Onko sinulla innie vai outtie?
Itselläni on innie ja aina on miehet vaan kehuneet :)
Kommentit (70)
Ei kai häppäreiden koolla ole merkitystä suuseksistä nauttimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai häppäreiden koolla ole merkitystä suuseksistä nauttimiseen.
No ei tosiaankaan!
Ulospäin suuntautunut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Innie!
Tyhmä kysymys, mutta voiko toi muuttua ajan kanssa esim. lasten saamisen kautta? Vai onko se niin, että kerran innie, aina innie.
Kyllä ne ovat nimenomaan sisemmät häppärit jotka turpoavat ja muuttuvat tummemmiksi raskauksien myötä. Eivät ne nyt kyllä varsinaisesti rupea roikkumaan ulkona aiempaa enemmän. Toisaalta mahdolliset raskauksista kertyneet kilot kertyvät helposti läskiksi myös alavatsaan ja ulompiin häppäreihin joiden väliin mahtuu taas piiloon vaikka mitä.
Itselläni muutos oli väliaikainen. Raskausajan loppupuolella koko pimppa normaalia turpeampi, mutta palautui entiselleen raskauden jälkeen.
Tiukka, imevä innie : ) Näin siis miesystäväni kehunut, ei perustu omiin arvioihin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Mulla on vaan pillu.
Oispa pillu.. Mielestäni paras pillu on sellainen jossa klitoris työntyy kunnolla esiin ja sitä on helpompi nuollakkin
Aika huvittava kuinka täällä roiskeläppäpillut yrittää uskotella itselleen että heidän epäsymmetriset värkit ovat kauniita. Kyllä se innie on ylivoimaisesti paremman näkönen, tai ei outie ole edes hyvän näkönen ollenkaan siis. Ei innie ole mitenkään "lapsekas", se vaan on symmetrinen ja siistin näköinen. Ihan samalla lailla ihmiset pitää symmetrisiä kasvojakin viehättävämpinä kuin jotain vinoleukoja.
Mun vaimoni on outtie ja sen pillu on kyllä hyvin kaunis ja symmetrinen, aika lailla linkissä olevan wikipedian kuvan vasemmassa laidassa neljäntenä ylhäältä olevan näköinen. Tuosta kuvakokoelmasta näkee, että molemmissa malleissa on nättejä ja vielä nätimpiä pimppejä. Loppujen lopuksi mun mielestä sillä mallilla ei ole niin väliä, oleellisempaa miehen kannalta on se, että karvat on ajeltu, jolloin sen oman rakkaansa pimpin ylipäätänsä näkee.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/33/Vagina_collag…
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimoni on outtie ja sen pillu on kyllä hyvin kaunis ja symmetrinen, aika lailla linkissä olevan wikipedian kuvan vasemmassa laidassa neljäntenä ylhäältä olevan näköinen. Tuosta kuvakokoelmasta näkee, että molemmissa malleissa on nättejä ja vielä nätimpiä pimppejä. Loppujen lopuksi mun mielestä sillä mallilla ei ole niin väliä, oleellisempaa miehen kannalta on se, että karvat on ajeltu, jolloin sen oman rakkaansa pimpin ylipäätänsä näkee.
Kolmannen rivin viimeiset vaimollani. Kiva ottaa häppärit kokonaan suuhun, imeskellä ja myös kielellä leikkiä, häppärit turpuvat jolloin aivan aukeavat ja silloin ruusunnuppu esillä ja koko häpyä mukava nuolla.
Sitten turvonneiden ja levällään auki olevien häppäreiden väliin on kiva työntyä, ohjaavat kalun aina sisäänsä ja ovat tiukasti kalun ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nuo kuvan pimpsat on ihania! Alkoi ihan seistä kun niitä katseli ja mietti, millanen omalla rouvalla on (alimman rivin kolmas vasemmalta) ja mikä noista on ihanin jne.
M40
Vierailija kirjoitti:
Hyvä linkki. Mulla on tuollainen vasemman yläkulman tapaus, kauttaaltaan vaaleanpunainen ja mielestäni ihan nätti. Ei ole kukaan koskaan kieltäytynyt panemasta ja sen verran paljon on kulleissakin ollut kyllä vaihtelua, että en nyt tiedä, onko miehillä varaakaan lähteä naisten tavarasta nirsoilemaan. Saan tosi hyvin tällä ja se on sen tarkoituskin - tuottaa nautintoa MULLE.
En muutenkaan ymmärrä, miten niin kauheasti väliä jollain sukupuolielimen ulkonäöllä on? Joku vertasi edellä NAAMAAN ja sai mut repeämään täällä töissä ääneen ihan hillittömällä volalla - siis kulkeeko joku reva esillä tuolla ulkona? Kasvot on ihmisen näyteikkuna, sukuelin jotakin hyvin yksityistä ja intiimiä. Silleen ihan pikkasen eri asia.
Noille ympärileikkauspakottajille taas ehdotan muuttoa Afrikkaan. Siellä on pientä ja näkymätöntä tarjolla, kun etsiydytte tarpeeksi syvälle kehittymättömän maanosan uumeniin.
Aina ollut innie, jossa selkeä viiva ja sisälmykset symmetrisiä eikä turauile. Miehet ovat tykänneet. Jos joku mies pitäisi alapäätäni lapsen alapäänä, olisi kyllä korvien välissä vikaa :) täytyy myöntää, että olisi ollut tiukka paikka itselle, jos ei tällaista olisi. Itseasiassa pitkään kuvittelin, että kaikilla on innie. On kiva raottaa niitä huulia, ja katsoa mitä siellä onkaan. En usko, että voisin kiihottua outtiesta, vaikka naisesta haaveilenkin välillä. Jokaisella on makunsa!
Tämähän on pitkälti makuasia ja riippuu osittain siitä, mihin on tottunut. Nuorena miehenä sain tietyn sattumusten sarjan päätteeksi sänkyyni upean naisen. Minulla oli aiempaa kokemusta vain vähän, mutta oli kuitenkin sen verran, että oli syntynyt ennakko-oletus, että naiset ovat innieitä. No tämä nainen olikin outie ja olin aluksi jopa hiukan pettynyt asiaan. Olin kuitenkin hänen kanssaan puoli vuotta ja rakastelimme ainakin sata kertaa. Jo parin kerran jälkeen outie alkoikin tuntua aika makealta jutulta, oli kiva antaa suuseksiä. Ja minulle jäi varsin lämpimät muistot sänkyleikeistä tämän naisen kanssa ja oli meillä muutenkin hauskaa, vaikka suhteella ei ollutkaan tulevaisuutta.
Mulla on ihan vaan normie.
Hyvin toimii, kiihottuu nopeasti, antaa orgasmeja helposti ja tyydyttää myös toisen ihmisen.
Nättikin se on, ja se onkin saanut osakseen paljon hyvää suuseksiä.
En vaihtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Outi. Eille pistäisi kustantaa valtion kassasta leikkaus jolla saadaan outiesta innie/hybrid
Eikä pitäs kun isot turpeat häppärit omaava outie on ihanin ja sen nuoleminenkin on aivan erilaista entä viivapillun jossa klitoris on menee piiloon helposti
Outie ja tykkään niistä, kun tuovat minulle nautintoa.
Iso perhonen = miehet tykkää imeä ja leikkiä sillä. Ihmettelen mistä löytyy mies, jonka mielestä viiva on kiva.