Kaaren Prisman kassahihna OFFICIAL
Joko olet katsonut, mitä mielenkiintoisia viime hetken ostoksia ihmiset ovat tehneet juhannusta varten? Prisman fb-sivuilla ja myöhemmin illalla Subilla Kaaren Prisman kassahihna LIVE.
Kommentit (448)
Vierailija kirjoitti:
Prismakin on myynyt itsensä facebookille. Videota ei voi katsoa ilman että on kirjautunut facebookiin eli on facebookin jäsen. YÖKS ja Prismalle nolla pistettä.
No ei se näy, vaikka tässä ollan facessa. Ja Subikaan ei meillä näy kanavauudistuksen jälkeen. En osaa laittaa telkkaria hakemaan kanavia. ..ttu, tää ois ollut just niin kiva :/
Nyt olisi ainut kertainen mahdollisuus päästä tosi-tv tähdeksi. Harmi kun en ole enää ajokunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Jäätelökakkuja ja turkkilaista jugurttia. Ihana miettiä millaisen illan tämän ostajat viettävät.
Jep, hiilihydraattien syönnin on hyvä torjya hiivatulehdus. Voiko joku tehä yleistunnuksen faceen nightuserin tapaan, ei kestä enää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prismakin on myynyt itsensä facebookille. Videota ei voi katsoa ilman että on kirjautunut facebookiin eli on facebookin jäsen. YÖKS ja Prismalle nolla pistettä.
No ei se näy, vaikka tässä ollan facessa. Ja Subikaan ei meillä näy kanavauudistuksen jälkeen. En osaa laittaa telkkaria hakemaan kanavia. ..ttu, tää ois ollut just niin kiva :/
Kokeile toimisko tämä https://www.facebook.com/prisma.fi/videos/1385877881507989/
Täälläkään ei meinaa toimia. Lataa ja lataa vaan.
Jani osti tupakkia ja pilsneriä. Se on jo luovuttanut tämän elämän osalta.
Vierailija kirjoitti:
Suljettiinko se kassa? Mitä me nyt katsotaan ;(
Jotain riistakameraa? Tämä oli liian hektinen ainakin mulle. Hyvä vaan, jos viranomaiset kielsivät. Saattoi olla piilomainontaa, raaistavaa, esineellistävää tms. myöskin.
Embo ostanut koko lähetyksen laittamalla paperit johonkin järjettömään tarjoukseen.
Onko tämä nyt nauhoitusta? Kaljan ostajia palannut ja nyt menee makuupussi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suljettiinko se kassa? Mitä me nyt katsotaan ;(
Jotain riistakameraa? Tämä oli liian hektinen ainakin mulle. Hyvä vaan, jos viranomaiset kielsivät. Saattoi olla piilomainontaa, raaistavaa, esineellistävää tms. myöskin.
:DDDD
Paljonko mulla on peukkuja? Huomasin just katsovani uusintaa, joten voisin alkaa pukeutua.
Terv. juhannusluuseri
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee ihan päivän / alkuillan tyylisiä ostoksia. Onko tämä joku salaliitto vai suoralähetys?
Järkyttävää, mutta mä oikeasti tunnistan että olen nähnyt nämä samat ostokset aikaisemminkin :-DD
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää, mutta mä oikeasti tunnistan että olen nähnyt nämä samat ostokset aikaisemminkin :-DD
Minulla heräsi epäilys kansiotaskujen kohdalla. Kaksi kertaa parin tunnin sisällä samalla kassalla, ei ei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee ihan päivän / alkuillan tyylisiä ostoksia. Onko tämä joku salaliitto vai suoralähetys?
Sorry, mun moka. Tajusin vasta että pystyn liikuttamaan vidon aikajanaa ja palaamaan sillä eri kohtiin videota.
No, nyt meni foliohattu takaisin kaappiin.
Kukas poliitikko käskikään tinkiä ruokaostoksista, jos on tiukkaa rahasta? Nyt voisi mennä tuonne yrittämään.