Missä ohjelmassa/elokuvassa on mielestäsi ollut mieleenpainuvin/surullisin/kaunein roolihenkilön kuolema ja kuka kuoli?
Mä en voi vieläkään olla itkemättä kun mietin eilisen päivän Holby Cityn Sairaalan jaksoa, missä Arthur kuoli syöpään. Sarjaa seuranneena Arthurista tuli niin lämmin ja välitön olo, että ihankuin ystävän olis menettänyt kun hän kuoli. 😢
Se hänen kuolemansa siinä jakson lopussa oli jotain niin kaunista ja niin pohjattoman surullista. Kun kaikki ystävät oli siinä ympärillä lähdön kohdatessa. 😭
Kommentit (267)
Kuolleiden runoilijoiden seurassa Neil Perryn itsemurha, mutta erityisen koskettavan siitä teki opiskelukaveri Todd Andersonin reaktio siihen.
Myös jonkun ensimmäisellä sivulla mainitsema Pikku naisia -elokuvan Bethin kuolema.
Tulin mainitsemaan saman kuin 104, tuo itsemurha on aivan käsittämättömän riipaisevaa katsottavaa!
Toinen mieleen jäänyt on Terryn kuolema True Bloodissa. Terryn elämä sarjan aikana oli ajoittain niin kauheaa, että hänelle olisi voinut suoda onnellisen lopun. Ja kyllähän hän onnensa lopulta sai - sen viimeisen päivänsä ajaksi :'(
Vierailija kirjoitti:
Titanicissa Jackin kuolema joo, mutta muistatteko sen kohdan kun äiti ottaa kaksi pientä lasta vuoteessa kainaloon kun tietää että mitään pelastuskeinoa ei enää ole?. Niin murskaavan surullista.
Samassa kohtauksessa on myös se, kun vanha pariskunta makaa sängyllä sylikkäin ja vesi valtaa hytin. Vollotan tuossa kohdassa enemmän kuin Jackin kuolemassa.
Heppa-elokuva "Black Beauty" ja siinä kohtaus, missä Black Beauty seisoo sateessa katsomassa kun sen ystävän Gingerin ruumista kuljetetaan kärryillä pois. Muutenkin itken sen elokuvan aikana lähes alusta loppuun, mutta tuo kohtauksen aikana erityisesti.
Nyt en muista elokuvan nimeä; ranskalainen leffa portinvartijanaisesta, joka luki salaa kirjoja. Tutustui ja ystävystyi taloon muuttaneen japanilaisen miehen kanssa. Leffan kertojahahmona oli erikoinen tyttö. Lopussa kun nainen juuri tulee kuorestaan ja tunnistaa rakkauden itsessään, jää auton alle. Elokuva loppui siihen, se oli kuin isku palleaan.
Kertokaa mulle elokuvan nimi.
Kiitti vitusti ap. Et voinut odottaa, että me muut katottais se jakso Areenasta.
Sopranosissa Adrianan murha oli aika järkyttävä.
Forrest Gumpissa Jennyn kuolema.
Greyn anatomiassa Markin, Lexien, Dennyn ja Derekin kuolemat erityisesti. Kaikkien muittenkin hahmojen, mutta noiden kuolemien ajatteleminenkin ottaa sydämestä
Vierailija kirjoitti:
Nyt en muista elokuvan nimeä; ranskalainen leffa portinvartijanaisesta, joka luki salaa kirjoja. Tutustui ja ystävystyi taloon muuttaneen japanilaisen miehen kanssa. Leffan kertojahahmona oli erikoinen tyttö. Lopussa kun nainen juuri tulee kuorestaan ja tunnistaa rakkauden itsessään, jää auton alle. Elokuva loppui siihen, se oli kuin isku palleaan.
Kertokaa mulle elokuvan nimi.
Siilin eleganssi? Perustuu Muriel Barberyn samannimiseen kirjaan.
L-koodi ja jakso missä Dana kuolee rintasyöpään. Hänen ystävänsä/rakastettunsa Alice poistuu hetkeksi hänen luotaan sairaalahuoneesta ja ostaa lahjatavarakaupasta auringonkukkapehmolelun, joka soittaa sitä laulua "you're my sunshine, my only sunshine". Kun Alice tulee takaisin, lääkärit ovat juuri lopettaneet Danan elvyttämisen ja todenneet hänet kuolleeksi ja auringonkukka putoaa Alicelta lattialle ja alkaa soida ja se oli koko sarjan surullisin ja järkyttävin kohtaus. :(
The Mist-elokuvan loppu jäi vainoamaan todella pitkäksi aikaa. En ole vieläkään pystynyt katsomaan sitä uudelleen ensimmäisen kerran jälkeen. Se kylmäävän musertava tunne joka päähenkilöllä täytyy olla kun on tekonsa tehnyt...
Minä ja Morrison elokuvassa Samuli Edelmanin roolihahmon itsemurha liikuttaa minua joka kerta, samoin Humiseva harju missä Cathy kuolee Heathcliffin syliin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vitusti ap. Et voinut odottaa, että me muut katottais se jakso Areenasta.
Lapsellinen oot.
Aina joku nillittää.
Mee katsomaan Salkkareita.
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla ainut, jota Mufasan kuolema ei liikuttanut. Tiiän, alapeukkuja sataa.
Mä liikutun Mufasan kuolemasta, mutta Bambin äidin kohtalo ei ole koskaan itkettänyt, ehkä siksi että sitä ei varsinaisesti näytetä 😕
Yksi itkettävä Disney-kuolema tuli vielä mieleen:piirretty Tarzan leffassa kun metsästäjä ampuu isägorillan ja tämä sanoo viimeisinä hetkinään, että oikeasti on aina pitänyt Tarzania poikanaan 😭
Sons of anarchyn Opie. Kaikkein paras hahmo ja niin nöyryyttävällä tavalla... ei ei ei. Itku meinasi tulla.
Hachiko-koiran isännän kuolemasta seurannut koiran uskollinen odottaminen asemalla joka päivä elämänsä loppuun asti.
cold mountain ;( Law sanoi vielä ennen kuolemaansa, että "I came back..." piti kuitenkin sen lupauksensa, vaikka sitten kuolikin... että mäkin itkin!!!