Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olafiaklinikken

Vierailija
20.06.2017 |

Edellinen kai poistui?

Kommentit (654)

Vierailija
41/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tylsä klippi. Mä olin oottanut tätä koko päivän, mutta William.. damn..

Vierailija
42/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä Hei Briskeby -videossa muuten Adam sanoi, että olivat kuulleet "huhuja", että Even oli yrittänyt tehdä itsemurhan. Oliko siis todellakin niin, että Yousef oli ainut, joka siitä tiesi? Selittää tietty sitä, miksi Yousefiin oli vaikuttanut Evenin tapaus ja etääntyminen eniten. Mutta eikö hän sitten olisi kertonut siitä suoraan muille pojille? Sanalle kuitenkin puhui asiasta siihen tyyliin, että tiesi varmaksi asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somessa on veikkailtu, että se "Isabel", jota Elias tapailee Bakkasta onkin Sonja. Evenin "Leftovers". Kyllähän hänetkin varmaan tuodaan takaisin, jos muutkin hahmot?

On se muuten Sonja! Katsoin tuon Hei Briskeby-videon ja siinä Adam katsoo heti Eveniin ja sanoo, että sä tiedät tämän henkilön, kun Elias kysyy, keneltä sai yksityisviestin intassa! Ja sit kuittailua leftoverista... Sonja tulee kans loppubileisiin.

Vierailija
44/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatketaan täällä. Ihan älyttömäksi mennyt riitely :(

Williamin isä siis kinusi häntä lontooseen, noora ei halunnut?

Eihän William edes kysynyt Nooralta, tietää ettei Noora halua lähteä toista kertaa ja kuunteli kun Noora puhui Sanasta kauniisti ja tajusi että tämä tarvitsee ystäviään eli päätti että ei edes ota koko lontoota puheeksi. Valehteli isälleen siis että Noora ei halunnut. 

Vierailija
45/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää kun ei tiedä mihin ketjuun keskustelis mutta ihana Noorhelm-klippi. Rauhallinen ja rakastava tunnelma, William valitsi Nooran ja Sanakin oli hienosti mukana vaikkei kuvissa. 

William saa kyllä kiittää tuosta parisuhteesta Sanaa. Sanahan on nyt kaksi kertaa järjestänyt heidät yhteen!

Tottakai saa. Puhuin tuosta tämän päivän klipistä, siinä Wilhelm ihan itse valitsi Nooran sen sijaan että olisi lähtenyt lontooseen kuten isä haluaa. 

Vierailija
46/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yousefin kirjoittaminen ulos viikoksi ja sit tuominen takaisin huomenna sopisi kyllä koko tämän kauden kuvioon. Ainahan sitä on jouduttu odottamaan pimennossa melkein sen viikon verran.

Vielä viime torstaina oli sama juttu. Eivätkö he vieläkään tapaa? Vieläkin Sana peruu? Mitä tämä nyt taas on? Ja sitten tulikin ihana Maghrib-klippi. Onko tosiaan sama juttu taas? Laitetaan pettymään ja sit huomenna saa yllättyä positiivisesti?

Vierailija
47/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstaripäivitys

Vierailija
48/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Williamin isä laittoi rahahanat kiinni, kun William ei suostunut jättämään Nooraa.

Vierailija
49/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh olipa yllättävä tekstaripäivitys. Auttaa kyl ymmärtämään vähä paremmin, missä ympäristössä se William on eläny. Olin jo ehtiny aatella, et se isä ois ihan empaattinen, ku William käänty sen puoleen sillon kakkoskaudella ja päätti lähteä Lontooseen.

Vierailija
50/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh olipa yllättävä tekstaripäivitys. Auttaa kyl ymmärtämään vähä paremmin, missä ympäristössä se William on eläny. Olin jo ehtiny aatella, et se isä ois ihan empaattinen, ku William käänty sen puoleen sillon kakkoskaudella ja päätti lähteä Lontooseen.

Joo ja sen Nooran kertomuksen perusteella tuli olo, että William viihtyy isänsä seurassa. Jopa siinä määrin, että laiminlöi suhdetta Nooraan. Mutta kai se sitten on ollut sitä, että pelkäsi, että jollei omistaudu täysin ja tee niin kuin isä sanoo, niin tulee just jokin tuollainen uhkavaatimus.

Vierailija
51/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä keskustelussa täällä nyt keskustellaan? Tänään tehtiin tällainen:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2905613/skam-official?page=5

Vierailija
52/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myykö William kohta sen statusautonsa? :D Se oliskin jotenkin söpöä, jos tulevat seuraavan kerran Nooran kanssa jollakin köyhäilymallilla bileisiin. Rikkauksista ryysyihin, mutta rakkaus sen kuin kukoistaa! Yhtä näyttävä sisääntulo. Eri tyylillä vain.

Vierailija
53/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi taas jotkut ovat siirtyneet tänne keskustelemaan? Todella sekavaa.

Vierailija
54/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä keskustelussa täällä nyt keskustellaan? Tänään tehtiin tällainen:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2905613/skam-official?page=5

Ainakin keskustellaan hyvässä hengessä :) Päätin ottaa osaa toistaseks mieluummin tänne. Itellä sarjan tämäkin kausi on herättänyt enemmän innostustunutta odotusta ja jännitystä kuin ärtymystä. En osaa samastua pettymyksiin, joita toiset on näemmä kokenu. Toki kritiikkiä saa silti esittää.

Vierailija
55/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi taas jotkut ovat siirtyneet tänne keskustelemaan? Todella sekavaa.

Siellä toisessa ketjussa alettiin heti kiukuttelemaan. Toisaalta tämä on myös helpompi ketju tulla kirjoittamaan, koska oli jo aloitettu pari päivää aikaisemmin ja vielä sama nimikin kuin sillä vanhalla ketjulla.

Vierailija
56/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä vaikuttaa siltä, että fanien kritiikkiä on nyt kuunneltu. Ihmiset eivät tykänneet siitä, miten William kohteli Nooraa ja silti Noora valitsi hänet. Nyt William tekee korjausliikkeitä.

Vierailija
57/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tullut jo 35 minuutin edestä materiaalia jaksoon. Olisko huomenna klipitön päivä ja sitten vika klippi tulee vasta lauantaina? Jos olisi saman pituinen kuin viime viikon jakso (48 min), niin lauantain klipille jäisi vielä reilut 10 minuuttia.

Vai tehdäänkö vieläkin reilumman pituinen päätös kaudelle ja samalla koko sarjalle? Eli tuleeko vielä huomenna jonkun hahmon pov ja sitten lauantaina vielä juhlapätkä?

Vierailija
58/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on tullut jo 35 minuutin edestä materiaalia jaksoon. Olisko huomenna klipitön päivä ja sitten vika klippi tulee vasta lauantaina? Jos olisi saman pituinen kuin viime viikon jakso (48 min), niin lauantain klipille jäisi vielä reilut 10 minuuttia.

Vai tehdäänkö vieläkin reilumman pituinen päätös kaudelle ja samalla koko sarjalle? Eli tuleeko vielä huomenna jonkun hahmon pov ja sitten lauantaina vielä juhlapätkä?

Oon aika varma että saadaan klippi huomennakin eli tulossa todella pitkä jakso ja hyvä niin. 

Vierailija
59/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin niin aatellu, että se lauantain juhlaklippi ois kans ekstrapitunen ja omaan jaksoon verrattavissa.. Ehdin uskoa siihen, et tätä ois yllättäen tullukki se 11 jaksoa.. En oo muistanu arvioida uusiks tätä asiaan. Voi vitsi en todellakaa oo valmis luopuu täst sarjasta ilman ekstrapitkää klippiä... Oon vähä hajalla.

Vierailija
60/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään mutta minusta Williamin rakastuminen, muuttuminen ja paluu ovat epäuskottavia. Kaunis pari he ovat mutta Williamin hahmo on niin täynnä itseään että nämä hellänherkät kohtaukset eivät tunnu uskottavilta. Itse olin ok sen kanssa että W olisi jäänyt Lontooseen.