Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ette jaksa omia lapsianne, älkäähän unelmoiko sitten niistä mahdollisesti tulevista lapsenlapsistakaan

Vierailija
23.06.2017 |

On aika ikävää omaa lasta kohtaan se, että hänen lapsistaan huolehditaan paremmin kuin itsestä omana lapsuusaikana.

Tätä mä en vaan koskaan ymmärrä. Että lapsenlapsia hoivataan ja hemmotellaan ja omista lapsista ei välitetty pätkän vertaa. Tällaisiakin aikuisia valitettavasti löytyy.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollessani mummoni luona, hän aina hemmotteli minua. Äitini sai siitä kauheat raivarit, kun hän ei saanut sitä ja tätä lapsuudessaan. Muistan, kuinka huono omatunto minulla sen jälkeen oli siitä, kun mummo oli niin hyvä minulle. Tuntui, että minun pitää loppuelämä korvata äidille sitä, että äiti ei päässyt esim. kampaajalle, vaan mummo leikkasi itse hänen tukkansa ja minut taas mummo käytti kampaajalla.

Nyt vanhempana ymmärrän toki asian eri tavalla, että mummolla oli 9 lasta ja olivat köyhiä ja teki montaa työtä, että sai perheen elatettua. Ei siinä ollut niin aikaa ja rahaa hemmotella äitiänikään. Nyt sitten yritti korvata lapsenlapsille sitä, mitä ei omilleen pystynyt antamaan

WOW mikä Mummo sinulla, mutta eikö äitisi muka tätä ymmärtänyt ??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän