Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion ottaa lapset mukaan häihin vaikka se kutsussa kiellettiin

Vierailija
20.06.2017 |

En voi jättää lapsia hoitoon kun ei ole hoitajaa. Eipä ne oikein ilman äitiä pärjäisikään <3

Minun lapseni osaavat käyttäytyä, olen heidät itse kasvattanut. Ei kukaan häissä voi mieltään heistä pahoittaa. Uskon, että ystävni ymmärtää tämän.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eipä nyt oikein tullut värikästä intosta tästä. Hyvää juhannusta sinne Porvooseen ja mukavaa hääjuhlaa.

Vierailija
22/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lapseni osaavat käyttäytyä, olen heidät itse kasvattanut. Ei kukaan häissä voi mieltään heistä pahoittaa. Uskon, että ystävni ymmärtää tämän.

Vaikka onkin provo niin... Missähän ne on ne kaikki vanhemmat jotka ovat kasvattaneet lapsistansa niitä huonosti käyttäytyviä? Kun aina vaan vouhkataan kuinka MINUN lapset osaa käyttäytyä... ei ehkä kuitenkaan kaikkien mielestä.

Ja ehkä kukaan ei "pahoita mieltään" niistä sun mukuloistas, mutta ärsyyntyy kyllä. Vaikka mitä välii tietysti, sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On väärin ottaa lapsia mukaan jos isäntäväki haluaa lapsettomat juhlat, sen sijaan lasten nimittely ala-arvoisin ilmaisuin antaa hyvin oudon kuvan ilmaisujen käyttäjistä. Jokainen on ollut joskus rääkyvä sinappikone jota on haukuttu ihan samalla tavalla silloisten aikuisten toimesta, kukaan ei ole syntynyt suoraan rationaaliseksi aikuiseksi.

Jaahas, velojen armeija käynyt alapeukuttamassa järkevää viestiä. Ette te ole niin spesiaaleja lumihiutaleita kuitenkaan, sori nyt vaan.

Vierailija
24/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion ottaa kymmenen kaveriani mukaan häihin, kun sitä ei ole erikseen kielletty.

Vierailija
25/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan jonkun kivan jengin mukaan, esimerkiksi Helvetin enkelit, kun ei kerran ole kielletykään!

Vierailija
26/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapset ei ainakaan osaa käyttäytyä niin hyvin että heidät voisi häihin viedä.siksipä pysyn kotona.

Vierailija
27/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset jää vain kokonaan pois? Itse en päästäisi sinua omiin häihini ollenkaan. En vaikka olisit matkustanut sinne toiselta puolelta Suomea.

Minut kutsuttiin ja ystävä on rakas ja auttanut minua.

Ap

Joten pilaat hänen häänsä? Viehättävää.

Vierailija
28/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tässä epäilläkään etteikö ne osaa käyttäytyä. Mutta mietipä nyt sitä kaikkea pikkutuhmaa ohjelmaa, mitä lapsettomissa häissä on. Haluatko todella joutua tilanteeseen, että korvat punaisena selität lapsillesi sen kaiken mitä he kuulevat ja näkevät?

Vierailija
29/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa sopiva kompromissi voisi olla, että menisit lapsesi kanssa vihkimisen ajaksi mukaan, ja sen jälkeen kävisit onnittelemassa ja poistuisitte sen jälkeen paikalta. Koko juhlan ajaksi et voi lapsen kanssa jäädä. Kysy morsiamelta etukäteen (kai nyt ystäväsi kanssa voit asiasta puhua?), missä vaiheessa viimeistään pitäisi poistua, kun joudut ottamaan lapsen mukaasi.

Vierailija
30/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kyse ei ole siitä kuinka huonosti tai hyvin lapset osaavat käyttäytyä vaan juhlien järjestäjän pyyntö, että lapset jätettäsiin kotiin. Syitä pyyntöön voi olla ihan yhtä monta kuin on "aikuisten juhlaakin," joten kutsun saajan on ihan turha ottaa siitä sen paremmin nokkiinsa kuin alkaa sooloilemaan ja esittämään, että kuinka minun lapseni ovat nin ja niin sellaisia, ettei kutsussa esitetty pyyntö voi mitenkään heitä koskea.  

Vierailija
31/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä herranjestas vie! Et varmaan halua olla se vieras, joka pilaa toisten tärkeimmän päivän! Nehän ovat heidän juhlansa ja he ovat suunnitelleet päivän juuri sellaiseksi kuin haluavat.

Joskus voi olla viisasta kieltäytyä kohteliaasti juhlista.. sinulla on pätevä syy, mikäli et saa lapsiasi siksi aikaa mihinkään. Tee se ilman sarvia ja hampaita, elämäntilanteesi on se mikä on ja eikö ole hyvä niin? Kyllä niitäkin juhlia vielä tulee, mihin voi mennä lasten kanssa. Joskus ne voi järjestää vaikka itse.

Vierailija
32/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai viet, sillä mitkäs häät ne nyt olisi,jos sinä et ole niiden tärkein henkilö ja sinun tahtosi ja mielihyväsi olisi kaikille se tärkein.

Morsian voi olla keskipisteen sitten joku toinen päivä.