Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olafiaklinikken

Vierailija
20.06.2017 |

Edellinen kai poistui?

Kommentit (654)

Vierailija
21/654 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sit tehdä uus keskustelu, jos tää ei taaskaan toimi? Esimerkiks balloon-poikien youtube-kanavan nimellä? Aikasemmin tällänen menettely on auttanu.

Vierailija
22/654 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin, että tää kyl petais vielä yhtä tuotantokautta. Toi Vilden juttu on nii iso, ei voida selvittää viikossa.

Joonas ja Eva on kyl tehnyt jotain--> paita Evan. Ehkä muistelleet menneitä tai vahingossa nukahtaneet toistensa luo. Se vene meni jo, mä oon Chrisin matkassa.

Sit. Kai sitä nyt saadaan keskustella teevee-sarjasta. Hahmot on fiktiivisiä, ja Huomioikaa miten hyvin ne on näytelty, koska herättää näin paljon tunteita kaikissa.

Ei se sinänsä näyttelijäntaidoista kerro, vaan ihan siitä miten hahmot on kirjoitettu. Heidän luonteensa ja tekemisensä kun tulee kirjoittajilta, ei näyttelijöiltä itseltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/654 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti Chris kun lainaa Vildelle rahaa. Epäilen pystyykö maksamaan takaisin kyllä. Oisko se mahdollista että Vildenkin asiat ehdittäisiim vielä saamaan kuntoon?

Vierailija
24/654 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, missä ootte? 

Vierailija
25/654 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketjua taas vaihdettu?

Vierailija
26/654 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden ketjun nimi on Hei Briskeby

Vierailija
27/654 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin, että tää kyl petais vielä yhtä tuotantokautta. Toi Vilden juttu on nii iso, ei voida selvittää viikossa.

Joonas ja Eva on kyl tehnyt jotain--> paita Evan. Ehkä muistelleet menneitä tai vahingossa nukahtaneet toistensa luo. Se vene meni jo, mä oon Chrisin matkassa.

Sit. Kai sitä nyt saadaan keskustella teevee-sarjasta. Hahmot on fiktiivisiä, ja Huomioikaa miten hyvin ne on näytelty, koska herättää näin paljon tunteita kaikissa.

Ei se sinänsä näyttelijäntaidoista kerro, vaan ihan siitä miten hahmot on kirjoitettu. Heidän luonteensa ja tekemisensä kun tulee kirjoittajilta, ei näyttelijöiltä itseltään.

Hmmm.. mielenkiintoinen näkökulma. Olen aina jotenkin ajatellut, että vaikka kirjoittajat kuinka kirjoittaisivat toisille luonteen niin näyttelijät sit herättää nää henkiin. Esim. Just tässä ku nää herättää niin voimakkaita tunteita ja on samaistuttavia. Toki mä en tosta näyttelemisestä mitään tiedä, joten voin olla väärässä.

Ihana viikko ollut. Vilden kyl surettaa jos häneen ei päästä paremmin tutustuu.

Voin myös kattoa puolalastonta Chrisiä:D

Veikkaan loppukohtaukseksi jotain sellaista, että siin on vaan tytöt tai sit kaikki. Sana kattoo kavereidensa pelleilyä ja pitää päässään monologia miten onnellinen on.

Vierailija
28/654 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei briskeby poistui. Teen uuden ikonisen evak-kohtauksen nimellä.

Vierailija
29/654 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei briskeby poistui. Teen uuden ikonisen evak-kohtauksen nimellä.

Eikä poistunut.

Vierailija
30/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi raskasta, kun pari tyyppiä pilaa tosi monen muun asialliset keskustelut. Sit lopputuloksena ketjuja suljetaan ja poistellaan. Musta ois ollu kiva keskustella tosta Williamin klipistä. Ite tykkäsin siitä, miten tää sivujuoni kuljetettii mun mielestä aika lyhyessä ajassaki niin, ettei jääny kysymyksiä auki. Tää oli symppis lopetus, josta jäi ainaki mulle hyvä mieli.

Vierailija
31/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itteäni miellyttäis, jos tässä ois ollu aikaa päättää toi Evan ja Jonaksen juttu niin, että Eva ja Jonas käy taas ekaa kautta muistuttavan keskistelun, jossa se on ny Jonas, joka joutuu toteaan, et tarvii ehkä aikalisän itselleen. Hän toimii ilman, että ajattelee, mitä oikeesti ajattelee. Eva taas vois mennä eteenpäin, koska on jo käyny läpi omat pohdintansa.

Vierailija
32/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää kun ei tiedä mihin ketjuun keskustelis mutta ihana Noorhelm-klippi. Rauhallinen ja rakastava tunnelma, William valitsi Nooran ja Sanakin oli hienosti mukana vaikkei kuvissa. 

Vierailija
33/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaan täällä. Ihan älyttömäksi mennyt riitely :(

Williamin isä siis kinusi häntä lontooseen, noora ei halunnut?

Vierailija
34/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää kun ei tiedä mihin ketjuun keskustelis mutta ihana Noorhelm-klippi. Rauhallinen ja rakastava tunnelma, William valitsi Nooran ja Sanakin oli hienosti mukana vaikkei kuvissa. 

William saa kyllä kiittää tuosta parisuhteesta Sanaa. Sanahan on nyt kaksi kertaa järjestänyt heidät yhteen!

Vierailija
35/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua itteäni miellyttäis, jos tässä ois ollu aikaa päättää toi Evan ja Jonaksen juttu niin, että Eva ja Jonas käy taas ekaa kautta muistuttavan keskistelun, jossa se on ny Jonas, joka joutuu toteaan, et tarvii ehkä aikalisän itselleen. Hän toimii ilman, että ajattelee, mitä oikeesti ajattelee. Eva taas vois mennä eteenpäin, koska on jo käyny läpi omat pohdintansa.

Tai annettu vain olla. Oli mukava nähdä pari, joka erosi fiksusti. Se loppukeskustelu oli kaikin puolin tosi kypsä ja voimakas loppukohtaus tunnelmaltaan. Ja pystyivät vielä säilymään ystävinä! Se olisi ollut tosi hieno lopetus jo itsestään näiden kahden parisuhteelle. Kyllä Jonaskin sen varmasti ymmärsi, että ei nyt mennyt ihan nappiin heidän hommansa.

Vierailija
36/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi itkettää se Isakin viesti. Taisi vasta eilen tajuta, mitä Sana tarkoitti sillä, että hän on aina muiden ennakkoluulojen kohteena. Sana ei yksinkertaisesti pysty välttelemään muiden vihamielisyyttä ja rasistisia, paheksuvia katseita, vaan törmää niihin heti, kun astuu ovesta ulos. Isak koki ennakkoluulot vasta, kun teki jotakin: eli julkisella paikalla suuteli poikaystäväänsä. Mutta pelkän ulkonäön perusteella hän ei ole kenenkään ennakkoluuloisten hyökkäyksien kohde. Olikohan muuten ensimmäinen kerta, kun joku reagoi Isakiin noin? Isakhan sai olla aika onnellisessa kuplassa, kun kaveripiiri ja perhe olivat niin suvaitsevaisia.

Mietityttää vain, pystyykö Noora tuosta kirjoittamaan? Hän kuitenkin itse on aika ennakkoluuloinen ja ajattelematon niiden kommenttiensa perusteella. Tiedän, että Nooralla on kirjoittamistaustaa, mutta silti tuntuu hölmöltä, että hän sanoittaisi nyt noita Sanan koettelemuksia, koska selvästi ei oikein hiffaa Sanan kokemusmaailmaa.

Mutta ehkä nuo tekevät keskenään yhteistyötä ja Isak esim. selittää enemmän siitä, mitä Sanan kanssa on keskustellut. Saa nähdä, millainen puhe tulee.

Vierailija
37/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun se kuunteli, miten Noora puhu, ja totes kysymättä, että se tarvii kavereitaan. Ei laittanut Nooraa valitsemaan. Tykkäsin tosta klipistä kyllä :)

Vierailija
38/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun se kuunteli, miten Noora puhu, ja totes kysymättä, että se tarvii kavereitaan. Ei laittanut Nooraa valitsemaan. Tykkäsin tosta klipistä kyllä :)

Jeps, se oli selvä muutos Wilhelmiinan asenteessa. Tällä kertaa Nooran ei tarvinnut olla se, joka joustaa, vaan Wilhelm teki päätöksen itsekseen Nooran parhaaksi.

Vierailija
39/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tullut Vilden ja tyttö-Chrisin klipit sekä kaikkien muiden päähahmojen rakkauksien pov, paitsi Sanan:

1. Eva: Jonas ja P-Chris

2. Isak: Even

3. Noora: William

3. Sana: Yousef

Onko ihan kaukaa haettu, jos huominen pov on tosiaankin säästetty Yousefille?

Tuntuisi nyt melkein hölmöltä, jos se annetaan jollekin pienemmälle sivuhahmolle. Vilde ja Chris olivat osa alkuperäistä tyttöporukkaa, joten totta kai he saivat klipit. Mutta muutenhan noita klippien saamista näköjään määrittelee suhde päähahmoon.

Vierailija
40/654 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa on veikkailtu, että se "Isabel", jota Elias tapailee Bakkasta onkin Sonja. Evenin "Leftovers". Kyllähän hänetkin varmaan tuodaan takaisin, jos muutkin hahmot?