Kaaren Prisman kassahihna OFFICIAL
Joko olet katsonut, mitä mielenkiintoisia viime hetken ostoksia ihmiset ovat tehneet juhannusta varten? Prisman fb-sivuilla ja myöhemmin illalla Subilla Kaaren Prisman kassahihna LIVE.
Kommentit (448)
Suurin osa tuosta kamasta on muuten ihan pakkausjätettä hetken kuluttua. Sanon tämän, vaikka en ole mikään viherpiiperö.
Kesämies-setti. :) Lippahattu ja kaljaa.
Mutta mitä tapahtui aurajuustolle?
Vierailija kirjoitti:
Valaisin keskellä kesää!
Kohta hakee lamppua ja sitten sokeripalaa. Tähti on syttynyt.
Aivan liian nopeaa slow-tv:ksi.
Kassahenkilöt ei muuten voi muistaa kenenkään ostoksia.
Siis nytkö joku osti kondomeja, kurkun ja liukuvoidetta!? Ainakin jos YleX:ään on uskominen....?
Vai oliks se vaan vitsi... 😂/111
Maailma hukkuu tuohon jätteeseen. En osta enää muovikassia.
Mietin, millainen kissa saa kohta raksuja. Olisiko harmaa-valkoinen?
Ekan kerran ajattelen että toi kassan työ voisi oikeasti olla hauskaa. Nyt kun lapset on aikuistunut niin voisin ottaa toisen työn kaupan kassana iltaisin ja viikonloppuisin. Kuinkakohan kauan se olisi näin hauskaa.
Hirveä vauhti päällä, vaikka ei edes olla Lidlissä. Menevätkö kaikki juuri tuolle kassalle vai onko siellä aina tuollaista?
Tuo on ostanut pulloja ennenkin, koska tietää, että ne kaatuisivat pystyssä, kun kassa painaa kaasua.
Meidän Leo-Oliver ja Max-Hannibal vilkuttivat teille :)
Joku laittoi lapun: Terveisiä Aaron & Rikhard :)
Kaljan ja siiderin myynti loppuu parin minuutin päästä. Otetaankohan keneltäkään juomat pois hihnalta 21.00.
OK, olen vuoden virallinen juhannusluuseri, olen kommentoinut jo kymmeniä kertoja tähän ketjuun...
Kohta kassalla, mulla on paketti tampaxia ym.
Vierailija kirjoitti:
Kaljan ja siiderin myynti loppuu parin minuutin päästä. Otetaankohan keneltäkään juomat pois hihnalta 21.00.
Karhun laatikko nostettiin just hihnalle!
En siis ole ainoa, joka ei osta vihanneksia, hedelmiä tai muita tuoretuotteita. Terveisiä vaan Pekka Puskalle.