Onko sinulla innie vai outtie?
Itselläni on innie ja aina on miehet vaan kehuneet :)
Kommentit (70)
Mulla on innie ja synnytyksen seurauksena ne vaan kutistu entisestään, nyt on ihan olemattomat.
Kyllä sen pitää olla innie, eikä mikään lerpattava outie.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen pitää olla innie, eikä mikään lerpattava outie.
Se on ihan parasta se kovaääninen läpsytys, joka häpyhuulista kuuluu, kun pääsee valtava pillupieru.
Innie. Tosin sitten kun avaan vähän sääriä niin ensin kurkistaa klitta näkyviin ja sitten pienet sisähäppärit.
Vierailija kirjoitti:
Innie. Tosin sitten kun avaan vähän sääriä niin ensin kurkistaa klitta näkyviin ja sitten pienet sisähäppärit.
Tässä taisivat mennä nyt kehon osat sekaisin.
Sääret vs. reidet ;)
Taitaa mennä nää termit joillakin sekaisin. Innie on siis silloin, kun isot häppärit peittävät pienet näkyvistä. Outiessa näkyvät molemmat.
http://pinkkiapiiperrysta.blogspot.com/2020/09/innie-vai-outie.html?m=1
En ymmärrä miksi sillä pillun ulkomuodolla on niin iso merkitys joillekkin. Niin pinnallista. Jos tuollaiset pintaseikat ratkaisee sen kuka kelpaa suhteeseen niin ei kannata ihmetellä miksei suhteet toimi pidemmällä tähtäimellä.
Kai jos on katkera naisille tai muuten vain hankala tyyppi niin pitää väkisin jostain keksiä valittamisen aihetta.
Itse diggailen outieista enemmän, mutta en ala kenenkään innietä mollaamaan
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi sillä pillun ulkomuodolla on niin iso merkitys joillekkin. Niin pinnallista. Jos tuollaiset pintaseikat ratkaisee sen kuka kelpaa suhteeseen niin ei kannata ihmetellä miksei suhteet toimi pidemmällä tähtäimellä.
Kai jos on katkera naisille tai muuten vain hankala tyyppi niin pitää väkisin jostain keksiä valittamisen aihetta.
Itse diggailen outieista enemmän, mutta en ala kenenkään innietä mollaamaan
Kehonmuokkauksella saa myös viivapillusta ulkonevan ;)
Innie = pullukka....