Saisit viikon matkan ilmaiseksi valitsemaasi kohteeseen. Mihin matkustaisit?
Itse matkustaisin ehkä Islantiin siitä syystä, ettei sinne luultavasti tule muuten lähdettyä kalliin hintatason vuoksi.
Kommentit (47)
Suomen Lappiin johonkin mökille rauhaan.
New York City tietenkin. Ei ainakaan tekeminen ja näkeminen loppuisi kesken, ja olen muutenkin kaupunkilomien ystävä. Plussaa tietysti se, että Nykissä pärjää englannilla.
Varmaan jonnekin kauemmaksi jonne en varmaan muuten matkusta ellen pääse rikastumaan. Uusi-Seelanti vaikkapa olisi varmasti hieno kokemus.
Jonnekin missä ei ole liian kuuma, ehkäpä lähtisin Skotlantiin.
Tiesittekö että skottien kansalliseläin on yksisarvinen?
Pariisiin olen jo pitkään halunnut. Toisaalta Lontoo tai Moskovakin vois olla mielenkiintoisia.
Ehkä Barcelonaan, olen suunnitellut meneväni sinne joskus. Haluaisin yhdistää ranta- ja kaupunkiloman, enkä jaksaisi matkustaa kamalan kauas.
Uuteen Seelantiin voisin lähteä, on kaukana ja maksaa aika paljon.
Mars planeetalla olisi kiva käydä. Saataisiin vähän avaruustutkimusta vietyä eteenpäin siinä sivussa.
New York tai Reykjavik. En osaa valita :). Näihin on vielä aika kallista matkustaa, Euroopan lennot niin halpoja nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Irlantiin
Tuonne nt pääsee suht edullisesti, halvat lennot ja paikan päältä hommaa B&B paikkoja. Bussilla kannattaa kulkea, junaliput ovat kalliita.
Norja tai Lofootit