Alkaisko joku mulle virtuaaliseksi juhannusheilaksi?
Mökillä olen sukulaisten ja lasten kanssa, mut kaipaan sulhasta. Joku joka vois esittää, että oli kauheen ihastunut muhun.
Kommentit (34)
Mökillä on turha tinderiä klikkailla, jos ei hyttysheiloja lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Heti hävis miehet, kun ei samantien irronnu =)
Kukaan naisista ei edes vastannut mitään.
M26
Ap näyttää oikein kauniilta!
<3 <3
t. Kesämies
Minnes kesän kaunis morsio jäi?
Tää meidän suhde meinaa jäädä flekmaattiseksi ;)
M45
Hei kesämies ja M45, mun piti käydä lisäämässä saunaan puita ja kohta meen sinne itekin. Harmi, ettei kumpikaan nyt ehtiny mukaan. Uskallankohan uimaan?
Ja sori M26, sä olet kyllä liian nuori.
Vierailija kirjoitti:
Hei kesämies ja M45, mun piti käydä lisäämässä saunaan puita ja kohta meen sinne itekin. Harmi, ettei kumpikaan nyt ehtiny mukaan. Uskallankohan uimaan?
Mukavia löylyjä, ja olisin mieluusti tullut selän pesuun ja yön naku-unille ;)
Uimaan vaan, mutta maltilla !
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
Mä voisin tulla kans saunomaan. Voisin pestä sut ja sitten voisit mun oma bottom..slurps :) Meillä olisi koko yö aika tehdä kaikkea kivaa.
M42
Kiitos, tykkään kyllä saunoa ja tälläkertaa meen yksin. Kerron sit kuinka kylmää vesi oli. Toivottavasti löydän tän ketjun myöhemmin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
Mä voisin tulla kans saunomaan. Voisin pestä sut ja sitten voisit mun oma bottom..slurps :) Meillä olisi koko yö aika tehdä kaikkea kivaa.
M42
Kiitos vaan mutta ei kiitos. Ei kiinnosta tuhkaluukun rassaus
M45
Tämä voisi olla sellainen juhannuksen anti-Tinder. Kukaan ei voi dissata toista ainakaan kuvien perusteella.
Ketjun aloittajalle haluaisin vain sanoa, että tuu mun kainaloon. Tää on iso (ei liian iso), lämmin ja turvallinen paikka viettää juhannusta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
M42
Kiitos vaan mutta ei kiitos. Ei kiinnosta tuhkaluukun rassaus
M45
Kuvittelet vain. :) Kerta se on ensimmäinen. 2 karvaista miestä..ei siinä naista tarvita väliin pilaamasta asioita..
M42
Huomenta sulhot, kyllä oli illalla vesi raikasta ja nukutti hyvin. Nimesin itseni, ettei tartte illalla miettiä, mistä löytyy viestiketju. Nyt kahville.
Tinderi on kyllä idioottien keskittymä. 1miljoonasta on järkevää seuraa miehistä siis. Tuhansia ei klikkauksia täytynyt klikkailla ja niistä vähäisistä tykkäyksistä vain triljoonasosa osoittautuu näkemisen arvoiseksi. Kannattaa lähteä ulos ihmisiä näkemään... ja siinäkin ihan arpapeliä millasia jannuja vastaan tulee. Kovin toiveikasta jussia!