Nyt tajusin - suurin osa av-mammoista on maalaisia
Siksi teidön mielipiteenne perustuvat siihen että on omakotitalo, naapurit kaukana, lähin alko kilometrien päässä ja ostokset tehdään S-ja K-ketjuista.
Kommentit (24)
Välillä kyllä tuntuu, että kaikki sijoittuu Helsinkiin.
Siis jos on jotain kaupunkiin liittyvää, mutta ei kerrota mikä kaupunki, oletus on, että kyseessä on Helsinki.
Niin noh, kaikki ei asu kehäkolmosen ahtaammalla puolella. Live with that.
Mitä vaihtoehtoja S- tai K-ryhmän kaupoille on? Joitakin kämäisiä pikkuputiikkeja.
Lidl ja Stockmann. Molemmat mulle lähikauppoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaihtoehtoja S- tai K-ryhmän kaupoille on? Joitakin kämäisiä pikkuputiikkeja.
Kämäinen Stockmann, kauppahalli, tori ja Lidl. Mutta minä olenkin sellainen köyhä luuseri, joka asuu kerrostalossa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä täällä Suomen 22. suurimmassa kaupungissa on isoja marketteja muitakin kuin Prisma ja Cittari, on Halpa-Halli ja Minimani, ja kohta tulee toinenkin Lidl, varmaan isompi kuin tuo ensimmäinen. Pikkukauppojakin on niille joilla ei ole autoa, mutta niissä on selvästi kalliimmat hinnat, K-Supermarket nyt vielä menee keskikokoisena kauppana missä on ihan hyviäkin tarjouksia.
Vierailija kirjoitti:
Stockan herkku on aika hyvä yleispuoti, ainakin Helsingissä. Kauppahalleista ja toreilta saa myös ihan hyviä aineksia.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta prosenttia täällä kirjoittelevista on edes äitejä?[/quote
Ei kukaan, ne on isiä
Vierailija kirjoitti:
Välillä kyllä tuntuu, että kaikki sijoittuu Helsinkiin.
Siis jos on jotain kaupunkiin liittyvää, mutta ei kerrota mikä kaupunki, oletus on, että kyseessä on Helsinki.
Minä asun ainakin paljon Helsinkiä isommassa kaupungissa, enkä taida olla tällä palstalla ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi teidön mielipiteenne perustuvat siihen että on omakotitalo, naapurit kaukana, lähin alko kilometrien päässä ja ostokset tehdään S-ja K-ketjuista.
Suurin osa palastailijoista kuvittelee kaikkien olevan helsinkiläisiä :)
Maaseutua onkin sitten koko muu Suomi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stockan herkku on aika hyvä yleispuoti, ainakin Helsingissä. Kauppahalleista ja toreilta saa myös ihan hyviä aineksia.
Punavuoressa asuvat tuttavamme käyvät ruokaostoksilla lähinnä pienessä kivijalka Siwassa, olisiko se nykyään K-market :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän se on. Ei sitä voi kiistää mitenkään koska sivistys ja tavat asuvat stadissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tossa vieressä lihakauppa ja leipomo, erikoisliikkeitä. Marjat haen luomutilalta. Ja asun kehäkolmosen ulkopuolella.
Minä asun keskellä Turkua, Stockmannille kävelen puiston läpi ja Lidliin torin poikki.
Maalaiset ja kaupunkilaiset eroavat nykyään kovin vähän toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tossa vieressä lihakauppa ja leipomo, erikoisliikkeitä. Marjat haen luomutilalta. Ja asun kehäkolmosen ulkopuolella.
Lihakauppa = K-market/S-market.
Leipomo = yllä olevien kauppojen paistopiste, missä pakasteet lämmitetään.
Erikoisliike? Se parturi-kampaaja joka olohuoneessa leikkaa kananperse tukkia värjäten ne marketti väreillä.
Marjat haetaan metsästä.
Kuka voitti? Stadi vai lande?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän se on. Ei sitä voi kiistää mitenkään koska sivistys ja tavat asuvat stadissa.
OK. Sinä taidat asua Vantaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihakauppa = K-market/S-market.
Leipomo = yllä olevien kauppojen paistopiste, missä pakasteet lämmitetään.
Erikoisliike? Se parturi-kampaaja joka olohuoneessa leikkaa kananperse tukkia värjäten ne marketti väreillä.
Marjat haetaan metsästä.
Kuka voitti? Stadi vai lande?
Kanada
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK. Sinä taidat asua Vantaalla.
EN. vaan kalliossa. Sinun tapasi hyökätä minua kohtaan on jotenkin kuvottavaa! Et kykene järkevään keskusteluun vaan hyökkää minua kohtaan koska tuon mielipiteeni julki! Opettele tapoja.
Kuinka monta prosenttia täällä kirjoittelevista on edes äitejä?