Tarjosin amerikansukulaisille Domino-keksejä, he nauroivat niille..
..huono ja mauton kopio, sanottiin. Fazer kopioi 1950-luvulla Domino-keksit jenkkien Oreosta, joka kuulemma on jo yli 100 vuotias keksi.
Onneksi en tarjonnut Halva-popcornia :)
Kommentit (34)
Domino potkii Oreota pitkin lattiaa toinen käsi selän taakse sidottuna. Heti lähdössä kaakaon/suklaan maku huomattavasti syvempi ja mielenkiintoisempi.
Amerikkalaiset on muutenkin omituisia. Hehkuttavat kilpaa sitä miten tulella mustaksi käristetty vaahtokarkki on taivaallista herkkua 🙄
Jokaisen Fazerin Dominan väliin on homo pieraissut.
Vierailija kirjoitti:
Intialaiset muurahaiset maistuisi teille.
👏👌👍
Oreot on ihan p*skaa suoraansanottuna. Samoin kuin monet muut amerikkalaiset herkut. Kuten vaikka se Herseys oksennus-suklaa :D
Olen kyllä suklaan maku asiantuntija ja oreossa sekä hersheyn suklaassa on enemmän ulottuvuutta suklaan makuun kuin fazerissa tai dominossa.
Sanokaa cacao kuin haluatte hyvää!
Olet kyllä sukua jotenkin aivovammaisille ihmisille. Itse asun Usassa, ja kaikki täällä ovat äärimmäisen kohteliaita. Kehuvat aina tarjoiluja, ja kaikkea suomalaista. Ihan aina, vaikka kaikki eivät varmasti oikeasti kaikesta tykkää. Mutta ovat kuitenkin kohteliaita, kuten amerikkalaiseen kulttuuriin kuuluu.
Dominot olivat hyviä siihen asti, kunnes täytteeseen alettiin sekoittaa palmuöljyä - vaihdoin Oreoon...!
Minä olin/asuin usassa myös eikä siellä ollut mitään muuta toisin että siellä päättäjinä on evoluution uskovia gorilloista polveutuneita ihmisiä ja se heijastuu yhteiskuntaan kuten euroopassa šîmpanssi päättäjien systeemi.
PonkgvinTetra kirjoitti:
Minä olin/asuin usassa myös eikä siellä ollut mitään muuta toisin että siellä päättäjinä on evoluution uskovia gorilloista polveutuneita ihmisiä ja se heijastuu yhteiskuntaan kuten euroopassa šîmpanssi päättäjien systeemi.
Ja amerikassa on kiistattomasti parempaa suklaata.
Suomessa suklaa on pinkgviiniä. Liian kylmää, ei tarpeeksi suklaata.
En tosin ole ikinä maistanut suomalaista suklaata niin ei tälläisestä voi muuta sanoa että suomalainen suklaa on epätasapainoisempaa kuin amerikkalainen suklaa. Jäljittele siitä sitten alkuperää ja aitoutta.
Olen nyt maku tuomarina ja maistelen.
Kyllä amerikkalaisesta suklaasta maistui heti että se on puhtaanpaa vettä. Nyt toisekseen maistan toisen ja laadin sen tähän. Toisekseen maistoin amerikkalaista suklaata ja se maistui ilkeämmältä tasa-painoiseen suklan maun suhteen koska se on vain niin pyhää mutta kyllä ihmisetkin tekevät siitä pyhää. Se on vain siitä kiinni että mitä on/off syncronisaatioita suomalaisessa suklaassa on joka on afrikasta kotoisin.
Mä kanssa odotin kieli pitkänä niitä kauan hehkutettuja Oreoita ja kyllä olin pettynyt sitten kun niitä maistoin. Ihan shaibaa. Dominokaan mikään mun lempikeksi ole mutta kyllä se Oreon hakkaa mennen tullen.