Kaaren Prisman kassahihna OFFICIAL
Joko olet katsonut, mitä mielenkiintoisia viime hetken ostoksia ihmiset ovat tehneet juhannusta varten? Prisman fb-sivuilla ja myöhemmin illalla Subilla Kaaren Prisman kassahihna LIVE.
Kommentit (448)
Vierailija kirjoitti:
Jos saan tähän 200 yläpeukkua, menen punaisessa minihameessa ja verkkosukissa klo 1.30 ostamaan Fazerin sinisen suklaalevyn ja laitan hihnalle av-aiheisen viestin.
59 tykkäystä vasta! Nyt kaikki, ylänuoletus tälle viestille (nro 79)!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ovat ne mammat, jotka "kokkailevat" ja syövät "hyvää ruokaa"? Eivät ainakaan tuolla...
nyt on juhannus... juhannus. kovin moni tuskin kokkailee mitään gurmeeta vaan ihan vaan vetää makkaraa ja sipsiä.
Kaikki sanoivat ennen juhannusta olevansa ihan vain kotona ja syövänsä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Joku osti sateenvarjon.
No ainakin vähän realistisempi asenne kuin niillä, jotka ostaneet useamman putelin aurinkorasvaa... :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, kello on yhdeksän ja ekat -30% laputetut tuotteet muuttuu -60%!!
Onko tämä Prismassakin. Tiedän että on Alepassa, mutta enpä ole näin myöhään käynyt prismassa.
Kaikissa pk-seudun s-kaupoissa :) Prismasta oon löytänyt jäätävän hyviä tarjouksia, mutta sinne pitää mennä jo lähes tuntia ennen yhdeksää, koska parhaat viedään silloin käsistä. Ja sit pitää himmailla niiden tavaroiden kanssa tunti...
Kiitos tiedosta. Täytyy kokeilla.
Jauhenlihaa! Ja makaronia! Oliskohan tästä tulossa perinteinen häämakaronilaatikko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ovat ne mammat, jotka "kokkailevat" ja syövät "hyvää ruokaa"? Eivät ainakaan tuolla...
nyt on juhannus... juhannus. kovin moni tuskin kokkailee mitään gurmeeta vaan ihan vaan vetää makkaraa ja sipsiä.
Ja sun mielestä kaikki tällä palstalla kirjoittelevat asuvat lähellä Helsingin Kannelmäkeä ja käyvät juuri tähän aikaan kaupassa? Eiköhän ne hyvin syövät oo ostoksensa jo tehnyt aikoja sitten ja ovat tällä hetkellä nauttimassa niitä aterioitansa.
Vierailija kirjoitti:
Jos saan tähän 200 yläpeukkua, menen punaisessa minihameessa ja verkkosukissa klo 1.30 ostamaan Fazerin sinisen suklaalevyn ja laitan hihnalle av-aiheisen viestin.
Katsokin että menet!
Laita yksinäiselle minulle terkkuja myös!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täällähän mä oon ja syön hyvin (terveellisesti) ja kuolaan Prisman hihnan Kartanon sipsejä...
Huomenna jos vielä on näin sairas sipsihimo, hilppasen kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sun mielestä kaikki tällä palstalla kirjoittelevat asuvat lähellä Helsingin Kannelmäkeä ja käyvät juuri tähän aikaan kaupassa? Eiköhän ne hyvin syövät oo ostoksensa jo tehnyt aikoja sitten ja ovat tällä hetkellä nauttimassa niitä aterioitansa.
Anteeksi, olen ketjun virallinen juhannusluuseri enkä onnistu olemaan hauska kaikissa viesteissäni :( Kohta pitää mennä vaihtamaan asuakin, että on sitten minihame ja verkkosukat päällä, kun lähdön hetki koittaa.
Jäätelökakkuja ja turkkilaista jugurttia. Ihana miettiä millaisen illan tämän ostajat viettävät.
Kohta tässäkin ketjussa on riitely päällä, kun tosikot ryntäävät kommentoimaan. Tylsää. Olisitte kilttejä, enää puoli vuotta jouluun ja tontut kurkkii ikkunoista.
Nyt meni pyöräilyhanskat. Olisi kiva jos tähän olisi yhdistty kassakone ja näkisi tuotteiden hinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täällähän mä oon ja syön hyvin (terveellisesti) ja kuolaan Prisman hihnan Kartanon sipsejä...
Huomenna jos vielä on näin sairas sipsihimo, hilppasen kauppaan.
Tästä iskee kyllä paha sipsi- ja pizzahimo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, olen ketjun virallinen juhannusluuseri enkä onnistu olemaan hauska kaikissa viesteissäni :( Kohta pitää mennä vaihtamaan asuakin, että on sitten minihame ja verkkosukat päällä, kun lähdön hetki koittaa.
No worries mate. Mä ainakin yritän jaksaa valvoo niin myöhään et bongaan sut minarissa :)
Oletteko koskaan olleet helsinkiläisessä hypermarketissa, jossa joku japanilainen ei olisi ostamassa jotain?
Tupakin ostajat näyttävät kasvonsa kun kurottavat koneesta tulevaa tupakkia,