Istun seksiasussa sohvalla ja mies katsoo pelivideota
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
170/58.
Minulla on sihteerilasit ja ruoska vieressä.
ap
Vetelet ukkoa ruoskalla kunnolla,jotain tapahtuu varmasti.
Runkkaat siinä kostoks, niin kyllä se siitä... Etkä sit anna kun se haluaa! T: yh 175/107
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa montakaan miestä kiihottaa mitkään tuollaiset asut näin vuonna 2017 kun netistä löytyy niin paljon kaikkea mitä katsoa....ja kun sen oman naisen on jo nähnyt täysin alasti niin miksi hänen näkeminen puolipukeissa olisi muka kiihottavaa.
Kiihottavampaa on jos nainen menee suoraan asiaan.
T. Mies
Uskallan olla eri mieltä. Sinun kuvailu sopii varmaan stereotypisesti useimpiin miehiin, mutta minun mies ainakin syttyy juuri alusvaatteista. Siitä että näkyy paljasta ihoa, muttei kuitenkaan kaikkea kerralla. Enemmän myös kiihottuu jos hellästi tekee aloitteen eikä heti hyökkää hepin kimppuun.
T.Nainen aktiivisella seksielämällä
Vierailija kirjoitti:
Runkkaat siinä kostoks, niin kyllä se siitä... Etkä sit anna kun se haluaa! T: yh 175/107
Onkohan ihme, että yh, jos perhe-elämässä täytyy mielestäsi kaikesta kostaa? Siis kostaa siitä, ettei toinen syystä tai toisesta halunnut seksiä juuri sillä hetkellä kun ap halusi. Joopa joo.
Nousisin ylös ja vaihtaisin tavalliset vaatteet ja lähtisin kävelylle. Nukkumaan mennessä lukisin kirjaa ja jos vonkaisi silloin sanoisin, että sori myöhästyit. Enkä käyytäisi asya ainakaan puoleen vuoteen. Miettisin eroa, jos miestä ei enää kiinnosta. Alkaisin joka tapauksessa vilkuilla muita miehiä.
Eikö ole mahdollista ettei miestä kiinnosta emäntänsä pätkääkään seksuualisesti vaan on saanut tarpeekseen koko tyrkyttäjästä
Joko tilanne ohi ja ap:n mies selvisi seksittä?
Mitä pelivideota? Itse olen katsonut viime aikoina paljon Player Unknown's Battlegrounds -videoita mm. StoneMountain64:ltä.
Niin mies katsoo pelivideota ja sä näppäilet av palstalla viestejä.
Olit kirjoittanut googleen vaan seksiasu? Ja valkannut sieltä hemaisevimman typyn. Hohhoijaa. Olisit panostanut edes merkkiin, 0/5
Vierailija kirjoitti:
No ei etene :D Tuossa katsoo videota. Enkä tosiaan näytä valaalta tässä asussa.
ap
Elämä ei ole reilua. Nykyinen kun joskus laittautui sitä varten niin hyvä kun maltoin olla kurkkimatta. Nainen kyllä kelpaa ihan alasti mutta kuinka frigidi pitää olla ettei hepeneet tee vaikutusta? Mua rehellisempi kyllä näyttää kun tykkää ja lähes aina tykkää.
Peliriippuvaisuus on vakava juttu.
Ehkä miehesi pitää enemmän sellaisesta naisesta joka on kiltti, hymyilevä ja antaa miehen tehdä aloitteen?
Vähän sama tilanne, tosin mun mies on instassa. Alkaa käydä itsetunnolle tämä. Olen jopa miettinyt, että sillä on joku toinen josta tykkää, kun ei minusta enää kiinnostu. :(
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa montakaan miestä kiihottaa mitkään tuollaiset asut näin vuonna 2017 kun netistä löytyy niin paljon kaikkea mitä katsoa....ja kun sen oman naisen on jo nähnyt täysin alasti niin miksi hänen näkeminen puolipukeissa olisi muka kiihottavaa.
T. Mies
Heh. Kuulut kategoriaan "tylsä mies".
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt lähennellä. Mies sanoo että "Joojoo kohta" Mitähän teen väärin? :D
ap161
No ei tommosella taktiikalla kuulukaan saada seksiä. Menet jonnekin muutaman metrin päähän ja kuovit maata ja mylväiset pari kertaa niin, että savu nousee sieraimista ja ilmoitat että jos nyt et nyt kolmessa sekunnissa ala saamaan patukkaa niin et vastaa seurauksista. En minäkään tommoselle antaisi. Heti ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
https://www.google.fi/search?q=seksiasu&client=firefox-b-ab&source=lnms…:
tuota mutta punaisena
Hei mulla on toi sama (mutta tuollaisena mustana)! :D Voiskin kokeilla juhannuksen kunniaksi, innostuisko oma mies. Vaikka tämä ketju nyt sinänsä ei ihan hirveästi kannusta.
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Älä sinä munaton nettiseksiaddikti kommentoi tähän mitään. Oma mieskin on kiinnostunut kivoista vaatetuksista edelleen pitkän avioliiton jälkeen ja vieläpä vaimonsa kanssa, joka näyttää tavalliselta naiselta eikä miltään barbielta.
Se on väsynyt ja stressaantunut.