Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikien äidit -Millä tavoin huolehdittu lapsianne ehkäisystä?

Vierailija
24.06.2017 |

Oletteko myös puhuneet taudeista?
Onko kondomeja kotona tarjolla vai ostatteko ne pojillenne?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisia miehiä ovat, tuskin enää on tarvetta äidin olla huolissaan. Ja ensimmäinen pojan lapsi kyllä syntyy syksyllä, mutta tuskin oli vahinko ja jos oli, niin mitäpä tuosta. Eiköhän tuo hoidettua tule.

Vierailija
2/28 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole puhunut. Mielestäni on isän tehtävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika kysyi multa vinkkejä naisten iskemiseen ja siihen kuinka juttelu kannattaa aloittaa. Autoin tietenkin. Kerroin kaiken. Annoin pojalleni etulyöntiaseman :)

Vierailija
4/28 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että koulussa on puhuttu ehkäisystä.

Vierailija
5/28 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sen osaa. Teinitytöt e-pillerit olen maksanut.

Vierailija
6/28 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette ota poikienne ehkäisyä vakavAsti?

Vierailija
7/28 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan!

Pojat maksaa elatusmaksuja ja kaiken maailman äpärillä on perintöoikeus.

Vierailija
8/28 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut et 5-vuotias on vielä vähän liian nuori kuitenkin...

Vierailija
9/28 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa mammat pojillenne kortsuja!

Vierailija
10/28 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät äipät. Ostakaa oikeasti pojilllenne ehkäisyvälineitä. Kaikki taudit ei lähde antibiooteilla

Vierailija
11/28 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kertonut ehkäisystä ja kertonut missä meidän kortsut on. Olen myös sanonut, että kun kehtaa ostaa on oikeasti kypsä seksiin ja tavaksi ei tule se, että me maksetaan ja huolehditaan.

Vierailija
12/28 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kertonut ehkäisystä ja kertonut missä meidän kortsut on. Olen myös sanonut, että kun kehtaa ostaa on oikeasti kypsä seksiin ja tavaksi ei tule se, että me maksetaan ja huolehditaan.

Ootte hyviä vanhempia.

13/28 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten seksuaalivalistus aloitetaan sukupuolesta riippumatta jo ennen kuin lapsi osaa puhua esimerkiksi kunnioittamalla mahdollisuuksien mukaan sitä jos lapsi ei halua että häneen kosketaan, ja tekemällä selväksi että toisia (lapsia tai vanhempia) ei kosketa miten itseä huvittaa, vaan miten se toiselle sopii.

Tällaisia asioita ei ulkoisteta koululle, päiväkodille (tai jätetä pelkästään isälle), koska vaikka kaikki nämä hoitaisivatkin hommansa, on pojalle myös se oman äidin näkökulma asiaan korvaamaton apu elämässä.

Asiat tuodaan esille ikätasoisesti, mutta ei ole sinänsä mitään syytä miksi jo 5-vuotias ei saisi yleispiirteissään tietää miten lapsia tehdään, ja miten niitä ei tehdä.

Omalle 5-vuotiaalle lapselle olen selittänyt asiaa pikkusisaruksen odotuksen yhteydessä.

Vierailija
14/28 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhunut 6-vuotiaani kanssa, että on ehkäisyvälineitä, joita voi käyttää, jos ei halua lapsia.

Tarkemmin en ole vielä selittänyt.

Vierailija
15/28 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan!

"Kaiken maailman äpärillä on perintöoikeus" yhtä lailla ne "äpärät" ovat isänsä lapsia kuin pyhässä sakramentaalisessa avioliitossa alkunsa saaneetkin joten totta kai niillä on oikeus elatukseen ja perintöön.

Vierailija
16/28 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmin ehkäisykeino on harrastaa seksiä vain silloin kun on valmis saamaan lapsen ja vain sellaisen henkilön kanssa jonka kanssa olisi valmis kasvattamaan lapsen.

Vierailija
17/28 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan!

"Kaiken maailman äpärillä on perintöoikeus" yhtä lailla ne "äpärät" ovat isänsä lapsia kuin pyhässä sakramentaalisessa avioliitossa alkunsa saaneetkin joten totta kai niillä on oikeus elatukseen ja perintöön.

Siksi ehkäisystä onkin huolehdittava, kun ei lapsia halua. Etenkin jos harrastaa yhden yön seikkailuja tai panosuhteita. Ohje koskee myös naisia.

Vierailija
18/28 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette puhu niin poika saattaa laittaa jonkun paksuksi ja laistaa vastuusta...

Vierailija
19/28 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan!

Joo, mutta jos myöhemmin saa lapsia, joita rakastaa, (tai aiemmin), niin tottakai jokainen kunnon vanhempi haluaa omaksi kokemilleen lapsille mahdollisimman paljon perintöä, eikä ihmiselle, jota ei edes tunne.

Vierailija
20/28 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6002 kirjoitti:

Jos ette puhu niin poika saattaa laittaa jonkun paksuksi ja laistaa vastuusta...

Ja tämä on ongelma minulle miten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän