Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Istun seksiasussa sohvalla ja mies katsoo pelivideota

Vierailija
22.06.2017 |

Onpas mukavaa..

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun ap googlasi "seksiasu" niin heti löytyi juuri se mikä oli omassakin kaapissa? Uskottavaa.

No eiku oikeesti on lehmäasu päällä. Miksi mies ei halua minua??????

ap

Se on väsynyt ja stressaantunut.

Vierailija
42/100 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tarina päättyi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

170/58.

Minulla on sihteerilasit ja ruoska vieressä.

ap

Vetelet ukkoa ruoskalla kunnolla,jotain tapahtuu varmasti.

Vierailija
44/100 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaat siinä kostoks, niin kyllä se siitä... Etkä sit anna kun se haluaa! T: yh 175/107

Vierailija
45/100 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa montakaan miestä kiihottaa mitkään tuollaiset asut näin vuonna 2017 kun netistä löytyy niin paljon kaikkea mitä katsoa....ja kun sen oman naisen on jo nähnyt täysin alasti niin miksi hänen näkeminen puolipukeissa olisi muka kiihottavaa.

Kiihottavampaa on jos nainen menee suoraan asiaan.

T. Mies

Uskallan olla eri mieltä. Sinun kuvailu sopii varmaan stereotypisesti useimpiin miehiin, mutta minun mies ainakin syttyy juuri alusvaatteista. Siitä että näkyy paljasta ihoa, muttei kuitenkaan kaikkea kerralla. Enemmän myös kiihottuu jos hellästi tekee aloitteen eikä heti hyökkää hepin kimppuun.

T.Nainen aktiivisella seksielämällä

Vierailija
46/100 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkaat siinä kostoks, niin kyllä se siitä... Etkä sit anna kun se haluaa! T: yh 175/107

Onkohan ihme, että yh, jos perhe-elämässä täytyy mielestäsi kaikesta kostaa? Siis kostaa siitä, ettei toinen syystä tai toisesta halunnut seksiä juuri sillä hetkellä kun ap halusi. Joopa joo.

Vierailija
47/100 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousisin ylös ja vaihtaisin tavalliset vaatteet ja lähtisin kävelylle. Nukkumaan mennessä lukisin kirjaa ja jos vonkaisi silloin sanoisin, että sori myöhästyit. Enkä käyytäisi asya ainakaan puoleen vuoteen. Miettisin eroa, jos miestä ei enää kiinnosta. Alkaisin joka tapauksessa vilkuilla muita miehiä.

Vierailija
48/100 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole mahdollista ettei miestä kiinnosta emäntänsä pätkääkään seksuualisesti vaan on saanut tarpeekseen koko tyrkyttäjästä

Vierailija
49/100 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tilanne ohi ja ap:n mies selvisi seksittä?

Vierailija
50/100 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelivideota? Itse olen katsonut viime aikoina paljon Player Unknown's Battlegrounds -videoita mm. StoneMountain64:ltä.

Vierailija
51/100 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mies katsoo pelivideota ja sä näppäilet av palstalla viestejä.

Vierailija
52/100 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit kirjoittanut googleen vaan seksiasu? Ja valkannut sieltä hemaisevimman typyn. Hohhoijaa. Olisit panostanut edes merkkiin, 0/5

Vierailija
53/100 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei etene :D Tuossa katsoo videota. Enkä tosiaan näytä valaalta tässä asussa.

ap

Elämä ei ole reilua. Nykyinen kun joskus laittautui sitä varten niin hyvä kun maltoin olla kurkkimatta. Nainen kyllä kelpaa ihan alasti mutta kuinka frigidi pitää olla ettei hepeneet tee vaikutusta? Mua rehellisempi kyllä näyttää kun tykkää ja lähes aina tykkää.

Vierailija
54/100 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peliriippuvaisuus on vakava juttu.

Vierailija
55/100 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi pitää enemmän sellaisesta naisesta joka on kiltti, hymyilevä ja antaa miehen tehdä aloitteen?

Vierailija
56/100 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama tilanne, tosin mun mies on instassa. Alkaa käydä itsetunnolle tämä. Olen jopa miettinyt, että sillä on joku toinen josta tykkää, kun ei minusta enää kiinnostu. :(

Vierailija
57/100 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa montakaan miestä kiihottaa mitkään tuollaiset asut näin vuonna 2017 kun netistä löytyy niin paljon kaikkea mitä katsoa....ja kun sen oman naisen on jo nähnyt täysin alasti niin miksi hänen näkeminen puolipukeissa olisi muka kiihottavaa.

T. Mies

Heh. Kuulut kategoriaan "tylsä mies".

Vierailija
58/100 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt lähennellä. Mies sanoo että "Joojoo kohta" Mitähän teen väärin? :D

ap161

No ei tommosella taktiikalla kuulukaan saada seksiä. Menet jonnekin muutaman metrin päähän ja kuovit maata ja mylväiset pari kertaa niin, että savu nousee sieraimista ja ilmoitat että jos nyt et nyt kolmessa sekunnissa ala saamaan patukkaa niin et vastaa seurauksista. En minäkään tommoselle antaisi. Heti ainakaan.

Vierailija
59/100 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.google.fi/search?q=seksiasu&client=firefox-b-ab&source=lnms…:

tuota mutta punaisena

Hei mulla on toi sama (mutta tuollaisena mustana)! :D Voiskin kokeilla juhannuksen kunniaksi, innostuisko oma mies. Vaikka tämä ketju nyt sinänsä ei ihan hirveästi kannusta.

Vierailija
60/100 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Älä sinä munaton nettiseksiaddikti kommentoi tähän mitään. Oma mieskin on kiinnostunut kivoista vaatetuksista edelleen pitkän avioliiton jälkeen ja vieläpä vaimonsa kanssa, joka näyttää tavalliselta naiselta eikä miltään barbielta.