Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä ja edullinen kynsilakanpoistoaine

Vierailija
20.06.2017 |

Pitäisi opiskelijana säästää mutta kynsilakanpoistoaine alkaa olla lopussa. Mitä kynsilakanpoistoainetta suosittelet? Aikaisemmin olen ostanut hellävaraisia ja ei kaikista halvimpia. Xtran kaikista edullisin on aikamoista myrkkyä olen käyttänyt joskus töissä liuotinaineena eli sen voi jättää pois laskuista. Millaisia ovat Pirkan, Rainbown tai Lidlin kynsilakanpoistoaineet?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän nykyisin vaan sitä lidlin. On todella kätevä pumppupullo ja riittoisa.

Vierailija
2/11 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt mirame-kynsilakanpoistoaineesta, maksaa jotain 1,50e-2e kieppeillä.

Lidlin kynsilakanpoistoaineessa on tosi hyvä se pullo mutta ei ole mielestäni yhtä hyvin poistavaa kuin tuo mirame. Mirame ei myöskään kuivata kynsinauhoja, kuten jotkut halpikset, siinä on jotain öljymäistä mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä taisi olla kaksi vaihtoehtoa? Yleensä hoitavammat/hellävaraiset eivät poista yhtä hyvin mutta eivät myöskään kuivata yhtä paljon. Käytän nude-sävyjä joten ei tarvitse olla erityisen tehokasta poistoainetta.

Vierailija
4/11 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tykännyt mirame-kynsilakanpoistoaineesta, maksaa jotain 1,50e-2e kieppeillä.

Lidlin kynsilakanpoistoaineessa on tosi hyvä se pullo mutta ei ole mielestäni yhtä hyvin poistavaa kuin tuo mirame. Mirame ei myöskään kuivata kynsinauhoja, kuten jotkut halpikset, siinä on jotain öljymäistä mukana.

Käytin itse ennen Miramea, mutta kokeilin sitten Pirkkaa ja totesin sen itselleni paremmaksi. Ei kuivata kynsiä niin paljon, ja hajukin miedompi. Poistavuuteen en osaa ottaa kantaa, koska en itse käytä värillisiä lakkoja (vaan pelkästään hoitavaa kovettavaa aluslakkaa joka antaa kynnelle vähän kiiltoa).

Vierailija
5/11 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin lähtee värilliset lakat sillä lidlin lakanpoistolla hyvin. Käytän sitä sinistä pulloa.

Vierailija
6/11 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytät tummia lakkoja niin Mirame, jos vaaleita niin Lidl tai Pirkka.

Vierailija
7/11 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytin itse ennen Miramea, mutta kokeilin sitten Pirkkaa ja totesin sen itselleni paremmaksi. Ei kuivata kynsiä niin paljon, ja hajukin miedompi. Poistavuuteen en osaa ottaa kantaa, koska en itse käytä värillisiä lakkoja (vaan pelkästään hoitavaa kovettavaa aluslakkaa joka antaa kynnelle vähän kiiltoa).

Mitä lakkaa käytät?

Vierailija
8/11 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin sininen pullo on halpa ja tehokas.

Vierailija
9/11 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka. Kaikki lähtee. 

Vierailija
10/11 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin H&M:sta eurolla sellaisen mustan pullon ja se on tosi hyvää. Oli kyllä tarjouksessa, oikeasta hinnasta en ole varma, mutta tuskin kovin kallis.

Vierailija
11/11 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow:n ollut käytössä, todella riittoisa, ei ole yhtään katkuinen, haju mieto, sisältää kasvisöljyä eli ei kuivata yhtä pahasti kuin ne asetonikatkuisimmat litkut. Hyvin poistaa värillisetkin lakat.

https://www.foodie.fi/entry/rainbow-kynsilakanpoistoaine-100-ml/6415711… 1,29e

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi