noista asioista mikään ei täyty, jos toinen on täysi mulkku.

Vierailija
14/32 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat vähän yksinkertaiselta ja helpolta uhrilta narsistille. Ota hatkat.

Yksinkertaiselta? Mites se menikään.. Se joka toista mollaa saa itse sen leiman..kyllä tää sun teksti kertoo kuka tässä se yksinkertainen on. Kukaan fiksu ihminen ei hauku toista ihmistä missään tilanteessa. Jos olisin yksinkertainen niin tuskin edes huomaisin koko asiaa saati että olisin lähtemässä. Kato sinne peiliin ja mieti mitä sanot ennen kun kirjoitat. Näytit todellisen luonteesi. Sellaisen jota ei kukaan täällö arvosta!

Vierailija
15/32 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta en kyllä nyt ymmärrä yhtään. Miten miehessä voi olla kaikki kohdallaan? Muuten tosi hyvä mies, mutta vittumainen? Minulle parisuhteessa on tärkeintä toistensa kunnioittaminen, hyvä keskusteluyhteys, huumori ja se, että viihdytään hyvin yhdessä. Noista asioista mikään ei täyty, jos toinen on täysi mulkku.

Piti kirjoittaa että kaikki muutoin hyvin . Eli kaikki muut kohdallaan paitsi tuo luonne.

Vierailija
16/32 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että olet löytänyt laajasta joukosta miehen sen tympeän miehen. Pidä kiinni hänestä!

Vaikutat todella mukavalta ja empaattiselta ihmiseltä. Jatka vaan samaan malliin. Hienoa,että olet täydellinen ihminen etkä ole kohdannut koskaan mitään vaikeita asioita suhteessa.

Sullekin sanon,että kannattaa varmaan miettiä,mitä kirjoittaa tuntemattomalle ihmiselle. Sinä et tiedä kuitenkaan sen enempää meidän elämästämme kuin sen pienen verran mitä kirjoitin tänne niin varmaan kannattaa jättää ne spekuloinnit muualle.

Vierailija
17/32 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha tässähän nyt sitten vakka valitsi kantensa, ja ihan oikein meni. Tympeä ja siili ne yhteen soppii.

Vierailija
18/32 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mies kylläkään siitä muutu vähemmän tympeäksi. Vaikka miten toivoisit. Päinvastoin, tympeytyy enemmän. T. Nainen jonka ex oli tympeä

Vierailija
19/32 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kirjoittaa että kaikki muutoin hyvin . Eli kaikki muut kohdallaan paitsi tuo luonne.[/quote]

Mikä muu asia voi olla luonnetta tärkeämpi?

Vierailija
20/32 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti kirjoittaa että kaikki muutoin hyvin . Eli kaikki muut kohdallaan paitsi tuo luonne.

En oikein ymmärrä. Jos et ole liikkeellä ulkonäön, rahan, vallan tai seksin perässä niin mitä muuta enää jäljelle jää kuin luonne? Miten miehessä voi olla kaikki muutoin hyvin mutta luonne väärä? Luonne ja persoonallisuushan on juuri ne asiat asia, jotka erottaa kyseisen miehen kaikista muista maailman miehistä.

Luonne ei ole sellainen ominaisuus, että se olisi seurustelukumppanin toimin muutettavissa. Tämä mies on joko viallinen muuten vaan tai sitten käyttää netin ohjesivuilta saamaansa neuvoa tylyttää naista keinona tehdä itsestään mielenkiintoinen. Molemmissa tapauksissa kehottaisin välttämään häntä eli joko kusipää muuten vaan tai sitten manipulointia harrastava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän