1,60€ rahaa, mitä söisi?
Toisella tilillä 1,04 euroa ja toisella 60 senttiä. Mitä söis tänään?
Kommentit (62)
Pussi kuivattuja herneitä. Saat ison satsin hernesoppaa. Sipulia sulla olikin kotona.
Jos vatsan täyttävää villivihannesta hakee, niin voikukan juuret olis yks vaihtoehto ja toinen olisi maitohorsma.
Vierailija kirjoitti:
Ootko nainen? Osta bussilippu ja tuu mun luo syömään. (seksi ei pakollista)
Ps. On se
:D:D:D:D:D Munkin luokse voi tulla vaikka viikoksi asumaan, luontoVISA käy
Kävele sossuun ja sano, että haluat holhouksen alaiseksi, koska älykkyytesi ei riitä itsestäsi huolehtimiseen.
Mulla on 16,2 tonnii tilillä :D mitähän sitä tänään söis :D Varmaan jlihaa ja makaroonia niinkuin yleensä
Kikherneitä purkki ja lisäksi yksi avokado
.
Suuntaisin ap:nä halpiskauppaan ja hakisin jauhoja, yhden porkkanan ja hiivaa, sillä saa hyviä porkkanasämpylöitä joita voi myös käyttää kotitekoisiin burgereihin. Pyttipannu on myös tosi halpaa ja siihen voi laittaa kaikkia jämiä. Pullojen etsintä kannattaa ajoittaa hyvin, tietyillä paikkakunnilla etsijöitä on useitakin. Seuraan itse englantilaista ruokabloggaaja Jack Monroeta jolla on paljon ideoita kuinka tyhjästä voi nyhjäistä.
Jotain halpoja nakkeja ja makaroonia sekasin. Tai nakkikastikkeen voi tehdä kun kerta jauhoja löytyy.
Tokmanni oli tarjous 1€ 6pss makaronia..
Elikkäs
Makaroni 17snt
Uunilenkki 75snt
Omenamehu 60snt (tästä tulee huutia muttah)
Ostin K-kaupasta Veriohukaisia. Oli kyllä 1.74. Nyt yksi pullo pitäisi löytyä, 20 snt.
Ehkä papuja ja sekaan pakastevihanneksia.
Pirkka ruisleipää 1€/12kpl ja se kotimaista uunilenkki 0,6€, paista vielä kananmunaa päälle. Tulee ihan vesi kielelle
Maha täynnä: makkaraa, makarylliä, juustua, kanammunaa! Omppumehua jäillä.
Ap
En tiedä, täytyy katsoa mitä pakkasessa on. On siellä ainakin pihvejä ja äyriäisiä. Kumpaa ehdotat?
Sinkkumies
Mulla on toisella tilillä 6000e, laitan sinne joka kuussa satasen. Sieltä sitten ostelen yllättävää, kuten jääkaappeja, pesukoneita ja mattoja yms.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko nainen? Osta bussilippu ja tuu mun luo syömään. (seksi ei pakollista)
Ps. On se
:D:D:D:D:D Munkin luokse voi tulla vaikka viikoksi asumaan, luontoVISA käy
Viivavisa. Istuu pankin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Kikherneitä purkki ja lisäksi yksi avokado
.
Mieluummin kikherneitä pussi. Siitä keittelee monta purkillista.
En oo ap, mutta vaikka ei ällöttäisikään toi pakollinen seksi, niin eihän pk-seudulla edes saa bussilippua 1,6 eurolla :DD