"Miksi alapeukku?"
Miksi jotkut aloittajat kommentoivat omaan kirjoitukseensa "miksi alapeukku?", eikö aloittaja tiedä että alapeukkutrolli iski?
Kommentit (28)
Ala peukulla pyritään murtamaan kirjoittajan psyyke
Peukutus on vaan niin kivaa....
Monessakin asiassa🙂
Niin, mikä tämä alapeukkukyselijä on??
Itse olisin kiinnostunut tietämään, mistä asiasta alapeukuttaja on sitten eri mieltä..yleensä se vaan ei käy ilmi pelkästä peukutuksesta.
Tämä varsinkin, kun on pitkä kir615joitus:)
KOSKA HALUAA KIUSATA!
terveisin Hara
Alapeukku siksi, että kommentti on huonosti perusteltu. Peukku on just hyvä, lyhyt tapa ilmaista ero hyvän ja huonon välillä. Ei inttämistä, vain hyvä tai huono.
Vierailija kirjoitti:
Ottaako joku ylä- tai alapeukut tosiaan noin henkilökohtaisesti itseensä kohdistuvina? Jos niin, silloin kannattaisi suhtautua niin, että tällä palstalla ei tässä asiassa suuri osa ihmisistä vain ole minun kanssani samaa mieltä. Sitten, jos asia vaivaa, voi pohtia, pitäisikö heidän olla. Ja olla tyytyväinen joka tapauksessa, että oma ymmärrys omien ja palstan muiden käyttäjien mielipide-eroista nyt lisääntyi.
Maailmaan mahtuu erilaisia mielipiteitä. Joistain asioista ajattelen samoin kuin muut, joistain eri tavalla. Yläpeukkuja saa oudommillekin mielipiteilleen kirjoittamalla hyvin, ja mielellään hauskasti. Jos niiden yläpeukkujen perässä nyt on.
Ja kukin peukuttaa ihan omista syistään, jotain vaikka ärsyttää kirjoittajan sananvalinnat. Turha siihen on jäädä kiinni.
Millainen se alapeukkutrolli on? Onko sellaisia oikeasti? Siis käykö se alapeukuttelemassa kaikki aloitukset vai muitakin viestejä? Kertokaas lisää tästä lajista.
Tuli mieleen, että kun joissain keskusteluissa on viesti "Miksi alapeukku?", niin sitäkin on yleensä alapeukutettu eikä kukaan ole vastannut siihen mitään. Itseäni tuo jotenkin häiritsee sen toisen puolesta, että perusteluiden toivomistakin alapeukutetaan. Itse usein alapeukutan viestjeä lähettämättä erikseen mitään perusteluja, mutta en koskaan alapeukuta Miksi alapeukku? -kysymystä.
Voihan sitä angstejaan niinkin purkaa. Se aina jotakin ärsyttää ja WT-mamma saa kiksit kun onnistui ärsyttämään.
Se on tapa osoittaa, että on eri mieltä kirjoittajan kanssa. Eikö olekin yksinkertaista?
Alapeukuista taitavat vaivat a päätään ne ihmiset, joiden mielestä maailmassa on yksi totuus, jota mieltä kaikkien pitäisi olla. Jos ajattelet, että ihmiset ovat eri mieltä, ja se on ihan hyvä, ei peukutukset suuntaan eikä toiseen niin stressaa.
Vierailija kirjoitti:
Millainen se alapeukkutrolli on? Onko sellaisia oikeasti? Siis käykö se alapeukuttelemassa kaikki aloitukset vai muitakin viestejä? Kertokaas lisää tästä lajista.
Tuli mieleen, että kun joissain keskusteluissa on viesti "Miksi alapeukku?", niin sitäkin on yleensä alapeukutettu eikä kukaan ole vastannut siihen mitään. Itseäni tuo jotenkin häiritsee sen toisen puolesta, että perusteluiden toivomistakin alapeukutetaan. Itse usein alapeukutan viestjeä lähettämättä erikseen mitään perusteluja, mutta en koskaan alapeukuta Miksi alapeukku? -kysymystä.
Alapeukutan Miksi alapeukku -kysymyksiä, koska ne ovat lapsellista huomionhakuisuutta.
Varsinkin erään blogistin kohdalla kyseessä on ollut selvästi kiusaamishalu! Tämän sivustaseuranneena olen kyllä havainnut!
kevätterveisin Mikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukutan Miksi alapeukku -kysymyksiä, koska ne ovat lapsellista huomionhakuisuutta.
Yllättävä tulkinta. Mä uskoisin, että niitä kysyjiä vain kiinnostaa, mikä heidän kommentissaan oli "vialla", esim. oliko vahingossa levittänyt väärää tietoa, jos ei ollut tiennyt jotain asiaa oikein.
Vierailija kirjoitti:
Tätä alapeukutin ihan yhdyssanavirheen vuoksi. Sen lisäksi, että olen asiasta eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävä tulkinta. Mä uskoisin, että niitä kysyjiä vain kiinnostaa, mikä heidän kommentissaan oli "vialla", esim. oliko vahingossa levittänyt väärää tietoa, jos ei ollut tiennyt jotain asiaa oikein.
Jos ihmisillä on sanottavaa, kertovat sen ilman erillistä Miksi alapeukku -vinkunaa.
No voi hyvää päivää. Kuka ei kestä alapeukkua? Mitä sitten jos joku jostain syystä alapeukuttaa? Älä lähetä sellaisia viestejä mitkä ei kestä kritiikkiä.
Miksi alapeukku????!!
-vahingossa (yritän esim. selata keskustelua puhelimella ja nakkisormeni painelevat siinä sivussa peukkuja miten sattuu)
-olen eri mieltä. Syvimmät pahoitteluni jos se loukkaa herkkää sieluasi, en tarkoittanut sitä .
-huonosti/ärsyttävästi kirjoitettu
-sama kommentti sanottu jo kymmenen kertaa aikaisemminkin
-olet hamsterimies
-olen osittain eri mieltä kommentistasi
-olen samaa mieltä mutta olet kirjoittanut sen niin ala-arvoisesti, että painan alapeukkua automaattisesti (esim. M*ahanmuutosta on myös haittaa=S******n m*******t vie meän työt!!!)
Vierailija kirjoitti:
No voi hyvää päivää. Kuka ei kestä alapeukkua? Mitä sitten jos joku jostain syystä alapeukuttaa? Älä lähetä sellaisia viestejä mitkä ei kestä kritiikkiä.
Jos se kysely tarkoittaa just sitä, että haluaa kritiikkiä, siis perusteltua?
Joissakin ketjuissa sen vain tietää, että kyse ei ole alapeukkutrolleista. Jos ei tule yhtään yläpeukkua ja muutenkin keskustelu on tunteikasta, niin kyselen kyllä perusteluja.