Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Seksi on jo itsessään aika ällöttävää, mutta erityisesti kun se ei tapahdu intohimosta, itsestään, kahden vieraan ihmisen kohdatessa tai muuten kovasta halusta toista kohtaan. Erityisesti inhottaa kaikki parit jotka suunnittelevat seksiänsä kun sitä pitää harrastaa ja selittävät kuinka se vanha hikinen ukko edelleen muka kiihottaa. Erityisesti en halua lukea mitään pariskuntien typeriä ja säälittäviä seksipäiväkirjoja, kuten uusimmassa MeNaiset-lehdessä. Hyi.

• ylös 6
  • alas 14

Kommentit (6)

gdfddfgfd

Jaa, kyllä minun suhteissani on pantu silloin kun panettaa eikä etukäteen suunnittelemalla. Ja eiköhän jokainen tiedä ihan itse, että kiihottaako se oma vanha kumppani vai ei. Sulla taitaa olla jonkinlaista ongelmaa tällä aihealueella?

Vierailija

Jestas sä  ap jaksat... Hyvä sun nyt on selittää tuollaista yhdessä kirjoituksessa ja sitten kirjoittaa perään toinen aloitus jossa haukut alimpaan h-vettiin kaikki  ihmiset jotka kehtaavat pariutua.

Mä  kyllä  veikkaan että oikea syy on se että sä olet ollut huonosti  päättyneessä suhteessa etkä  pääse siitä yli joten defenssinä haukut koko maailman tai sitten sä olet niin pimeä ettei  kukaan huoli  sua suhteeseen.

Sun selityksiin en usko pätkääkään koska ihmiset jotka ovat päättäneet itse vetäytyä, eivät tule tänne päivä toisensa jälkeen mielipuolisella raivolla  kuten sinä teet, solvaamaan ihmisiä joilla on normaali elämä.

Se ei ole normaalia, se on sairasta ja sinä olet hyvin sairas ja onneton ihminen.Hae apua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä tavallaan ymmärrän. Koen olevani vähän outo sen suhteen, että monet painottavat jotain rakkautta ja luottamusta seksissä, kun itse taas koen seksin olevan parhaimmillaan täysin tuntemattoman ihmisen kanssa. Siinä on jännitystä ja yllätyksiä, vaikka joskus tietysti se itse akti voikin olla pettymys. Vielä itse seksiä jännittävämpää on ehkä se, miten siihen seksiin päästään. Se flirttailuvaihe on vielä parempaa kuin se, mihin se johtaa.

Seksi parisuhteessa vaihtelee mielestäni päivästä riippuen välillä ok-tosi hyvä. Mutta parin ensimmäisen kerran jälkeen se ei ikinä ole yhtä hyvää kuin yhden illan jutuissa. Fuckbuddyhommissa sama ongelma.

Vierailija

Mieheni on kuumin mies jonka olen tavannut. Silloin kun pannaan, niin kyllä se siitä intohimosta yleisimmin lähtee. Eikä ole hehtaarivatsaakaan, vaan kohtuudella näkyvät lihakset. Seksipäiväkirja kuulostaa kyllä varmalta fiiliksentappajalta, siitä on pakko olla samaa mieltä. Mutta kuka noita naistenlehtien soopaa jaksaa edes lukea, oikeasti? :D

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat