Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies puhuu koko ajan siitä, että pitää olla nuori vaimo

Vierailija
20.06.2017 |

Aktiivinen ja pirteäkin tämä vaimo kuulemma on, kunhan on riittävän nuori.

Ollaan oltu 8 v. naimisissa ja yhä mies jaksaa näitä juttujaan. Olen nyt jo 46 v., enkä koe näitä enää niin hehkeiksi jutuiksi. Mies on yli 50 v.

Viimeksi tänään hehkutti, kuinka vaimon oikea ikä on miehen ikä jaettuna kahdella + 7 v.

- Yrittääkö mieheni (piilo)viestiä minulle jotain?

- Miksei sitten sano suoraan, että haluaa nuoremman naisen itselleen?
- Onko teillä samaa ja pitäisikö vaan antaa mennä toisesta korvasta ulos?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän lisää yritystä. 1/5.

Vierailija
2/29 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse työkyvyttömyyseläkkeellä, enkä siis todellakaan ole mikään pirteyden huipentuma. Siksi kai tämä sattuu.

Syynä eläkkeeseen on täydellinen burnt out, joka johtui siitä, että vuosikausia yritin ihan liikaa. Siksi en tänä päivänä enää jaksaisi olla tai millään lailla esittää pirteää silloin, kun en sitä ole - ja pirteyskohtauksia tulee todella harvoin, jos koskaan.

Olin toki erilainen, kun tapasimme ja mieheni minuun ihastui. Olinhan silloin nuorempikin.

Lisättäköön vielä, ettei tuo mieskään mikään kovin reipas tapaus ole - ylipainoa löytyy & sairauksia, siinä missä itse olen hoikka & jaksan sentään vielä urheilla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä yritä tällä mitään. Kerron vain tositapahtumista omassa parisuhteessani. Ehkä siksi tämän aloituksen taso ei ole tämän kummoisempi (jos olette keksittyihin tottuneet).

Ap

Vierailija
4/29 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäkriisiä pukkaa. 

Alapa huokailla nuorukaisten perään. Ehkä hän sitten tajuaa, miltä tuo kuulostaa.

Vierailija
5/29 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies on varmaan tämä palstan hopeanorppa alias hopeakettu. Sano sille, että mee etsimään onneasi ja että pata ei tartte. Kuka tuollaisia juttuja viitsii päivästä päivään kuunnella.

Vierailija
6/29 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille miehelle että nuoren naisen kanssa tulee lauma lapsia, ja että kuinka monen tenavan vauva- ja taaperoajan mies kuvittelee tuossa iässä jaksavansa.

Vierailija
7/29 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Ihan selvästi haluaa murentaa itsetuntoasi ja loukata sinua. Miksi edes vielä katselet tuollaista junttia? Nautinto kynnysmattona olemisesta? Kyllä jotkut naiset on heikkoja.

Vierailija
8/29 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole lapsia. Ei lähdetty yrittämään, kun mies jo vuosia sitten epäili, etten jaksaisi lapsiamme hoitaa.

Mies on sittemmin todennut, että voisi harkita lapsen hankkimista "jonkun tosi vahvan kaksikymppisen kanssa".

Yritin siinä sitten sanoa, että ei taida parikymppisellä kuitenkaan olla vielä henkisesti niin paljon annettavaa, lapsellekaan, mutta kai se on miehelle sitten ihan yksi lysti.

Olen siis melko vastentahtoisesti lapseton, siksikin tämä asia siis kaivertaa mieltä. Mies kai voi koska tahansa lähteä ja saada lapsen uuden nuoren naisen kanssa.

Vierailija
9/29 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton nro 8 on siis Ap

Vierailija
10/29 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta parikymppiseltä setäukkosi tuskin saa, tosin rahalle vastinetta fyysisesti kyllä. Jos sitä fyffeä on.

Olisi ukkosi kandenut valita nuorempi hänen itsensä ollessaan nuori. Nyt on heikot markkinat, ellei erittäin hyvin säilynyt hopeakettu ole tai kuten todettu, erittäin varakas.

Itse en koskisi pitkällä tikullakaan.

T. N23

Vierailija
11/29 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että jos jutut ei ala loppua, hän saa ihan oikeasti lähteä etsimään niitä kaksikymppisiä misuja. En itsekään haluaisi tuollaisia kuunnella, mutta mies on onneksi niin fiksu, että ei sano jos vaikka ajatteleekin niin. Voi olla, että miehesi sanoo sen vitsinä, mutta hyväkin vitsi happanee kun sen tarpeeksi usein kuulee.

Vierailija
12/29 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen myötähäpeää puolestasi, kynnysmatto. Ryhdistäydy! Onko tosiaan niin paha vaihtoehto olla yksin, että olet mieluummin sinuun paskaa hierovan ihmisen kanssa?

Vierailija
13/29 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh Ap nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja jätät tuon kusipään. Aiotko kitua loppuelämäsi pilkattavana säälittävänä reppanana? Luuletko oikeasti että kukaan nuori nainen huolii ilkeää vanhaa äijänkäppyrää? Kyllä mies tietää tuon itsekin että ei voi oikeasti saada nuorempaa, kunhan vain tahtoo kiusata sinua. Miksi tuhlaat kallisarvoisen elämäsi jonkun kanssa joka ei selvästikään kunnioita tai arvosta sinua?

Vierailija
14/29 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda tympeä mies fiksumpaan ja hoikempaan vaihtoehtoon. 

Vierailija
15/29 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole lapsia. Ei lähdetty yrittämään, kun mies jo vuosia sitten epäili, etten jaksaisi lapsiamme hoitaa.

Mies on sittemmin todennut, että voisi harkita lapsen hankkimista "jonkun tosi vahvan kaksikymppisen kanssa".

Yritin siinä sitten sanoa, että ei taida parikymppisellä kuitenkaan olla vielä henkisesti niin paljon annettavaa, lapsellekaan, mutta kai se on miehelle sitten ihan yksi lysti.

Olen siis melko vastentahtoisesti lapseton, siksikin tämä asia siis kaivertaa mieltä. Mies kai voi koska tahansa lähteä ja saada lapsen uuden nuoren naisen kanssa.

Aiemmin kerroit että miehellä on ylipainoa ja sairauksia. Ihan turhaan pelkäät että miehesi löytäisi jostain hänestä kiinnostuneen kaksikymppisen, ei löydä paitsi ehä siinä tapauksessa että on hyvin rikas. Uhoaa siis vaan.

Vierailija
16/29 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseppä olet miehesi valinnut. Turha tunkea hänen sontajuttujaan muille. Voit lähteä tai jäädä. Valintoja nainen, valintoja.

Vierailija
17/29 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaisin äijälle vaihtokalsarit kassiin ja tuuppaisin ovesta pihalle sekä toivottaisin onnea pikkuvaimon etsintään.

Vierailija
18/29 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tuollaisia juttuja aletaan puhua kun itse ollaan iällä, hyvä tietää ettei kaikki puhu totta minkä ikäisiä ovat.

Haluaisin tehdä sitä ja tätä -tyypit ihannoivat kaikkea eivät vaan saa aikaiseksi.

Vierailija
19/29 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin äijälle suoraan: Jos noi jutut ei nyt lopu, havaitset olevasi eronnut sairas yli 50 v mies, jolle noi sun haaveilemasi naiset nauraa.

Ja heitäisin sen punkkakamat olkkarin sohvalle. " Öitä vaan ja kiitos kun olet niin huomavainen minua kohtaan!"

Vierailija
20/29 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelles, että nuoret naiset lähinnä oksentaa jos niiden isäukon ikäinen möhömaha katsokaan niihin päin. Ruma ja vaivainen viiskymppinen ukkeli saa olla onnellinen, jos on edes joku eukko rinnalla. Eiköhän se siitä herää todellisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi