Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on käytännön asioissa niin paljon tyhmempi ja huonompi kuin mun oma isä :(

Vierailija
24.06.2017 |

Luulin, että jos mies on fiksu, niin ne järkkää asiat suunnilleen samalla tavalla. Mutta ei. Oma isä oli DI, nykyinen ei, sanotaan, että kädentaitoalalla. Korkein koulutus AMK. Harmittaa, koska diplomi-insinöörejä ois varmaan saanut suht helposti. Monilla vain luonne on hiukan krhm...

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama homma, mutta pystyn onneksi vaikuttamaan miehen egoon pyytämällä omaa isääni tai veljeäni auttamaan, tästä mies suuttuu ja varsinkin kun kerron isäni kyselleen että eikö se miehesi osaa. Jos olen oikein ilkeä kysyn viattomasti voisiko miehen veli tulla auttamaan, siis mieheltäni.

Vierailija
42/49 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama homma, mutta pystyn onneksi vaikuttamaan miehen egoon pyytämällä omaa isääni tai veljeäni auttamaan, tästä mies suuttuu ja varsinkin kun kerron isäni kyselleen että eikö se miehesi osaa. Jos olen oikein ilkeä kysyn viattomasti voisiko miehen veli tulla auttamaan, siis mieheltäni.

Heh, oikea suominainen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kääntynyt isän ikääntyessä osat toisinpäin, mieheni, eli isän ainoa vävy on isän apuna todella monessa asissa. Siis teoriassa isäni osaa vielä kaikki hommat hyvin, mut iän ja sairastelun puolesta hankalammat käytännön hommat enää onnistu. Muutenkin mieheni on aina ollu hyvin looginen ja osaa tehdä tehokkaasti hyviä ratkaisuja tällasissa 'miestenhommissa'.

En tiiä onko mieheni nykyään jotenkin harvinaisuus että handlaa kyllä kaikki remontti ja autohommat, naapureidenki edestä.... Mutta osaa kyllä laittaa myös ruokaa, hoitaa lapset, siivota, leipoa ym. :D On myös suosittu amma tuttavaperheiden kesken kun jaksaa ja tykkää ottaa lapset mukaan kaikkeen.

Mieheni on isosta perheestä, ja kotona on oppinu 'miestentöiden' lisäksi arjen pyörittämistä ja kodinhoitoa.

Joskus seurustelun alkupuolella mua joskus jopa ärsytti ku miellä oli monesti paljon loogisemmat ja järkevämmät ratkasut ruuanlaitossa ja leipomisessa,(ite kun olin ajatellut olevani sillä saralla se osaavampi....) kun äitiltänsä oli oppinu kaikki opit kotona

Vierailija
44/49 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein dippainssillä jää keksit syömättä kun ei saa pakettia auki :D

Vierailija
45/49 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein dippainssillä jää keksit syömättä kun ei saa pakettia auki :D

Hanki koulutus tai hyvä itsetunto, niin pärjäät :D

Vierailija
46/49 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että jos mies on fiksu, niin ne järkkää asiat suunnilleen samalla tavalla. Mutta ei. Oma isä oli DI, nykyinen ei, sanotaan, että kädentaitoalalla. Korkein koulutus AMK. Harmittaa, koska diplomi-insinöörejä ois varmaan saanut suht helposti. Monilla vain luonne on hiukan krhm...

Jotenka nai isääsi. 

Vierailija
47/49 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mieheni taas oli olevinaan kovinkin kätevä,mutta ei saanut kuin tuhoa aikaiseksi. Että kyllä sekin myöntää pitää jos ei jotain osaa tehdä.

Vierailija
48/49 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä!!

Vierailija
49/49 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäs ei ollut enää vapailla markkinoilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi