Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Visalasku maksettu liian ajoissa, nyt tuli huomautus

Vierailija
21.06.2017 |

Eli visalasku maksettu liian ajoissa ja nyt sieltä tuli maksuhuomautus. Selviääköhän soittamalla, että en ole maksanut mitään ylimääräistä erää vaan tuo ajoissa maksettu on ollut tämä lasku.

On se kumma jos laskujakaan ei voi maksaa liian ajoissa

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko maksussa viitenumero ja tilinumero oikein ?

Vierailija
2/21 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata maksaa ennen kun laskuttavat. Muuten menee edellisen kuun hyväksi jos vanhalla viitteellä maksoit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa. Ainakin Nordeassa pystyy maksamaan Visalle etukäteen ylimääräistä. Siis jos esim. luottoraja on 2000 euroa eikä ole maksamatonta laskua, pystyy edellisen kuukauden viitenumeroa käyttämällä maksamaan 500 euroa, jolloin (ainakin parin päivän odottelun jälkeen) kortilla voi maksaa 2500 euron ostoksen.

Vierailija
4/21 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita asiakaspalveluun

Vierailija
5/21 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visan ja ainakin Masterin laskuissa aina sama viite.

Vierailija
6/21 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi noin nirdean mastercardin kanssa.

Lasku olis ollu jotain 400€, lyhensin ylimääräistä omalta tililtä siirtona 1500€.

Laskusta tuli huomautus. Pitkin hampain hyväksyivät, että lyhennykseni kattoi myös laskun😊

Vierailija
7/21 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs sitten, kun jotkut postimyyntifirmat ja kaupat palauttavat rahat luottokorttitilille?

Eli suomeksi sanottuna, en usko, että huomautus olisi tullut liian aikaisesta maksusta, mutta olisiko edellisen kuun maksu maksettu liian myöhään?

Vierailija
8/21 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi noin nirdean mastercardin kanssa.

Lasku olis ollu jotain 400€, lyhensin ylimääräistä omalta tililtä siirtona 1500€.

Laskusta tuli huomautus. Pitkin hampain hyväksyivät, että lyhennykseni kattoi myös laskun😊

Juu nr menevät ylimääräisenä lyhennyksenä eikä sen kuun pakollisiin. Kyllä usein siirrän sinne muutenkin jotta saa sitten taas käytettyä. Pakollinen on vain tuo sama summa joka kuukausi. Toivottavasti hyväksyvät sen tuohon laskuun, ei ollut nyt tarkoitus maksaa noi paljon ylimääräistä

Ap

Vierailija
9/21 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita asiakaspalveluun.

Vierailija
10/21 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? Eikö luottokortille nyt voi maksella milloin huvittaa? Olimme juuri reissussa ja kuvittelin harhaisesti ennen lähtöä, että reilut 2000€ riittäisi viikoksi. No ei riittänyt lähimainkaan. Laitoimme sitten lisää käyttövaraa 1000€ ja sitten alkoi riittää. Kun tulimme kotiin, luottokortti oli taas heikossa hapessa ja laitettiin lisää rahaa 500€. Siellä olikin jotain katevarauksia odottamatta ja tuonkin jälkeen käyttövara oli vain 100€. Sitten laitettiin vielä toiset 500€ että saatiin se kortti käyttökuntoon.

Miten ihmeessä siitä laskusta voi muka tulla huomautus, jos on maksanut laskun verran ja vähän enemmän? En ymmärrä. Itse maksan aina saldo nollille niin ettei tarvitse niitä korkoja maksaa. Ei kai kukaan hullu niitä korkoja rupea makselemaan!?

Vierailija
11/21 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin koko ajan sama viitenumero.

Vierailija
12/21 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä? Eikö luottokortille nyt voi maksella milloin huvittaa? Olimme juuri reissussa ja kuvittelin harhaisesti ennen lähtöä, että reilut 2000€ riittäisi viikoksi. No ei riittänyt lähimainkaan. Laitoimme sitten lisää käyttövaraa 1000€ ja sitten alkoi riittää. Kun tulimme kotiin, luottokortti oli taas heikossa hapessa ja laitettiin lisää rahaa 500€. Siellä olikin jotain katevarauksia odottamatta ja tuonkin jälkeen käyttövara oli vain 100€. Sitten laitettiin vielä toiset 500€ että saatiin se kortti käyttökuntoon.

Miten ihmeessä siitä laskusta voi muka tulla huomautus, jos on maksanut laskun verran ja vähän enemmän? En ymmärrä. Itse maksan aina saldo nollille niin ettei tarvitse niitä korkoja maksaa. Ei kai kukaan hullu niitä korkoja rupea makselemaan!?

Minä en kyllä ymmärrä mikä tuollaisen kikkailun idea on. Käytätte korttia koko ajan ja sinne pitää joko ajan ladata lisää. Miksette vain nosta luottorajaa.

Vierailija
13/21 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on melkein sama, kuin mulla vuokranmaksun kanssa - olen saanut tilitoimistolta, jonne maksan vuokran huomautuksia, että olen maksanut jonkun kuun vuokran kahteen kertaan ja vastaavasti seuraavassa kuussa en ole maksanut sitten vuokraa ollenkaan. Heille ei välity pankista muuta tietoa kuin vakiolla viitenumerolla maksettu suoritus, eikä viestikenttää laisinkaan. Vuokralaisen tilin loppusummakaan ei heidän mukaansa asiaa ratkaise...

Vierailija
14/21 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksat ennen kuin lasku tulee, niin se ei ole seuraavan laskun maksu, vaan ylimääräinen lyhennys.

Vierailija
15/21 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa. Ainakin Nordeassa pystyy maksamaan Visalle etukäteen ylimääräistä. Siis jos esim. luottoraja on 2000 euroa eikä ole maksamatonta laskua, pystyy edellisen kuukauden viitenumeroa käyttämällä maksamaan 500 euroa, jolloin (ainakin parin päivän odottelun jälkeen) kortilla voi maksaa 2500 euron ostoksen.

Joo voi maksaa ylimääräistä, mutta jos maksaa ennen kuin lasku tulee, niin se on vain ylimääräinen välilyhennys.

Vierailija
16/21 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toihan on melkein sama, kuin mulla vuokranmaksun kanssa - olen saanut tilitoimistolta, jonne maksan vuokran huomautuksia, että olen maksanut jonkun kuun vuokran kahteen kertaan ja vastaavasti seuraavassa kuussa en ole maksanut sitten vuokraa ollenkaan. Heille ei välity pankista muuta tietoa kuin vakiolla viitenumerolla maksettu suoritus, eikä viestikenttää laisinkaan. Vuokralaisen tilin loppusummakaan ei heidän mukaansa asiaa ratkaise...

Ei ole sama asia. Luottoyhtiölle ollaan velkaa jota lyhennetään ja saa tehdä ylimääräisiä lyhennyksiä, mutta sovitut laskut pitää maksaa ajallaan, vaikka olisi tehnyt ylimääräisiä lyhennyksiä.

Palvelusta maksaminen on eri asia, jos maksaa etuajassa, niin palvelun tarjoaja on se joka on velkaa, koska ei ole vielä toimittanut palvelua, joka on maksettu.

Vierailija
17/21 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokortti on hyvä maksukorttina, mutta ei kannata pitää jatkuvasti velkaa, vaan maksaa aina käytetty luotto takaisin, viimeistään laskun tullessa.

Ja luottokorttisaldon voi kyllä nollata milloin vain, ei siinä tarvitse laskua odottaa.

Vierailija
18/21 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottokortti on hyvä maksukorttina, mutta ei kannata pitää jatkuvasti velkaa, vaan maksaa aina käytetty luotto takaisin, viimeistään laskun tullessa.

Ja luottokorttisaldon voi kyllä nollata milloin vain, ei siinä tarvitse laskua odottaa.

Mutta voiko sinne maksaa enemmän kuin itse lasku?

Vierailija
19/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta voiko sinne maksaa enemmän kuin itse lasku?

Voi, maksut Osuuspankin kautta.

Tuleehan sinne palautuksiakin "ylimääräisinä".

Vierailija
20/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla joku biokortti, kun vaatii happea? Vai elääkö kortti mielessäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän