Mistä löydän miehen joka haluaisi lapsia ja naimisiin?
Olen 31-vuotias "normaali" nainen. Amk-koulutus, vakituinen työpaikka, oma asunto, normaali vartalo, ihan nätti naama, yms... Mielestäni ei mitään pahemmin vialla eikä yleensä miestenkään. Haluaisin kovasti jo oman perheen, olen siitä haaveillut koko elämäni ja olen todellakin valmis laittamaan sen sitten esim. urani edelle. Kova vauvakuume ollut nyt reilu 5 vuotta. Pelottaa että aika loppuu. Olen ollut sinkku jo useamman vuoden. Ne muutamat miehet joista olen tosissani kiinnostunut, ovat muutaman kuukauden jälkeen perääntyneet, koska eivät olekaan olleet valmiita sitoutumaan. Tai näin ovat sanoneet. En ole painostanut lapsiin tai mihinkään, en edes seurusteluun. Mutta mielestäni on reilua myös tehdä selväksi että lähivuosina toivon kosintaa ja lapsia. Olen siis asiasta maininnut kun on tullut puheeksi.
Olen valmis etenemään nopeastikin jos se oikealta tuntuu.
Mistä siis löydän miehen joka haluaa samaa kuin minä?
Kommentit (38)
Maaseudulta. Kaupungista tuskin löydät.
...jostain nettideitti-palstalta..?
Mä haluaisin löytää miehen, joka haluaa sitoutua muhun, muttei muuttaa yhteen eikä tosiaankaan mitään perheleikkejä enää kiitos. Mielellään sellainen, jolla on jo lapsia, eikä niitä enempää halua. Sellainen joka kykenee itsenäiseen elämään, eikä etsi itselleen äitiä. Miettinyt olen jos laittaisin ilmoituksen jonnekin... mutta vähän mietityttää. Jos vielä katselen kesän yli..?
Et ainakaan täältä, täällä miehet haluaa vaan sitä reikää ja kauniilta nuorelta isotissiseltä naiselta seksiä, ja ne miehet vielä väittää olevansa kilttejä...
Vierailija kirjoitti:
Maaseudulta. Kaupungista tuskin löydät.
Eipä niitä välttämättä maaseudultakaan löydy. Itse asun maalla ja tällä kylällä on vapaita miehiä 3. Noin 60-vuotias äitinsä kanssa asuva mies (aika vanha isäksi), n. 30-vuotias alkoholisti ja n. 40-vuotias alkoholisti.
Mistä tahansa.
Tosin just tuolla yhdessä artikkelissa joku 'asiantuntija' sanoi, että miehet vähän saattavat vierastaa yli kolmekymppistä lapsetonta naista, koska heidät nähdään itsekkäinä yms. Varmasti pitää jollain tasolla paikkansa kun ajattelen omaakin ajatuksenjuoksua. Se on sellainen intuitio mikä tulee. Toisaalta taas nykyäänhän naisten keski-ikä lisääntymiselle taitaa pyöriä tuossa 30 vaiheilla, joten varmasti monet lapsettomat tuon ikäiset ovat ihan normaaleja naisia, jotka kykenevät normaaliin tunne-elämään. Tätä yritän aina itselleni muistuttaa, etten suoralta kädeltä ketään teilaisi. Enkä nyt tarkoita, että lapsen hankkiminen tekisi naisesta normaalin, mutta median luoma kuva lapsettomista naisista on itselleni melko vastenmielinen. Varmasti on niitäkin miehiä joita se miellyttää. Niin me olemme erilaisia me miehetkin.
Kaikkialta oon yrittänyt etsiä mutta ei. -ap
Uskovaisista piireistä, kuten sanoin.
Ilmoita tässä joku paikka ja aika missä tänään olet vaikkapa kahvilla ja mistä sinut tunnistaa, niin halukkaat vapaat miehet voivat tulla paikanpäälle juttelemaan. Ja ilmoita ikätoiveesi myös ettei ihan keskoset ja toisaalta haudan partaalla vaappuvat suotta ilmaannu paikalle.
Yli-ikäisyys on ongelma.... :( Rupsahdat ja sitten mies on jumissa ja jos lähtee, tulee kustannuksia ilman minkäänlaisia hyötyjä. En itsekään haluaisi yli 30-vuotiasta naista, vaikka olen 30 v mies.
Vierailija kirjoitti:
Uskovaisista piireistä, kuten sanoin.
Uskoivaisissa piireissä on pulaa miehistä jo nyt. Tässä olisi miehille saumaa, uskovaisista löytyy tosi nättejä, vapaita naisia.
Tämä etsintä olisi pitänyt tehdä ainakin 5 vuotta aiemmin. Yli kolmekymppiset naiset eivät ole mitenkään haluttuja miesten keskuudessa. Pitäisi heti ruveta tekemään lapsia puolituntemattoman naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin löytää miehen, joka haluaa sitoutua muhun, muttei muuttaa yhteen eikä tosiaankaan mitään perheleikkejä enää kiitos. Mielellään sellainen, jolla on jo lapsia, eikä niitä enempää halua. Sellainen joka kykenee itsenäiseen elämään, eikä etsi itselleen äitiä. Miettinyt olen jos laittaisin ilmoituksen jonnekin... mutta vähän mietityttää. Jos vielä katselen kesän yli..?
Heh, tuollaiset yksin penthousessaan asuvat pankkiirimiehet ovat aika harvinaisia reaalimaailmassa.
Tosin tässä taannoin Kauppalehdessä esiteltiin jonkun tällaisen suomalaisen miehen kämppää. Busineksilla rikastunut mies asui yksin luksus-poikamiesboksissaan Helsingin kattojen yllä ja vietti ylellistä elämää. Eli on niitä oikeastikin olemassa. Mutta luulen kilpailun olevan aika kovaa tällaisen miehen ajasta. Katson jos löydän sen jutun niin voin linkata, että pääset jäljille..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, tuollaiset yksin penthousessaan asuvat pankkiirimiehet ovat aika harvinaisia reaalimaailmassa.
Tosin tässä taannoin Kauppalehdessä esiteltiin jonkun tällaisen suomalaisen miehen kämppää. Busineksilla rikastunut mies asui yksin luksus-poikamiesboksissaan Helsingin kattojen yllä ja vietti ylellistä elämää. Eli on niitä oikeastikin olemassa. Mutta luulen kilpailun olevan aika kovaa tällaisen miehen ajasta. Katson jos löydän sen jutun niin voin linkata, että pääset jäljille..
Ei "sinkku pankkiirit penthousessa kattojen yllä" nyt ihan vastaa mun kuvaa siitä mitä olen etsimässä.... :)
Mutta tietenkin, vapaa pitäisi toisen olla, eli sinkku. Mutta myös omia lapsia pitäisi löytyä... ja oma asunto ja työpaikka tai toimeentulo.. Enkä etsi itselleni elättäjää. Olen ihan hyväpalkkaisessa duunissa ja pystyn kustantamaan oman elämiseni ja omat huvini itsekin. Toisaalta en myöskään halua itselleni elätettävää.. ;)
Vierailija kirjoitti:
Yli-ikäisyys on ongelma.... :( Rupsahdat ja sitten mies on jumissa ja jos lähtee, tulee kustannuksia ilman minkäänlaisia hyötyjä. En itsekään haluaisi yli 30-vuotiasta naista, vaikka olen 30 v mies.
Nuori Uuno Turhapuro tullut aikakonella tänne?
Ehkä sen perheen voisi perustaa yksin? Mies saattaa löytyä sitten myöhemmin, jos ollenkaan. Raskaaksitulo saattaa kestää myös kauan, ei ole itsestäänselvää.
Käy hedelmöityshoidossa, jos ensisijainen toiveesi on saada lapsi pian.
Minä etsin suhdetta lähes 10v ennen kuin muutin prioriteettijärjestystä ja hankin lapseni hed.klinikan kautta. Toki se maksaa, kun on yksin, mutta jos toive on kova, sitä haluaakin priorisoida.
Mies löytyi sen jälkeen, ja tulee lapsen kanssa tosi hyvin toimeen.
Ehkä ongelma on siinä, että jo muutaman kuukauden seurustelun jälkeen olet tehnyt miehille selväksi, että odotat kosintaa, haluat lapsia jne. Muutaman kuukauden seurustelun jälkeen liikaa, liian nopeasti... ainakin minun mielestä. Ei tuossa vaiheessa vielä voi tuntea toista niin hyvin, että tuollaisiin voisi suhtautua kevyesti, tulee vaan halu juosta karkuun ripustautujasta....
Kirjoitan nyt miehenä kommentin..
Minä noin 30 vuotiaana miehenä pelkään ja olen todella varautunut lapsettomiin 30v naisiin. Monet ovat yhtäkkiä alkaneet minuakin iskemään.
Ja ottaen huomioon että nämä naiset on saaneet miehiltä huomiota sen 10v jo..
Monesti kysyn naisilta mihin se oikeasti miehiä tarvitsette kun kukaan ei ole kelvannut ja nyt minä muka kelpaan. Aika väkinäisiä tarinoita tulee.
En minä uskalla sitoutua ihmiseen jolla ei ole mitään kunnon parisuhteita takana 30 vuotiaana.
Jotkut tykkää ottaa riskejä. Minä en ota eikä minun tarvitsekkaan. Näyttää siltä että parisuhdemarkkinani paranee vaan. Biologista kelloa kun en omista.
Kunhan pohdin vaan.
Auttakkee