Missä ohjelmassa/elokuvassa on mielestäsi ollut mieleenpainuvin/surullisin/kaunein roolihenkilön kuolema ja kuka kuoli?
Mä en voi vieläkään olla itkemättä kun mietin eilisen päivän Holby Cityn Sairaalan jaksoa, missä Arthur kuoli syöpään. Sarjaa seuranneena Arthurista tuli niin lämmin ja välitön olo, että ihankuin ystävän olis menettänyt kun hän kuoli. 😢
Se hänen kuolemansa siinä jakson lopussa oli jotain niin kaunista ja niin pohjattoman surullista. Kun kaikki ystävät oli siinä ympärillä lähdön kohdatessa. 😭
Kommentit (267)
Moulin Rougessa Satine. Vaikka sen alusta alkaen tietääkin, mutta silti
Game of Thronesin Hodor sekä Täydellisten naisten Mike, se tuli niin puskista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen mohikaani! Kun se brittisotilaan nuori tytär astuu mieluummin kallionkielekkeeltä alas kun ottaa apua vastaan sen rakastaman miehen tappaneelta mieheltä. Tjsp.
Kosketti kovasti teinitytön sielua vuonna yheksyt-jotain.
Ahh, Uncas ja Alice.. hienovaraisesti kerrottu rakkaustarina, jota ei ylimalkaisempi katsoja edes tajunnut katsovansa. Hyvä leffa :)
Sama! Myös teininä leffan nähnyt. :) Muistaakseni parilla olisi ollut enemmän kohtauksia, mutta ne leikattiin pois ja ihan hyvä niin.
Käsikirjoituksessa oli tuo Uncasin ja Alicen rakkaustarina paljon laajemmin esitetty, mutta sitä leikattiin että pääparin tarina tulisi paremmin esiin, ja lisäksi taisi olla niin, että Alicea esittänyt näyttelijä oli tuolloin aika nuori ja hänen vanhempansa olivat sitä mieltä, että hän on liian nuori näyttelemään rakkauskohtauksia Uncasin kanssa.
Hachikoa ei pysty katsomaan uudelleen, kun muistaa, kuinka se koira vaan odottaa ja odottaa Geren näyttelemää isäntäänsä juna-asemalla eikä tiedä, että isäntä on kuollut:(((
No ei oikeastaan elokuva vaan dokumentti mutta kerron silti. Be here now dokumentti näyttelijä Andy Whitfieldistä, joka taisteli syöpää vastaan. Surullisinta oli se kun Andy ja perhe oli niin positiivisia loppuun asti ja mies kävi sädehoidot ja sytostaatit läpi mutta syöpä vaan levisi ja lopulta kuoli siihen. En ole aikasemmin itkenyt mistään dokumentista/ leffasta, mutta tää oli oikeasti surullinen.
"Not Penny's boat"
Lost-sarjaa katsoneet tietävät tämän. Paljon muitakin hahmoja kuoli, mutta tuo jäi varmaan kaikille mieleen.
Troijassa Brad Pirtin kuolema itketti
One Day. Dexter ja Emma viettävät yhden yön yhdessä ja leffassa näytetään sitä yhtä päivää, mutta vuodet kuluvat = aloitetaan jostain 70-luvulta nykypäivään. Lopulta he päätyvät viimeinkin yhteen ja Emma kuolee yht'äkkiä bussin alle. Itkin lopussa :(
Guardians of the Galaxy vol.2 ja Yondun kuolema.
Itkin niin paljon, että jouduin odottamaan autossa itkun loppua, että näkisin ajaa kotiin kyynelteen takaa.
Onko kukaan muu nähnyt Vain kuu kuulee (Man in the Moon) -leffaa 90-luvun alusta? Siinä on Reese Witherspoon varhaisteininä. Traktorikohtaus särkee sydämesi.
Tämä on tullut tänä vuonna TV:stä, mutta itse näin sen tuolloin ysärillä lapsena ja muistan ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu nähnyt Vain kuu kuulee (Man in the Moon) -leffaa 90-luvun alusta? Siinä on Reese Witherspoon varhaisteininä. Traktorikohtaus särkee sydämesi.
Tämä on tullut tänä vuonna TV:stä, mutta itse näin sen tuolloin ysärillä lapsena ja muistan ikuisesti.
Lisään vielä toisen vähän saman tyylisen coming of age -filmin samalta ajalta eli Tyttöni mun. Macaulau Culkinin näyttelemä poika, joka on allerginen ampiaisille.
Pottereissa Sirius Musta, Severus Kalkaros, Remus Lupin, Nymphadora Tonks ja Fred Weasley
Supernaturalissa Sam & Dean(vaikka ne kuoleekin koko ajan niin silti), Ellen & Jo, John ja Charlie:'(
Walking Dead: Glenn, Sophia, Beth, Dale, T-Dog, Hershel, Denise, Abraham, Olivia ja Sasha
Game Of Thrones: Hodor, sisarusten sudet, Ned, Catelyn, Robb, Talisa ja Rickon Stark, Jojen Reed, Margaery ja Loras Tyrell, Tommen Baratheon
En muista enää hahmojen nimiä, mutta Game of thronesissa se ukko polttaa roviolla oman tyttärensä. Todella karmeaa katsottavaa ja jäi mieleeni kummittelemaan.
Kerro minulle jotain hyvää-leffan loppu oli yhtä itkua, älyttömän surullinen. En usko, et kukaan lähti leffateatterista kuivin silmin..paitsi ehkä se yksi ainut mies.
Mullan alla finaalijakso, jossa kaikkien hahmojen kuolemat näytetään.
The Passion of The Christ, tietysti päähenkilön kuolema. Eka kertaa sitä elokuvaa katsoessa itkin aivan älyttömästi, toisella kerralla myös, ja kolmannella... jne... jne...
Koska oikeasti uskon siihen tarinaan. Ehkei muuten olisi niin kyynelöittänyt, mutta kun tuntui että siinä se sydäntälähinnä oleva tuttu henkilö...
Tanssii Susien Kanssa kun ne ampuu Two Socks -suden :( se oli kamalaa
Vierailija kirjoitti:
Tämä se oli! Hassua kyllä, pari päivää sitten mietin leffaa, mutta en muistanut nimeä ja tein melkein aloituksen tänne kysyäkseni, missä leffassa oli tällainen traktorikohtaus. :D Olin varmaan 11-12-v kun näin sen ja kohtaus painui mieleeni.
Darth Vader, silloin kun hän oli vielä voimakas ja mystinen, elämää suurempi pahis eikä esiosissa vesitetty luihu ruikuttaja.