Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
jos tapaat ravintolassa ylipainoisen miehen, voisitko mennä hänen kanssaan heti sänkyyn?
24.06.2017 |
Ylipainoinen miespuolinen työkaverini leuhkii usein näillä yhden yön panoillaan. Miehellä ylipainoa 30-40kg, pukeutuu kuitenkin aina siististi ja tuoksuu hyvälle. On myös kova supliikkimies.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mä en mene kenenkään kanssa koskaan heti sänkyyn, enkä varsinkaan ravintolasta. Jos on kiinnostava tuttavuus, jaksaa kyllä odottaa seuraavaan tapamiseen - ja siinä välissä ehtii käyttää sitä harkintaa, jolla säästyy monelta ikävältä jutulta.