Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies polttanut salaa vuosia

Vierailija
24.06.2017 |

Sain tietää että mies on polttanut tupakkaa salaa vuosia, noin vuodesta 2008. Ei ole polttanut koko aikaa ja ehkä noin askin kuussa eli vähän. Silti tuntuu tosi pahalta, etenkin salailu. Mies poltti ennen ja lopetti v. 2004, mutta on alkanut jossain vaiheessa polttaa uudestaan. Useita kertoja on tullut tilanteita, jolloin olisi voinut polttaa minun läsnäollessani mutta ei ole polttanut eikä kuulemma edes tehnyt mieli. Sitten on samalla viikolla polttanut salaa. On myöntänyt tämän, mutta nyt en enää pysty ollenkaan luottamaan, kun on valehdellut noin pitkään tuosta asiasta, niin en pysty uskomaan ettei ole esim pettänyt. Itse polttaminen ei ole niin paha asia, poltti silloinkin kun alettiin seurustella, mutta toi jatkuva valehtelu ja salailu.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täytyy olla hajuaistissa jotain vikaa, jos ei ole polttamista huomannut, sama vaikka mies kuinka polttaisi pelkästään töissä. Meilläkin mies silloin tällöin polttaa töissä työkavereiden kanssa ja haistan kyllä aina heti milloin on pidetty tupakinmittainen tauko. Sitä hajua ei voi peittää, valitettavasti.

Kyllä voi. Jollei nyt heti tupakoinnin jälkeen ole kukaan haistelemassa, haku häviää Kyllä tunni sisään. 

Itse oon polttanut myös salaa jonkun aikaa.

En valehtele mutten halua kertoakaan, miksi ihmisellä ei saa olla omia asioita vaikka olisikin suhteessa?

Yksilöitä silti ollaan ja kaikilla saa olla omat juttunsa myös.

Tupakan haju häviää tunnin sisään? Sanoisin että noin viikon!

Vierailija
62/65 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei, eikö oo kiva, että hajuaistisi on palannut? 

Tupakanlemua ei pysty peittämään, normaalilla hajuaistilla varustetuilta ihmisiltä. Jos sinä et ole huomannut tupakanlemua, sinun hakuaistisi ei vaan toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakanlemua ei pysty peittämään, normaalilla hajuaistilla varustetuilta ihmisiltä. Jos sinä et ole huomannut tupakanlemua, sinun hakuaistisi ei vaan toimi.

Kyllä se olen haistanut. Mutta selitys on "työkaverit polttaa". Lisäksi polttaa hyvin vähän. Olemme yhdessä lopettaneet vuosia sitten. Ja nyt hän taas on aloittanut tämän typeryyden. Eniten häiritsee asiasta valehtelu. Ja kun vielä jatkuvasti jää kiinni muistakin pienistä valheista niin alam jo epäillä että hän on patologinen valehtelija

Vierailija
64/65 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se olen haistanut. Mutta selitys on "työkaverit polttaa". Lisäksi polttaa hyvin vähän. Olemme yhdessä lopettaneet vuosia sitten. Ja nyt hän taas on aloittanut tämän typeryyden. Eniten häiritsee asiasta valehtelu. Ja kun vielä jatkuvasti jää kiinni muistakin pienistä valheista niin alam jo epäillä että hän on patologinen valehtelija

Lässyn, lässyn, olet ääliö.

Vierailija
65/65 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lässyn, lässyn, olet ääliö.

Vastaan nyt baittiin mutta joo, olet kyllä tavallaan oikeassa valitettavasti. Vain ääliö on tuollaisen valehtelijan kans

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan