Missä ohjelmassa/elokuvassa on mielestäsi ollut mieleenpainuvin/surullisin/kaunein roolihenkilön kuolema ja kuka kuoli?
Mä en voi vieläkään olla itkemättä kun mietin eilisen päivän Holby Cityn Sairaalan jaksoa, missä Arthur kuoli syöpään. Sarjaa seuranneena Arthurista tuli niin lämmin ja välitön olo, että ihankuin ystävän olis menettänyt kun hän kuoli. 😢
Se hänen kuolemansa siinä jakson lopussa oli jotain niin kaunista ja niin pohjattoman surullista. Kun kaikki ystävät oli siinä ympärillä lähdön kohdatessa. 😭
Kommentit (267)
Päättymätön tarina ja hevosen hukkuminen suohon.
Vierailija kirjoitti:
Greyn anatomia ja derekin kuolema. NIIN väärin!
Miten se kuoli? En oo seurannut sarjaa enää vuosiin, mutta Izzien ja Georgen kuolemat jäi mieleen.
Elokuvassa Third Star Benedict Cumberbatchin esittämä James kuolee syöpään. En kerro miten, koska jos joku ei ole nähnyt elokuvaa, kannattaa se katsoa! Todella kaunis ja koskettava tarina, ja Benedict C. tekee hienon roolin kuolevana miehenä. Katsokaa! (ja nenäliinat esiin!)
Parhaat tv-kuolemat oli kyllä Buffyssa ja Angelissa. Buffyn Joyce, koko jakso oli ehkä paras kuvaus shokista ikinä. Buffy itse, ei pysty katsomaan nieleskelemättä. Tara oli tyrmäävä. Angelin Fred, sitä sattui katsellakin. Ja Wesley on jo mainittukin, riipaisi.
Sons of anarchyssä useampikin hahmo, Our girlin ykköskaudella Smurf, Moulin Rougen Satine..
~Game of Thrones: Hodorin ja Shireenin kuolema
~Täydelliset naiset: Mike, myös vikan jakson kohtaus missä Susan ajelee pois ;____;
~True Blood: Billin lopullinen kuolema
Soa kirjoitti:
Sons of Anarchy Tara
Mielestäni Gemman kuolema oli koskettavampi. Tunnelma oli jotenkin niin tiivis, kun tiesi, että kohta oma poikansa tappaa hänet.
Tähtiin kirjoitettu virhe, toinen päähenkilöistä
To serve them all my days. Nuori rakastunut pari ja nainen kuolee. Miehen suru on käsinkosketeltavaa.
Changeling. Äidin tuska ja suru.
Elokuvan nimeä en muista, mutta se oli jokin vuosiluku 19.. jotain. Siinä on nuori pari ja raskaana oleva nainen nousee soutuveneeseen, putoaa ja kuolee. Aivan kauhea kohta. Yleensäkin kaikki leffat, joissa lapsille tapahtuu jotain pahaa. tai äideille. Lapset pitäisi elää äitejä pitempään ja äitien pitäisi voida suojella lapsiaan. Ei vaan mene niin, ei edes elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Hachiko-koiran isännän kuolemasta seurannut koiran uskollinen odottaminen asemalla joka päivä elämänsä loppuun asti.
Olisin ehdottanut samaa.
Mun lapsuuden ehdoton lempileffa Armageddon ja se kun Bruce Willis aka Harry Stamper kuolee pelastaakseen maailman♥️♥️ Ei onneks yhtään cheesy.
Kun aikuisiällä raskaana ollessa katoin ko leffan n kymmenettä kertaa, aloin vielä viikon päästä itkemään spontaanisti kun se kohtaus ja koko leffan loppu siitä eteenpäin tuli mieleen💙
Joo ja tiiän että toi on yks dissatuimpia ja epärealistisimpia leffoja, ei haittaa! I don't want to miss a thing oli omassa vihkimisessä alttarilta poistumismusiikkina:)
The Seventh continent/Seitsemäs Manner
Surullisin ja järkyttävin elokuva jonka olen nähnyt. 🙁 Koko perhe kuoli....
Vierailija kirjoitti:
The Seventh continent/Seitsemäs Manner
Surullisin ja järkyttävin elokuva jonka olen nähnyt. 🙁 Koko perhe kuoli....
Frank (näyttelijä Nick Stahl) elokuvassa In the Bedroom - Satimessa (2001)... jäi kummittelemaan mieleen.
P.S. Rakastan sinua. Vaikka Butlerin esittämä hahmo kuolee jo alussa niin silti se vaan itkettää.
Ed Wood ja draculan näyttelijän kuolema. Bel lugosi taisi olla nimi...