Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt apuja, suu rutikuiva ja kurkku karhea

Vierailija
20.06.2017 |

Varmaankin johtuu lääkkestä, jota olen nyt viikon ottanut, joka kuivattaa limakalvoja. Onneksi tänään oli viimeisen tabletin vuoro. Ihan kauhean kuiva suu, olen litkinyt tänään kolme pulloa vettä. Onko jotain imeskeltäviä juttuja tms. mitä tähän ensi hätään voisi ottaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa on imeskeltäviä tabletteja, perustuu siis lisääntyneeseen syljen eritykseen. Ehkä sun kannattaisi  ostaa purkkapaketti, ajaa saman asian, jos sulla väliaikaisesti vaan lääkekuurista johtuen kuiva suu. Tai jotain pastilleja aski, apteekin ovat paljon kalliimpia.

Vierailija
2/5 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista saa suuta kosteuttavia suihkeita, geelejä, tabletteja. Olen antanut jopa lapselle, joka nukkui aikoinaan ihan suu auki "hapaat kuivina".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekissa on imeskeltäviä tabletteja, perustuu siis lisääntyneeseen syljen eritykseen. Ehkä sun kannattaisi  ostaa purkkapaketti, ajaa saman asian, jos sulla väliaikaisesti vaan lääkekuurista johtuen kuiva suu. Tai jotain pastilleja aski, apteekin ovat paljon kalliimpia.

Jatkan vielä.. kurkun karheuden saat pois ottamalla teelusikallisen ruoka- oliivi- tms. öljyä vaikka ennen nukkumaanmenoa, älä juo sen jälkeen mitään, öljy jää "voitelemaan" limakalvoja.

Vierailija
4/5 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä lääkkeitä-ab-kuurinko söit`? Jos kurkku kipeä jo monta päivää ja niellessä käy kipeästi, sinulla on streptokokki a eli käy lähete nieluviljelyyn, siihen tarvitaan ab-kuuri ja tartutat muita ennen kuin ab-kuurin suoja on voimassa.

Vierailija
5/5 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu voi kuivua esim. opiaateista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi