Mies puhuu koko ajan siitä, että pitää olla nuori vaimo
Aktiivinen ja pirteäkin tämä vaimo kuulemma on, kunhan on riittävän nuori.
Ollaan oltu 8 v. naimisissa ja yhä mies jaksaa näitä juttujaan. Olen nyt jo 46 v., enkä koe näitä enää niin hehkeiksi jutuiksi. Mies on yli 50 v.
Viimeksi tänään hehkutti, kuinka vaimon oikea ikä on miehen ikä jaettuna kahdella + 7 v.
- Yrittääkö mieheni (piilo)viestiä minulle jotain?
- Miksei sitten sano suoraan, että haluaa nuoremman naisen itselleen?
- Onko teillä samaa ja pitäisikö vaan antaa mennä toisesta korvasta ulos?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Aktiivinen ja pirteäkin tämä vaimo kuulemma on, kunhan on riittävän nuori.
Ollaan oltu 8 v. naimisissa ja yhä mies jaksaa näitä juttujaan. Olen nyt jo 46 v., enkä koe näitä enää niin hehkeiksi jutuiksi. Mies on yli 50 v.
Viimeksi tänään hehkutti, kuinka vaimon oikea ikä on miehen ikä jaettuna kahdella + 7 v.
- Yrittääkö mieheni (piilo)viestiä minulle jotain?
- Miksei sitten sano suoraan, että haluaa nuoremman naisen itselleen?
- Onko teillä samaa ja pitäisikö vaan antaa mennä toisesta korvasta ulos?
'
Hetkonen.
Sä menit tuollaisen moukan kanssa jopa naimisiin? Kuinka tyhmä sä itse olet? Noi ois pitänyt kouluttaa juntista veks jo seurusteluaikana. Siis sä annat sen loukata ja halveksia sua ja hyväksyt sen ihan lampaana? Minkä hemmetin takia? Tuollaisille pitää näyttää ovea eikä hyväksyä huonoa käytöstä
Sori, itse valitsit huonosti. Syö nyt se keittämäsi puuro.
Joo. Oma vikahan tämä ainakin osittain on. Oletin, että mies lopettaa juttunsa, kun kerran minut valitsi ja kanssani avioon tahtoi.
Mies kun aina puhui aiemmin, että on vaan ex-suhteesta hänellä nämä asiat hampaankolossa (exänsä lihoi eikä jakanut enää mitään ja mies sitten jätti tämän naisen). Minä olin kuitenkin nuorempi & hoikempi kuin exänsä, ja kaiken piti olla siltä osin kunnossa.
Mutta olisi pitänyt nähdä tuo ex-tarinakin vain isona varoituksena. Tyhmä olin.
Nykyisin tiedän, etten enää ikinä mene yksiin miehen kanssa, joka haukkuu exäänsä täydeltä laidalta - minuahan tuo mies tulee nimittäin varmasti ihan samalla tavoin haukkumaan, jos hänestä eroan.
Kiitos siis neuvoistanne, ero näyttää oikealta vaihtoehdolta.
Ap
Eikä tässä varmaan minun pitäisi miehen jatkomahkuja sen kummemmin ajatella. Löytää uuden nuoremman jos löytää, tai sitten ei. Ei kai sen loppujen lopuksi pitäisi minun ongelmani olla.
Rahaa miehellä kyllä todellakin on ja hyvä asema yhteiskunnassa, vaikka ulkonäkö ei niin kohdillaan olekaan (ei mikään susiruma tosin ole).
Joten kaipa niitä nuoria onnenonkijoita voi hänen kohdalleen jatkossa osua, jos tämä raha on niin iso tekijä parisuhteen muodostuksessa?
Ap
Vielä lisään, että mitäpä se miehen mahdollinen lapsi nuorikkonsa kanssakaan olisi lopulta mitään minulta pois.
Eli kannattaneeko tuota edes miettiä eron hetkellä, että voisiko mies oikeasti saavuttaa sen unelmansa parikymppisestä vaimosta & tämän kanssa hankitusta lapsesta.
Siitä saa vaan itselleen pahan mielen, ja mies tekee joka tapauksessa ihan mitä lystää.
Parempi vaan, jos tuo löytää jonkun nuorikon itselleen, niin ei tarvitse enää kenenkään muun jatkossa kuunnella näitä vastaavia puheita mieheltä ja kärsiä.
Ap
Tulee mieleen, että miehellä itsellään on ikäkriisi, ja hän yrittää sitten uskotella itselleen, ettei miehen iällä ole väliä. Tai sitten hän yrittää sälyttää pahaa oloaan vanhenemisestaan puolison niskaan. Joka tapauksessa tuollaista ei ehkä kannata kestää.
Elämänsä kunnossa olevilla hopeaketuilla on hyvät
markkinat reilu parikymppisten naisten keskuudessa. Naisilla se menee tietysti toisinpäin. M49
Vierailija kirjoitti:
markkinat reilu parikymppisten naisten keskuudessa. Naisilla se menee tietysti toisinpäin. M49
Millainen siippa sinulla on? Vai onko ollenkaan? Juujuu, blondi Playboymalli ja ikää 21. Huoh...
Vierailija kirjoitti:
Hopeaketuilla onhyvät markkinat, jos heillä on tarjota pimuilleen ylläpito ja runsaat lahjat & matkat. Jos lahjat hiipuu ja ylläpidon kalleudesta hk alkaa kitismään, pimu häipyy.
Moni pimu haluaa myös lapsia ja naimisiin. Jos hk:llä on piuhat poikki ja naimisiin ei mene,pimu häipyy.
Jos hk ostaa lähes aikuisille lapsille kalliita lahjoja, mutta pimulleen ei, pimu häipyy.
Jos hk odottaa pimulta siivouspalvelua kalliissa lukaalissaan, muttei osta pimulleen kallista autoa oman ökymersunsa viereen, pimu häipyy. Pimuhan tulee kaltoin kohdelluksi, jos joutuu ajamaan tonnin kotterollaan.
Mietipä näitä, M49.
Terv. Rouva kaupungin kalleimmasta talosta
Onkohan sinun miehesi mustasukkainen sinusta ja sitä täytyy jotenkin kompensoida kehumalla itseään.