Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokakorikyttääjän unelma

Vierailija
20.06.2017 |

Tiedän mitä av-mamma tuijottaa juhannuksena.

http://m.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201706202200213834_tw.shtml

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MissÄÄ? Mun ostoksia ei saa kuvata!!

Vierailija
2/6 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kulttuuriteko?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaus paljon, että hihnalla liikkuu paljon lihaa,makkaraa, salaattiaineet, mansikoita, kalaa, kaljaa.

Vierailija
4/6 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hitto jaksaa katsoa tuollaista?

Vierailija
5/6 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hitto jaksaa katsoa tuollaista?

Varmaan ne sama, jotka taivastelevat täällä ihmisten ostoksia.

Vierailija
6/6 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava idea! Tässä on sitä samaa suomalaiset mukaansatempaavaa menoa, joka viehättää myös linnan juhlissa itsenäisyyspäivänä. Mikä muu kansa tuijottaisi tunnista toiseen kättelyä - "only in FInland!" :D

Nyt kansa pääsee toljottomaan ja arvostelemaan naapuriensa syömisiä.

Prismassa käy varmaan monenlaista väkeä, joten tässäkin voi tehdä mielenkiintoisia luokka-analyysejä. Ja hyvät hyssykät, palstan vegaanivihaajat töllöttövät varmaan silmä kovana vegaanien ostoksia päästäkseen haukkumaan heitä. Läskivihaajat tiiraavat kalorilaskurin kanssa kuinka joku yh-äiti ostaa kokonaiset kolme pussia BBQ-sipsejä... Mammat puistelevat päätään, että "kuinka joku syöttää lapsilleen tollaista moskaa!"

Pahimmat käyvät ostamassa omat juhannuksen herkkunsa muualta, mutta kipaisevat sitten Kannelmäen Prismalle ostamaan vain superterveellistä ruokaa minimaalisen määrän ja vain pari sidukkaa, ottavat ruudusta kuvan ja jakavat tekopyhästi kavereilleen että "Tässä mä ja mun juhannussafkat! :) Näittekste kuin se mun edellä mennyt tyyppi osti vaikka mitä mättöä ja kaljaa niin ettei kassiin ollut mahtua?"

Aijai, tästä ohjelmasta tulee hitti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi