Mistä löydän miehen joka haluaisi lapsia ja naimisiin?
Olen 31-vuotias "normaali" nainen. Amk-koulutus, vakituinen työpaikka, oma asunto, normaali vartalo, ihan nätti naama, yms... Mielestäni ei mitään pahemmin vialla eikä yleensä miestenkään. Haluaisin kovasti jo oman perheen, olen siitä haaveillut koko elämäni ja olen todellakin valmis laittamaan sen sitten esim. urani edelle. Kova vauvakuume ollut nyt reilu 5 vuotta. Pelottaa että aika loppuu. Olen ollut sinkku jo useamman vuoden. Ne muutamat miehet joista olen tosissani kiinnostunut, ovat muutaman kuukauden jälkeen perääntyneet, koska eivät olekaan olleet valmiita sitoutumaan. Tai näin ovat sanoneet. En ole painostanut lapsiin tai mihinkään, en edes seurusteluun. Mutta mielestäni on reilua myös tehdä selväksi että lähivuosina toivon kosintaa ja lapsia. Olen siis asiasta maininnut kun on tullut puheeksi.
Olen valmis etenemään nopeastikin jos se oikealta tuntuu.
Mistä siis löydän miehen joka haluaa samaa kuin minä?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan nyt miehenä kommentin..
Minä noin 30 vuotiaana miehenä pelkään ja olen todella varautunut lapsettomiin 30v naisiin. Monet ovat yhtäkkiä alkaneet minuakin iskemään.
Ja ottaen huomioon että nämä naiset on saaneet miehiltä huomiota sen 10v jo..
Monesti kysyn naisilta mihin se oikeasti miehiä tarvitsette kun kukaan ei ole kelvannut ja nyt minä muka kelpaan. Aika väkinäisiä tarinoita tulee.
En minä uskalla sitoutua ihmiseen jolla ei ole mitään kunnon parisuhteita takana 30 vuotiaana.
Jotkut tykkää ottaa riskejä. Minä en ota eikä minun tarvitsekkaan. Näyttää siltä että parisuhdemarkkinani paranee vaan. Biologista kelloa kun en omista.
Kunhan pohdin vaan.
Mun seurustelemattomuus on ollut ihan miehistä kiinni. Kukaan ei ole halunnut.
Siis ikinä. Ei sillon kun olin 17 tai 22 tai 25.Ehkä munkin pitää vaan marssia sinne klinikalle. Onhan se ihan hyvä, että saadaan uusia geenejä ulkomailta sitä kautta. Harmittaa vaan lapsen puolesta, ettei pysty kertomaan hänelle omista juuristaan paljon mitään, kun isää ei ole.
Puhut puppia. Löysät deittipalstoilta satoja perheettömiä ja koulutettuja miehiä jotka haluaa perheen...
Mutta sinun tapauksessa suosittelen että hoidat homman yksin.
Samanlaisia valittajia on kuules paljon. aina kun silti tarjoan samantason miehiä he eivät kelpaa.
Kerrot selityksen jo omassa aloituksessasi: olet tapaillut vain muutamaa miestä. Tapaile useampaa. Se on ainoa tapa löytää mies, joka haluaa elämältä samoja asioita, ja tykkää sinusta tarpeeksi halutakseen niitä sinun kanssasi. Ei se sen kummempaa ole.
Yritäpä löytää nainen, joka EI HALUA lapsia. Siinä on jo oikeasti haastetta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tahansa.
Tosin just tuolla yhdessä artikkelissa joku 'asiantuntija' sanoi, että miehet vähän saattavat vierastaa yli kolmekymppistä lapsetonta naista, koska heidät nähdään itsekkäinä yms. Varmasti pitää jollain tasolla paikkansa kun ajattelen omaakin ajatuksenjuoksua. Se on sellainen intuitio mikä tulee. Toisaalta taas nykyäänhän naisten keski-ikä lisääntymiselle taitaa pyöriä tuossa 30 vaiheilla, joten varmasti monet lapsettomat tuon ikäiset ovat ihan normaaleja naisia, jotka kykenevät normaaliin tunne-elämään. Tätä yritän aina itselleni muistuttaa, etten suoralta kädeltä ketään teilaisi. Enkä nyt tarkoita, että lapsen hankkiminen tekisi naisesta normaalin, mutta median luoma kuva lapsettomista naisista on itselleni melko vastenmielinen. Varmasti on niitäkin miehiä joita se miellyttää. Niin me olemme erilaisia me miehetkin.
Eikö lapseton pysty normaaliin tunne-elämään? Kai käsität ettei lapsettomuus tarkoita vastuuttomuutta muista kuin itsestään ja itsekästä elämää? Kaikki ei halua lapsia, eikä se tee ihmisestä outoa tai vastenmielistä. Itse olen yli 40, ei lapsia ole eikä tule, tiedän että moni mies ajattelee noin että on viallinen jos ei halua lapsia. Mutta ajatelkoot. Eivätpä tunne minua eikä mitä olen elämässäni kokenut (en tarkoita rikkinäisyyttä ja traumoja tällä). Median luoma kuva?
On selvä asia että useimmat miehet haluaa lapsia.
Täällä olisi Uskonnon avulla raitistunut entinen seka käyttäjä? Kuinka saisin Sinuun yhteyden??
jatkoa vierailijalle. Ja useimmat naiset haluaa lapsia. Kaikki ei halua, eikä sitä tarvitse perustella sen paremmin kuin lapsen saamista. Ja kaikki ei saa lapsia vaikka haluaisivat.
On se kumma että itsekkyys liitetään lapsettomuuteen...ikäänkuin lapsia ei haluttaisi itsekkäistä syistä, kuten "aikuisuuden" todistamiseksi.
Masentavia tuollaiset käsitykset.
Kaduttaako menneisyyden valinnat? Harmittaako pahasti kun tinder menneisyyttä ei saa pyyhittyä elämästään tai mielestään pois, ja nyt syyllistät tästä miehiä joita ei kiinnosta?
Pitäisi olla melko helppoa, tietysti se vaikuttaa myös missä asut ja kuinka paljon siellä on vapaita miehiä.
Nettitreffit, Tinder jne ainakin tarjontaa siellä on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä noin 30 vuotiaana miehenä pelkään ja olen todella varautunut lapsettomiin 30v naisiin. Monet ovat yhtäkkiä alkaneet minuakin iskemään.
Monesti kysyn naisilta mihin se oikeasti miehiä tarvitsette kun kukaan ei ole kelvannut ja nyt minä muka kelpaan. Aika väkinäisiä tarinoita tulee.
En minä uskalla sitoutua ihmiseen jolla ei ole mitään kunnon parisuhteita takana 30 vuotiaana.
Jotkut tykkää ottaa riskejä. Minä en ota eikä minun tarvitsekkaan. Näyttää siltä että parisuhdemarkkinani paranee vaan. Biologista kelloa kun en omista.
Kunhan pohdin vaan.
Siis ikinä. Ei sillon kun olin 17 tai 22 tai 25.Ehkä munkin pitää vaan marssia sinne klinikalle. Onhan se ihan hyvä, että saadaan uusia geenejä ulkomailta sitä kautta. Harmittaa vaan lapsen puolesta, ettei pysty kertomaan hänelle omista juuristaan paljon mitään, kun isää ei ole.
Puhut puppia. Löysät deittipalstoilta satoja perheettömiä ja koulutettuja miehiä jotka haluaa perheen...
Samanlaisia valittajia on kuules paljon. aina kun silti tarjoan samantason miehiä he eivät kelpaa.
Ei mulle tule aloitteita miehiltä deittipalveluissa. Ja ne aloitteet, joita itse laitan: joko ei vastata tai sitten treffit, joiden jälkeen ei miehiä ole selkeästi kiinnostanut.
Tinder: ei keskusteluja tai matchejä.
Baareissa ei ole ketään kiinnostanut eikä työpaikalla.
Eikä tasoni ole ollut kovin kummoinen: työttömiä, ylipainoinen, mielenterveyskuntoutuja, päihdeongelmainen. Silti vastaus on näillä miehillä: "en aio koskaan seurustella kenenkään kanssa".
Tai: "rakastan sua enkä voi elää ilman sua, mutta en voisi koskaan seurustella sun kanssa".
Jaa-a, miten alas mun pitäisi vielä mennä, saako vaatia että olisi pulssi edes?
Ei mistä vaan miten. Minun mielestäni pariutuminen naisena toimii niin, että pitää näyttää helvetin hyvältä miesten mielestä. Hyvä työ ja urheileminen auttaa myös.
Asiat tapahtuu tai sitten ei. Ainoa mikä on varmaa on se, että jos etsit jotain tulet varmasti pettymään. Siksi nettitreffit on se itsepetoksen viimeinen vaihtoehto. Taidat olla jo siellä, joten pahoitteluni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovaisista piireistä, kuten sanoin.
Uskoivaisissa piireissä on pulaa miehistä jo nyt. Tässä olisi miehille saumaa, uskovaisista löytyy tosi nättejä, vapaita naisia.
Mutta löytyykö sieltä fitness/crossfit-naisia?
Maaseudulta löytää hyviä miehiä, saattavat tosin olla asenteiltaan vähän vanhanaikaisia. Tuossa olisi meidän naapurissa komea, akateemisesti sivistynyt n. 35v-mies, joka on kaikinpuolin kunnollinen. Ei missään nimessä tyhmä, mutta hidas käsittelemään kuulemaansa tietoa, joten voi saada vaikutelman, että ei mikään ruudinkeksijä, oikeasti ihan älykäs ja kun puheen alkuun pääsee, niin sitä kyllä sitten riittää. Ja on ihan oikeasti sellainen kilttimies ja tosissaan on etsinyt vaimoa ja haluaa myös lapsia.
Sitten olisi pari oikein mukavaa viisikymppistä miestä, mutta he nyt tietysti ovat jo perheenperustamisiän ohittaneet, jollekin muulle kuitenkin kelpo aviomiesmateriaalia, eikä kuulemma haittaa, vaikka naisella olisi lapsiakin. Ja yksi eronnut nelikymppinen yhden lapsen isä, joka haluaisi lisää lapsia, mutta kun vaimo lähti toisen miehen mukaan. Kyllä täältä löytyy, lähde rohkeasti etsimään maalta!
Miehenä etsin aloittajan kaltaista naista. Tosin vähän epäilyttää, mitä tapahtunut välillä 25-30, jos ei miestä ole löytänyt.
Tällä hetkellä tuntuu tinder ja kavereiden ehdottelut olevan ainoat validit kanavat kohtaamiselle.
M40, akateeminen, varma työpaikka, ei lapsia vielä
Sama vika täällä, ap. Olen 26v ja yhtäkään miestä ei kiinnosta minun kanssani seurustelu. Viimeisin säätö kertoi haluavansa löytää tyttöystävän, mutta niin vaan juttu loppui siihen että mies ei ollutkaan valmis etenemään edes seurusteluun.
Olen ajat sitten lakannut puhumasta miehille seurustelusta tai mistään vakavammasta, eli en painosta mihinkään. Useimmiten miehet löytävät sitten jonkun toisen, tai vetoavat etteivät halua sitoutua.
Ihan perseestä. Haluaisin vain jo löytää hyvän miehen, jonka kanssa alkaa suunnitella tulevaisuutta ilman mitään ihme pelejä ja säätöjä. Ihmiset ympärillä pariutuvat, menevät naimisiin ja ostavat taloja ja saavat lapsia. Minä selaan turhautuneena tinderiä ja koen kerta toisensa jälkeen pettymyksiä.
Olen ihan normaali, nätti, valmistun vuoden päästä amk:sta ja käyn töissä. Ei ole elämänhallintaongelmia enkä käytä päihteitä. Tulen toimeen yksinkin ja yleisesti ottaen viihdyn sinkkuna, joten en mielestäni huou epätoivoa kilometrin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan pohdin vaan.
Tuntuu todella kurjalta lukea tällaista. Mun kaikki miesjutut on loppuneet miehen aloitteesta. Olen seurustellut kerran ja siitä suhteesta erosin, koska mies joi aivan liikaa. Sen jälkeen olen deittaillut ja joskus jopa tapaillut kuukauden pari, mutta aina sama tarina: miestä ei kiinnosta. Minulle olisi kelvannut heistä jokainen.
Ja nämä miehet ovat olleet ihan tavallisia miehiä. Ei mitään pleijereitä vaan tavan pulliaisia jotka ovatkin sitten ennen pitkää löytäneet itselleen tyttöystävän.
- edellinen 26v
Mun korvaan särähtää se kun kerrotte itsestänne, listaatte ulkonäön ja työn. Ehkä vika on siinä että miellätte itsenne vaan pinnaksi ja työksi ja jotain jää puuttumaan persoonnallisuuden osalta. Kai teilläkin on arvoja, periaatteita, kiinnostuksen kohteita?
Vierailija kirjoitti:
. Tosin vähän epäilyttää, mitä tapahtunut välillä 25-30, jos ei miestä ole löytänyt.
Vaihtoehdot ovat karuselli, masennus, tai pilalle mennyt suhde. Vai onko muitakin?
Siis ikinä. Ei sillon kun olin 17 tai 22 tai 25.
Ehkä munkin pitää vaan marssia sinne klinikalle. Onhan se ihan hyvä, että saadaan uusia geenejä ulkomailta sitä kautta. Harmittaa vaan lapsen puolesta, ettei pysty kertomaan hänelle omista juuristaan paljon mitään, kun isää ei ole.