Kaaren Prisman kassahihna OFFICIAL
Joko olet katsonut, mitä mielenkiintoisia viime hetken ostoksia ihmiset ovat tehneet juhannusta varten? Prisman fb-sivuilla ja myöhemmin illalla Subilla Kaaren Prisman kassahihna LIVE.
Kommentit (448)
Missä nyt ovat kaikki ne jotka
- moralisoivat toisten ostoksia?
- kehtaavat ostaa terveyssiteitä?
- syövät hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prismakin on myynyt itsensä facebookille. Videota ei voi katsoa ilman että on kirjautunut facebookiin eli on facebookin jäsen. YÖKS ja Prismalle nolla pistettä.
No ei se näy, vaikka tässä ollan facessa. Ja Subikaan ei meillä näy kanavauudistuksen jälkeen. En osaa laittaa telkkaria hakemaan kanavia. ..ttu, tää ois ollut just niin kiva :/
Kokeile toimisko tämä https://www.facebook.com/prisma.fi/videos/1385877881507989/
Täälläkään ei meinaa toimia. Lataa ja lataa vaan.
Vaatii kirjautumaan. 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää, mutta mä oikeasti tunnistan että olen nähnyt nämä samat ostokset aikaisemminkin :-DD
Minulla heräsi epäilys kansiotaskujen kohdalla. Kaksi kertaa parin tunnin sisällä samalla kassalla, ei ei...
Hyvä testi onks katsojat terävinä, mulle menee ihan täydestä uutena materiaalina. Mut aloitin vasta katsomisen joskus seitsemän-kahdeksan välillä.
Palautteeni on kuultu! Hihna pyyhittiin ravasta.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa sitä videota, jossa lukee SUORA!
Siellä (Suorassa) on liikaa katsoajia, pyörii pyörii vaan. Enkä tarkoita että hihna pyörii vaan.
Tallenne näkyy.
Oikeastihan tuohon pitäisi lävähtää välillä se teitä palvelee viereinen kassa -kyltti, vaikka viereinenkin kassa on suljettu. Mutta tämä onkin elokuva.
Laittakaa ne ostokset hihnalle hitaammin! Täällä tullaan jo pahoinvointisiksi tuosta vauhdista.
Reps 😂
Piti tämäkin päivä nähdä.
Kävin tuolla viime yönä, oliko se silloinkin toiminnassa, tuo hihna siis? En tiedä minkänumeroisella kassalla kävin, enkä huomannut mitään merkintöjä.
Mamuperhe osti kasviksia. Nice.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastihan tuohon pitäisi lävähtää välillä se teitä palvelee viereinen kassa -kyltti, vaikka viereinenkin kassa on suljettu. Mutta tämä onkin elokuva.
Jep. Tätä kassaa ei suljeta tänä yönä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tuolla viime yönä, oliko se silloinkin toiminnassa, tuo hihna siis? En tiedä minkänumeroisella kassalla kävin, enkä huomannut mitään merkintöjä.
On ollut vasta tänään, joskus neljän jälkeen. Kamerat ja kyltit on isot, et voi mennä kassalle vahingossa.
Turhaan ostat, jamppa, niitä vitamiinimehuja, kun poltat tupakkaa.
Mun tallenteella ostetaan perhoshaavia. Olenkohan kuinka kaukana livehihnasta.
Miljardit pöpöt pyörii tuossa hihnalla...
Vierailija kirjoitti:
Mä hihkuin siinä syssyssä meni mun lempparimaapähkinävoita ja kasvispihvejä :) jostain se ilo on revittävä.
Onko Juhannusluuserilla jo minari päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä hihkuin siinä syssyssä meni mun lempparimaapähkinävoita ja kasvispihvejä :) jostain se ilo on revittävä.
Onko Juhannusluuserilla jo minari päällä?
No ei ole vielä, kun tapahtumat ovat niin mukaansatempaavia, ettei ehdi edes vessassa käydä. Mutta onneksi on lyhyt matka.
Te joilla näkyy, kuvailkas näkymää. Näkyykö ihan ostajatkin ja myyjä vai pelkät tavarat? Radioselostus taisi loppua ajat sitten?
Katsokaa sitä videota, jossa lukee SUORA!