Poikien äidit -Millä tavoin huolehdittu lapsianne ehkäisystä?
Oletteko myös puhuneet taudeista?
Onko kondomeja kotona tarjolla vai ostatteko ne pojillenne?
Kommentit (28)
Olen ostanut sen ensimmäisen kortsupaketin aikoinaan kullekin, vienyt vähäeleisesti kirjoituspöydän kulmalle sanoen "sitten kun joskus tarvitset"'
Vaikka kuinka olisi ihannekuva, että kortsut ostetaan kun ollaan seksiin valmiita, niin ei usein käy. Eka kerta jännittää muutenkin ihan hurjasti ja siitäkin voi jo taudin saada tai raskaus alkaa. Toka paketti on jo helpompi ostaa itse.
Olen käynyt saunakeskustelut taudeista (olemme aina keskustelleey tärkeät asiat saunassa) ja tytön kunnioittamisesta. Sanonut, että vielä tähänkin maailmanaikaan tytön "maine" on niin herkkä paikka, että muistakaa eronkin jälkeen, että IKINÄ, ikinä ei yhteisiä seksikokemuksia huudella muille. Poikia pidetään sankareina, tytöt menettävät kasvonsa ja se on mielelle tuhoisaa. Kunnioittaa pitää suhteessa ja sen jälkeen.
Näillä opeilla kaikki ovat kasvaneet miehiksi, elävät pitkissä suhteissa ja kovasti jo toivon lapsenlapsia.
Entinen poikien yh, nyttemmin naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan!
Pojat maksaa elatusmaksuja ja kaiken maailman äpärillä on perintöoikeus."Kaiken maailman äpärillä on perintöoikeus" yhtä lailla ne "äpärät" ovat isänsä lapsia kuin pyhässä sakramentaalisessa avioliitossa alkunsa saaneetkin joten totta kai niillä on oikeus elatukseen ja perintöön.
Joo, mutta jos myöhemmin saa lapsia, joita rakastaa, (tai aiemmin), niin tottakai jokainen kunnon vanhempi haluaa omaksi kokemilleen lapsille mahdollisimman paljon perintöä, eikä ihmiselle, jota ei edes tunne.
Millainen kusipää ei tunne omia lapsiaan?
Miksi vahinkolapseen, josta sanoi kumppanille, ettei tätä halua, tarttisi tutustua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan!
Pojat maksaa elatusmaksuja ja kaiken maailman äpärillä on perintöoikeus."Kaiken maailman äpärillä on perintöoikeus" yhtä lailla ne "äpärät" ovat isänsä lapsia kuin pyhässä sakramentaalisessa avioliitossa alkunsa saaneetkin joten totta kai niillä on oikeus elatukseen ja perintöön.
Joo, mutta jos myöhemmin saa lapsia, joita rakastaa, (tai aiemmin), niin tottakai jokainen kunnon vanhempi haluaa omaksi kokemilleen lapsille mahdollisimman paljon perintöä, eikä ihmiselle, jota ei edes tunne.
Siis mä naisena voin abortoida -> ei tarvitse tutustua. Mies ei pysty abortoimaan, jos ei lasta halua, niin sä pakottaisit vielä tutustumaan? Hullu.
Tutustuttiin kondomeihin jo esimurrosiässä tekemällä niistä vesi-ilmapalloja. Sittemmin ihan vakavissani muistutin ehkäisyn tärkeydestä ja jätin näkyviin asiallisia seksikirjoja. Ei murrosikäinen poika äidin kanssa halua istua keittiön pöydän ääreen puhumaan asioista, enkä enää muista ostinko hänelle kortsuja vai kerroinko vain, mistä niitä voi ottaa vai miten se meni.
Poika on nyt kolmekymppinen eivätkä avokkinsa kanssa aio hankkia lapsia eli eivätköhän ole osanneet hoitaa ehkäisyn tavalla tai toisella. Miten, se ei kuulu minulle.
Meidän poika on kasvatettu tajuamaan, että kaikki muut naiset, paitsi oma äiti ovat tautisia huoria. Pidättäytyminen on toistaiseksi toiminut.
Joku huumorintajuton tuli alapeukuttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokenut et 5-vuotias on vielä vähän liian nuori kuitenkin...
Olen kertonut meidän 6- ja 4-vuotiaille, että aikuisilla miehillä kiveksissä valmistuu vauvansiemeniä, ja että sopivan aikuisen naisen vatsassa siemenestä voi kasvaa vauva.
Samassa yhteydessä teroitin, että kannattaa miettiä tarkasti, kenelle antaa sitten isona vauvan siemenen, koska omalle lapselleen tietysti haluaa maailman kivoimman äidin.
Ajattelen, että kuuntelevat nyt paremmin kuin murrosiässä. Seksistä huvin vuoksi ei olla vielä puhuttu.