Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä ohjelmassa/elokuvassa on mielestäsi ollut mieleenpainuvin/surullisin/kaunein roolihenkilön kuolema ja kuka kuoli?

Vierailija
20.06.2017 |

Mä en voi vieläkään olla itkemättä kun mietin eilisen päivän Holby Cityn Sairaalan jaksoa, missä Arthur kuoli syöpään. Sarjaa seuranneena Arthurista tuli niin lämmin ja välitön olo, että ihankuin ystävän olis menettänyt kun hän kuoli. 😢

Se hänen kuolemansa siinä jakson lopussa oli jotain niin kaunista ja niin pohjattoman surullista. Kun kaikki ystävät oli siinä ympärillä lähdön kohdatessa. 😭

Kommentit (267)

Vierailija
41/267 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelin Weasley

Vierailija
42/267 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rimakauhua ja rakkautta Rachelin kuolema.

Tämä. Mies tuli töistä ja mä vollotin, että Rachel kuoli. Mies luuli, että joku meidän tuttava on kuollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/267 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mufasa :'( Alan nykyään nyyhkimään jo lähes leffan alusta kun tiedän mitä on tulossa.

Vierailija
44/267 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Walking Deadista on jäänyt mieleen kohtaus, missä kadoksissa ollut pikkutyttö Sofia löytyy zombina ladosta ja se joudutaan ampumaan, ja kuinka äitinsä itkee lohduttomana tyttönsä zombiruumiin vierellä. :( Olin raskaana kun katsoin sen jakson, ja vollotin aivan hulluna.

Vierailija
45/267 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blade runner: "Tears in rain"-monologi (alkaa suunnilleen kohdassa 1.48):

Näin ekaa kertaa joskus 17-vuotiaana, ja vieläkin tulee tippa linssiin...

Tämä se on. Toivoin jonkun jo kirjoittaneen tämän ja täällähän tämä oli <3

Eikä silläkään ole väliä, että kuoleva ei ole "oikea" ihminen vaan robotti.

Anteeksi saivarteluni, mutta minä olin käsittänyt että kuoleva heppu ei ole robotti vaan keinotekoinen ihminen. Siis lihaa ja verta mutta geneettisesti modifioitu että olisi parempi orja/sotilas.

Ja sen henkisen ja fyysisen ylivertaisuuden takiahan niillä oli se neljän vuoden "käyttöaika" jonka jälkeen sisäänrakennettu virus huolehtii siitä ettei "tuotteet" ala hyppiä tekijöiden silmille. Tai ei ainakaan ehdi tehdä sitä kovin pitkään...

Vierailija
46/267 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi vieläkään olla itkemättä kun mietin eilisen päivän Holby Cityn Sairaalan jaksoa, missä Arthur kuoli syöpään. Sarjaa seuranneena Arthurista tuli niin lämmin ja välitön olo, että ihankuin ystävän olis menettänyt kun hän kuoli. 😢

Se hänen kuolemansa siinä jakson lopussa oli jotain niin kaunista ja niin pohjattoman surullista. Kun kaikki ystävät oli siinä ympärillä lähdön kohdatessa. 😭

Törkeä juonipaljastus ilman varoitusta!

No eiköhän suurin osa oo sen katsonut kun jo eilen aamulla tuli Areenalta. Ap

vähän ot mutta suurin osa seuraa sarjoja ja leffoja telkkarin esitystahtiin eikä areenan/ruudun

tämänhän trollit tietty tietävätkin ja siksi näitä paljastuksia möläytetäänkin varoittamatta ennen kuin jakso on tullut telkkarista.

Vierailija
47/267 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edgar kuolee 24:ssä :(

Vierailija
48/267 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Buffyn Tara 😢

Angelin Wesley

Laitetaan jatkoksi vielä angel buffyssä, se jakso jossa buffy ensin saa angelin lyhyeksi hetkeksi normaalina takaisin ja sitten tajuaa että angel on tapettava jotta se sen kauden isopahaörkki tjsp kuolee. 

Vierailija
49/267 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mufasa :'( Alan nykyään nyyhkimään jo lähes leffan alusta kun tiedän mitä on tulossa.

No tämä! Julmuus ja epäreiluus ihan uskomatonta. Kohtaus ei ole menettänyt tehoaan yli 20 vuodessa, vaikka olenkin siinä samalla vanhentunut 11-vuotiaasta 34-vuotiaaksi.

Vierailija
50/267 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Downton Abbey ja Sybilin kuolema.

Vierailija
51/267 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Marley -koiran kuolema "Marley and me"-elokuvassa. Itkin elokuvan aikana ja sen jälkeen enemmän kuin koskaan minkään elokuvan vuoksi koskaan. En tiedä johtuiko osittain myös hormoneista?

- Mufasan kuolema Leijonakuninkaassa.

- Benjamin Buttonin kuolema (ja oikeastaan koko elämä) kun hahmo kuolee vauvaksi taantuneena vanhentuneen rakastettunsa syliin.

- Rachelin kuolema Cold feetissä.

- Oikeastaan KAIKKI lasten kuolemat.

- Titanicissa Jackin vajoaminen veden alle ja hukkumiskuolema.

- Braveheartissa päähahmon rakastetun kuolema ja päähahmon kuolema kun näkee kuolleen rakastettunsa väkijoukossa tulleen hakemaan häntä.

Vierailija
52/267 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Downton Abbey ja Sybilin kuolema.

Vierailija
53/267 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erämaan armoille, Christopher

Vierailija
54/267 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin sen illalla ja itkin silmät päästäni. Ihana sarja.

Mä katsoin sen myös illalla kun mies oli jo nukkumassa toisessa huoneessa. Yritin siinä olla tyrskimättä mutta vaikeaa oli, kun itketti niin paljon, ettei mies tuu katsomaan, että mikä mulla oikein on hätänä.

Kyllä mä mielelläni ottaisin tuollaisen Arthurin ja Dominicin oikeiksi ystäviksenikin. Munkin on pakko sanoa, että ihana sarja. Ap

Vierailija
55/267 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vähän ot mutta suurin osa seuraa sarjoja ja leffoja telkkarin esitystahtiin eikä areenan/ruudun

tämänhän trollit tietty tietävätkin ja siksi näitä paljastuksia möläytetäänkin varoittamatta ennen kuin jakso on tullut telkkarista.

Ja teille vatipäille ei tullut mitenkään tuosta otsikosta mieleen, että täällä saattaa olla spoilereita..? Pakko ei ole lukea keskustelua, joka käsittelee hahmojen kuolemia, mikäli ei niistä tahdo tietää.

Vierailija
56/267 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin sen illalla ja itkin silmät päästäni. Ihana sarja.

Mä katsoin sen myös illalla kun mies oli jo nukkumassa toisessa huoneessa. Yritin siinä olla tyrskimättä mutta vaikeaa oli, kun itketti niin paljon, ettei mies tuu katsomaan, että mikä mulla oikein on hätänä.

Kyllä mä mielelläni ottaisin tuollaisen Arthurin ja Dominicin oikeiksi ystäviksenikin. Munkin on pakko sanoa, että ihana sarja. Ap

Ja se loppu, kun Morven sanoi Arthurille viimeisiä sanoja ja kun Arthurin ote Morvenin kädestä pikkuhiljaa irtosi. Morven sanoi, että "saatan sinut kotiin" ja Arthur sai märkiin paljaisiin jalkoihinsa kengät eli hän oli saapunut kotiin ja hänestä huolehdittiin. Se loppukohtaus. Voi ei..... taas rupee itkettämään. 😭 Ap

Vierailija
57/267 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtuben mukaan tää jakso on jo tullut vuosi sitten heinäkuussa. Joten ei mistään paljastuksesta ole kyse. Ap

Vierailija
58/267 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titanic ja Jack. Oon nähnyt leffan varmaan 20 kertaa ja viekäkään ei voi olla itkemättä.

Dexter ja Debra, GOT ja Hodor myös jääneet mieleen.

Vierailija
59/267 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oz, Cyril

Vierailija
60/267 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffassa Kesytön sydän. Näin sen lapsena ja mieleen jäi. Ja oli jo silloin pala kurkussa, vaikka tuskin mitään edes ymmärsin rakkaudesta...